|
Пәні |
Қазақ тілі |
|
Сыныбы |
6-сынып |
|
Уақыты |
03.05.2017ж |
|
Сабақтың тақырыбы |
Көмекші етістіктер |
|
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері а) ақпараттық |
Негізгі,көмекші етістіктер туралы алған білімдерін пысықтау,етістіктің түрлерін ажырата білуге үйрету. |
|
ә) коммуникативтік |
Тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауды және дербес жұмыс жасай білуді қалыптастыру. |
|
б) проблеманы шешу |
Оқушыларды жеке және топпен жұмыс істеуге,сөйлем құрау,етістіктерге тұлғалық талдау жасай білуді қалыптастыру. Тапсырмалар беру арқылы өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру. |
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|
Сабақтың әдісі |
Сөздік, практикалық, көрнекілік, морфологиялық талдау әдісі |
|
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар |
АКТ, СТО, |
|
Көрнекілігі |
Интерактивті тақта , оқулық. |
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, технология |
|
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің қызметі |
Оқушының қызметі |
Күтілетін нәтиже |
||||||
|
I.Ұйымдастыру бөлімі |
- Амандасу; - Сынып оқушыларын түгендеп, оларды сабаққа даярлау. |
Мұғаліммен амандасу, сабақта кімнің жоқ екенін айту, сабаққа дайындалу |
Сәлемдесу арқылы оқушылар мен мұғалім арасында ынтымақтастық қатынас орнайды. |
||||||
|
II.Үй тапсырмасын тексеру
III. Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық. ІҮ.Жаңа материалды меңгертуді ұйымдастыру |
1.Ережелерді жаттау. 2.367-жаттығу 3.Көркем әдебиеттен көмекші есімдерді тауып соларды қатыстыра отырып бес сөйлем құрау. 4.Сөйлемдерге морфологиялық талдау жасау. «Бинго»ойыны. 1.Көмекші есім дегеніміз не? 2.Бейнелеуіш сөздер дегеніміз не? 3.Еліктеу сөздер нешеге бөлінеді ? 4.Көмекші есімдерге мысал келтіріңдер? 5.Шақыру одағайын қалай түсінесің? 6.Көмекші сөздер нешеге бөлінеді? 7.Етістіктер сөйлемде атқаратын қызметі мен мағынасына қарай нешеге бөлінеді?
Негізгі етістік дегеніміз – жеке тұрып сұраққа жауап бере алатын және өз алдына сөйлем мүшесі бола алатын толық мағыналы етістіктер. Мысалы: Оқушылар бүгін Алматыға жүріп кетті (жүру мағынасы).Олар биік тауға шықты(шығу мағынасы). Көмекші етістік — толық мағынасы жоқ, тек негізгі етістіктермен, есім сөздермен тіркесіп қана қолданылатын етістіктер Мысалы: Ол мәселені кеше айтқан екен.Ол бүгін келген еді. Қонақтар жатып қалыпты. Оқулықпен жұмыс 259- жаттығу.Мәтінді оқып,етістіктерді табыңдар,олардың қайсысы негізгі,қайсысы көмекші екенін табыңдар. |
1.Көмекші есім-лексикалық мағынасынан айырыла бастап сөйлемде екіші бір сөздің жетегінде ғана қолданылатын зат есімдері бар сөздер. 2.Әскери тұтқындар лагері Днепр маңындағы Хоцко селосында болатын. Баяндауыш-болатын,бастауыш-тұтқындар лагері,анықтауыш-әскери,пысықтауыш-Днепр маңы 1.Табиғаттағы заттардың қозғалысын күйін көру арқылы сипаттайтын бейнелейтін сөздер. 2.Екіге бөлінеді. 3.Ауылдың маңы терең сай. 4.Мал,ит,құсты шақыру мәнімен байланысты. 5.Көмекші есімдер.көмекші етістіктер. 6.Екіге бөлінеді.Негізгі етістік,көмекші етістіктер. Оқушылар жаңа материалмен толығырақ танысу мақсатында слайдқа назар аударып,ережелермен танысып шықты. Оқулықпен жұмыс 259-жаттығу. Кетіп бара жатқан Тарғынның астындағы Тарлан ат пысқырады. Негізгі етістік-кетіп. Көмекші етістік –бара жатқан. |
Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау арқылы тақырыпты қалай меңгергендігі байқалады. Өткен материалды қайталау арқылы оқушы мұғалім көмегімен жаңа материалдың тақырыбын ашты. Оқушы жаңа материалды толық түсініп,сұрақтар-ға жауап берді.Оқулықпен жұмыстануда жаттыығуларды шапшаң орындап белсенділік танытты. |
||||||
|
VІ.Жаңа материалды бекіту |
1-тапсырма Ойнайық та,ойлайық! Көмекші етістіктерді қатыстыра отырып әзіл өлең құрастырыңдар. Үнемі көмекші етістік-е, Көмекке келер күнде... Тағы бір көмекші-жазда Оны білетіндер аз ба?.. Келесі көмекші-емес, Керек жерде онымен кеңес... 2-тапсырма. Венн диаграммасы.
|
1-тапсырма.
Үнемі көмекші етістік-е, Көмекке келер күнде Көмекші етістік жатыр, Елді қорғар – батыр.
Тағы бір көмекші-жазда Оны білетіндер аз ба? Тағы бір түрі-отыр, Оқыған миға тоқыр.
2-тапсырма.Венн диаграммасы.
|
Оқушылар тапсырманы орындау арқылы тақырыпты жақсы меңгергенін байқатты.
Екінші тапсырма бойынша оқушылар өткен материалды да еске түсірді.
|
||||||
|
V. Үйге тапсырма
|
1.Ережелерді жаттау. 2.259-жаттығу. 3.Көркем әдебиеттен көмекші етістіктерді тауып соларды қатыстыра отырып бес сөйлем құрау. 4.Сөйлемдерге морфологиялық талдау жасау. |
Оқушылар берілген тапсырмаларды мұқият тыңдап,түсініп,күнделіктеріне жазып алды.Сұрақтар болса қойды. |
Берілген үй тапсырмасы бойынша оқушылар өз бетімен жұмыстануға дағдыланды. |
||||||
|
VI.Қорытынды. Бағалау. |
Оқушыларды сабаққа қатысуларына байланысты білімдерін бағалау.Сабақ соңында «Сиқырлы ағашқа»кері байланыс жазу.
|
Оқушылар мұғалімнің сабақты қорытындылауын тыңдайды. |
Оқушыларға кемшіліктері, жетістіктері туралы айта отырып бағалау.Сабақ қорытындыланады |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
тұйық етістік емлесі
тұйық етістік емлесі
|
Пәні |
Қазақ тілі |
|
Сыныбы |
6-сынып |
|
Уақыты |
03.05.2017ж |
|
Сабақтың тақырыбы |
Көмекші етістіктер |
|
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері а) ақпараттық |
Негізгі,көмекші етістіктер туралы алған білімдерін пысықтау,етістіктің түрлерін ажырата білуге үйрету. |
|
ә) коммуникативтік |
Тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауды және дербес жұмыс жасай білуді қалыптастыру. |
|
б) проблеманы шешу |
Оқушыларды жеке және топпен жұмыс істеуге,сөйлем құрау,етістіктерге тұлғалық талдау жасай білуді қалыптастыру. Тапсырмалар беру арқылы өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру. |
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|
Сабақтың әдісі |
Сөздік, практикалық, көрнекілік, морфологиялық талдау әдісі |
|
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар |
АКТ, СТО, |
|
Көрнекілігі |
Интерактивті тақта , оқулық. |
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, технология |
|
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің қызметі |
Оқушының қызметі |
Күтілетін нәтиже |
||||||
|
I.Ұйымдастыру бөлімі |
- Амандасу; - Сынып оқушыларын түгендеп, оларды сабаққа даярлау. |
Мұғаліммен амандасу, сабақта кімнің жоқ екенін айту, сабаққа дайындалу |
Сәлемдесу арқылы оқушылар мен мұғалім арасында ынтымақтастық қатынас орнайды. |
||||||
|
II.Үй тапсырмасын тексеру
III. Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық. ІҮ.Жаңа материалды меңгертуді ұйымдастыру |
1.Ережелерді жаттау. 2.367-жаттығу 3.Көркем әдебиеттен көмекші есімдерді тауып соларды қатыстыра отырып бес сөйлем құрау. 4.Сөйлемдерге морфологиялық талдау жасау. «Бинго»ойыны. 1.Көмекші есім дегеніміз не? 2.Бейнелеуіш сөздер дегеніміз не? 3.Еліктеу сөздер нешеге бөлінеді ? 4.Көмекші есімдерге мысал келтіріңдер? 5.Шақыру одағайын қалай түсінесің? 6.Көмекші сөздер нешеге бөлінеді? 7.Етістіктер сөйлемде атқаратын қызметі мен мағынасына қарай нешеге бөлінеді?
Негізгі етістік дегеніміз – жеке тұрып сұраққа жауап бере алатын және өз алдына сөйлем мүшесі бола алатын толық мағыналы етістіктер. Мысалы: Оқушылар бүгін Алматыға жүріп кетті (жүру мағынасы).Олар биік тауға шықты(шығу мағынасы). Көмекші етістік — толық мағынасы жоқ, тек негізгі етістіктермен, есім сөздермен тіркесіп қана қолданылатын етістіктер Мысалы: Ол мәселені кеше айтқан екен.Ол бүгін келген еді. Қонақтар жатып қалыпты. Оқулықпен жұмыс 259- жаттығу.Мәтінді оқып,етістіктерді табыңдар,олардың қайсысы негізгі,қайсысы көмекші екенін табыңдар. |
1.Көмекші есім-лексикалық мағынасынан айырыла бастап сөйлемде екіші бір сөздің жетегінде ғана қолданылатын зат есімдері бар сөздер. 2.Әскери тұтқындар лагері Днепр маңындағы Хоцко селосында болатын. Баяндауыш-болатын,бастауыш-тұтқындар лагері,анықтауыш-әскери,пысықтауыш-Днепр маңы 1.Табиғаттағы заттардың қозғалысын күйін көру арқылы сипаттайтын бейнелейтін сөздер. 2.Екіге бөлінеді. 3.Ауылдың маңы терең сай. 4.Мал,ит,құсты шақыру мәнімен байланысты. 5.Көмекші есімдер.көмекші етістіктер. 6.Екіге бөлінеді.Негізгі етістік,көмекші етістіктер. Оқушылар жаңа материалмен толығырақ танысу мақсатында слайдқа назар аударып,ережелермен танысып шықты. Оқулықпен жұмыс 259-жаттығу. Кетіп бара жатқан Тарғынның астындағы Тарлан ат пысқырады. Негізгі етістік-кетіп. Көмекші етістік –бара жатқан. |
Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау арқылы тақырыпты қалай меңгергендігі байқалады. Өткен материалды қайталау арқылы оқушы мұғалім көмегімен жаңа материалдың тақырыбын ашты. Оқушы жаңа материалды толық түсініп,сұрақтар-ға жауап берді.Оқулықпен жұмыстануда жаттыығуларды шапшаң орындап белсенділік танытты. |
||||||
|
VІ.Жаңа материалды бекіту |
1-тапсырма Ойнайық та,ойлайық! Көмекші етістіктерді қатыстыра отырып әзіл өлең құрастырыңдар. Үнемі көмекші етістік-е, Көмекке келер күнде... Тағы бір көмекші-жазда Оны білетіндер аз ба?.. Келесі көмекші-емес, Керек жерде онымен кеңес... 2-тапсырма. Венн диаграммасы.
|
1-тапсырма.
Үнемі көмекші етістік-е, Көмекке келер күнде Көмекші етістік жатыр, Елді қорғар – батыр.
Тағы бір көмекші-жазда Оны білетіндер аз ба? Тағы бір түрі-отыр, Оқыған миға тоқыр.
2-тапсырма.Венн диаграммасы.
|
Оқушылар тапсырманы орындау арқылы тақырыпты жақсы меңгергенін байқатты.
Екінші тапсырма бойынша оқушылар өткен материалды да еске түсірді.
|
||||||
|
V. Үйге тапсырма
|
1.Ережелерді жаттау. 2.259-жаттығу. 3.Көркем әдебиеттен көмекші етістіктерді тауып соларды қатыстыра отырып бес сөйлем құрау. 4.Сөйлемдерге морфологиялық талдау жасау. |
Оқушылар берілген тапсырмаларды мұқият тыңдап,түсініп,күнделіктеріне жазып алды.Сұрақтар болса қойды. |
Берілген үй тапсырмасы бойынша оқушылар өз бетімен жұмыстануға дағдыланды. |
||||||
|
VI.Қорытынды. Бағалау. |
Оқушыларды сабаққа қатысуларына байланысты білімдерін бағалау.Сабақ соңында «Сиқырлы ағашқа»кері байланыс жазу.
|
Оқушылар мұғалімнің сабақты қорытындылауын тыңдайды. |
Оқушыларға кемшіліктері, жетістіктері туралы айта отырып бағалау.Сабақ қорытындыланады |
шағым қалдыра аласыз













