Білім беру саласы: Әлеуметтік. Қатынас.
Бөлімі: Экология негіздері.
Тақырыбы: Түлкі бізде қонақта.
Мақсаты: 1. Түлкінің тіршілік ортасы туралы түсінік беру.
2. Түлкінің жабайы жануар екенін мысалдар келтіру арқылы түсіндіріп, балалардың есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3. Жанды табиғатты сүюге баулу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: түлкі мен оның балаларының суреті, сары, қызыл түсті қағаздар, қызыл және сары себеттер.
Сөздік жұмыс: мыршай, ін.
Билингвальды компонент: қызғылт сары – оранжевый, ұзын – длинный.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
1. Кіріспе бөлім. – Бүгін сендерге қонаққа бір орман тұрғыны келді. Өзі бір қу, Жүрген жері айғай да шу. Ол не? (Түлкі) (Түлкінің суретін көрсетеді). |
Түлкімен амандасады. Жұмбақтың жауабын шешеді. – Жұмбақтың жауабы: түлкі. |
|
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
2. Білімді өзектендіру. Әңгіме түлкінің суретін көрсетумен бас-талады. – Түлкінің түсі қандай? (Қызғылт сары) Құйрығы қандай? (Ұзын, үлпілдек) Түлкілер орман мен далалы жерде тіршілік етеді. Ол өте сақ жануар. Түлкінің іні (нора) болады. Түлкінің баласы мыршай деп аталады. Түлкі ұсақ кеміргіштер, яғни тышқан сияқты ұсақ жануарлармен қоректенеді. Түлкіні ертегілерде қу деп сипаттайды. 3. В.Емельяновтың әдісі бойынша фонопедиялық жаттығуын өткізу. Күзгі орманда Күзгі орманда жел соғады: гу-гу-гу. Ағаштар тербеледі: ш-ш-ш. Жапырақтар түседі: п-п-п. 4. Билингвальды компонент: қызғылт сары – оранжевый, ұзын – длинный. 5. Үлестірмелі материалдармен жұмыс: «Күзгі жапырақтар» ойыны. Шарты: еденде шашылып жатқан қызыл, сары жапырақтарды себеттерге жинау керек. |
– Қызғылт сары. – Құйрығы ұзын, үлпілдек жүнді. – Түлкінің баласы – мыршай. – Гу-гу-гу. – Ш-ш-ш. – П-п-п. Қайталайды. Қызыл жапырақтарды қызыл себетке, сары жапырақтарды сары себетке жапсырады. |
|
|
|
6. Жеке жұмыс: екі баланы алдыға шығарып, «Сөйлемді аяқта» ойыны арқылы түлкі туралы алған білімдерін пысықтайды. – Түлкінің түсі... – Түлкі орманда... |
Балалар жауап береді. – Қызғылт сары. – Тіршілік етеді. |
|
|
Рефлексия-лық- түзету-шілік |
Сұрақ-жауап әдісі арқылы алған білімдерін қорытындылайды. 1. Түлкі жайында не білдік? 2. Түлкінің баласы қалай аталады? 3. Түлкі немен қоректенеді? |
Сұрақтарға жауап береді. Педагогпен сабақты қорытындылайды. |
|
Күтілетін нәтиже:
орындайды: оқу іс-әрекеті барысында түлкінің тіршілік ортасы туралы тапсырманы.
түсінеді: түлкінің тіршілігі туралы және күзгі табиғат туралы берілген білімді.
қолданады: сұрақтарға нақты жауап беру және тапсырманы орындай білу сияқты коммуникативтік дағдыларды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Түлкі бізде қонақта" оқу қызметі
"Түлкі бізде қонақта" оқу қызметі
Білім беру саласы: Әлеуметтік. Қатынас.
Бөлімі: Экология негіздері.
Тақырыбы: Түлкі бізде қонақта.
Мақсаты: 1. Түлкінің тіршілік ортасы туралы түсінік беру.
2. Түлкінің жабайы жануар екенін мысалдар келтіру арқылы түсіндіріп, балалардың есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3. Жанды табиғатты сүюге баулу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: түлкі мен оның балаларының суреті, сары, қызыл түсті қағаздар, қызыл және сары себеттер.
Сөздік жұмыс: мыршай, ін.
Билингвальды компонент: қызғылт сары – оранжевый, ұзын – длинный.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
1. Кіріспе бөлім. – Бүгін сендерге қонаққа бір орман тұрғыны келді. Өзі бір қу, Жүрген жері айғай да шу. Ол не? (Түлкі) (Түлкінің суретін көрсетеді). |
Түлкімен амандасады. Жұмбақтың жауабын шешеді. – Жұмбақтың жауабы: түлкі. |
|
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
2. Білімді өзектендіру. Әңгіме түлкінің суретін көрсетумен бас-талады. – Түлкінің түсі қандай? (Қызғылт сары) Құйрығы қандай? (Ұзын, үлпілдек) Түлкілер орман мен далалы жерде тіршілік етеді. Ол өте сақ жануар. Түлкінің іні (нора) болады. Түлкінің баласы мыршай деп аталады. Түлкі ұсақ кеміргіштер, яғни тышқан сияқты ұсақ жануарлармен қоректенеді. Түлкіні ертегілерде қу деп сипаттайды. 3. В.Емельяновтың әдісі бойынша фонопедиялық жаттығуын өткізу. Күзгі орманда Күзгі орманда жел соғады: гу-гу-гу. Ағаштар тербеледі: ш-ш-ш. Жапырақтар түседі: п-п-п. 4. Билингвальды компонент: қызғылт сары – оранжевый, ұзын – длинный. 5. Үлестірмелі материалдармен жұмыс: «Күзгі жапырақтар» ойыны. Шарты: еденде шашылып жатқан қызыл, сары жапырақтарды себеттерге жинау керек. |
– Қызғылт сары. – Құйрығы ұзын, үлпілдек жүнді. – Түлкінің баласы – мыршай. – Гу-гу-гу. – Ш-ш-ш. – П-п-п. Қайталайды. Қызыл жапырақтарды қызыл себетке, сары жапырақтарды сары себетке жапсырады. |
|
|
|
6. Жеке жұмыс: екі баланы алдыға шығарып, «Сөйлемді аяқта» ойыны арқылы түлкі туралы алған білімдерін пысықтайды. – Түлкінің түсі... – Түлкі орманда... |
Балалар жауап береді. – Қызғылт сары. – Тіршілік етеді. |
|
|
Рефлексия-лық- түзету-шілік |
Сұрақ-жауап әдісі арқылы алған білімдерін қорытындылайды. 1. Түлкі жайында не білдік? 2. Түлкінің баласы қалай аталады? 3. Түлкі немен қоректенеді? |
Сұрақтарға жауап береді. Педагогпен сабақты қорытындылайды. |
|
Күтілетін нәтиже:
орындайды: оқу іс-әрекеті барысында түлкінің тіршілік ортасы туралы тапсырманы.
түсінеді: түлкінің тіршілігі туралы және күзгі табиғат туралы берілген білімді.
қолданады: сұрақтарға нақты жауап беру және тапсырманы орындай білу сияқты коммуникативтік дағдыларды.
шағым қалдыра аласыз













