Тақырыбы: «Түлкі мен
қоян»
ертегісін сахналау
Мақсаты:
Білімділік:балаларға
сахналық кеңістікті құруға, ширманың артында
тұрып кеңістікті бағдарлап, өз орнын анықтай білуге, ширманың
ортасы мен оның шекараларын анықтауға
үйрету. Балаларды өз рөлін дұрыс
сомдауға, кейіпкердің көңіл-күйі мен сезімін интонациямен көрсетуге
жаттықтыру.
Дамытушылық: Балалардың ой-өрісін, тілін,
қиялын дамыту. Ертегі кейіпкерлеріне деген қызығушылығын
арттыру.
Тәрбиелік: балаларды
кейіпкерлерінің іс-қимылдарын сәйкестендіріп,
қуыршақтардың сөздерімен өз рөлін дұрыс орындауға
тәрбиелеу.
Күтілетін
нәтиже: рөлдерді мәнерлеп оқып,
балалардың өз рөлін дұрыс сомдап, кейіпкерлердің көңіл-күйі мен
сезімін интонациямен көрсете білуі.
Әдіс-
тәсілдер: пазлдар құрастыру, әңгімелеу, сұрақ-жауап,
мақтау, мадақтау, қорытындылау.
Керекті
құралдар: сиқырлы қобдиша, пазлдар, ширма, қуыршақтар,
тілек ағаштары.
Кезеңдер
|
Педагогтің іс -
әрекеті
|
Балалардың іс -
әрекеттері
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
-Балалар, бүгін бізге көптеген қонақтар
келген екен, қане шаттық шеңберін құрып, келген қонақтармен
амандасайық.
Балаларды сиқырлы қобдишадан алған ертегі
кейіпкерлеріның суреттері бойынша топқа бөлу, орындарына
отырғызу
|
Балалар шаттық шеңберін құрып, келген
қонақтармен
амандасады.
Шаттық
шеңбері.
Балалар келесі баланың аты бойынша сын
есіммен атайды.
|
Негізгі
кезең
|
Педагог:
-Балалар, өткен тақырыпты есімізге түсіріп
өту үшін сендердің алдарыңда қиындылардан суреттер құрастыру керек,
не құрастырғанын сұрау. Сурет бойынша
әңгімелеу.
-Жарайсыңдар,
балалар.
Балалардан қандай ертегі екенін
сұрау.
-Дұрыс айтасыңдар, ертегі «Түлкі мен қоян»
деп аталады.
Жаңа тақырыпты ашу барысында балаларға
ертегіні бөліп оқып, балаларға
жалғастырту.
Олай болса, бүгін біз осы дайындаған
ертегімізді ширмамен
сахналаймыз.
|
Балалар қиындылардан суреттер құрастырады, не
құрастырғанын айтады.
-қоян,
түлкі.
Сурет бойынша
әңгімелеу.
-«Түлкі мен қоян»
ертегісі.
Балалар ертегіні
жалғастырады.
|
Тақырыпты
пысықтау
|
Балаларға ертегіні
сахналастыру.
|
Балалар ертегіні
сахналайды.
|
Сергіту
сәті.
|
|
Видео роликпен сергіту сәтін
жасайды.
|
Қорытынды
|
ВЕНН диаграммасы арқылы түлкі мен қоян ды
салыстырып, сабақты
қорытындылау.
|
Балалар түлкі мен қоянды салыстырып, оларға
тән ерекшеліктерді
атайды.
|
Релаксация
|
Тілек ағашы арқылы балалар бүгінгі сабақтың
өздеріне ұнаған немесе ұнамағанын жазып стикерді
жапсырады.
|
Балалар стикерге өздеріне бүгінгі сабақтың
өздеріне ұнаған немесе ұнамағанын жазып стикерді жапсырады және
айтады.
|
Оқушылар қатысы туралы
мадақтау
|
Сабақ барысындағы жақсы қатысқан балаларды
мадақтау.
|
|