Тақырыбы: «Түлкі мен қоян» ертегісін сахналау
Мақсаты:
Білімділік:балаларға сахналық кеңістікті құруға, ширманың артында тұрып кеңістікті бағдарлап, өз орнын анықтай білуге, ширманың ортасы мен оның шекараларын анықтауға үйрету. Балаларды өз рөлін дұрыс сомдауға, кейіпкердің көңіл-күйі мен сезімін интонациямен көрсетуге жаттықтыру.
Дамытушылық: Балалардың ой-өрісін, тілін, қиялын дамыту. Ертегі кейіпкерлеріне деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: балаларды кейіпкерлерінің іс-қимылдарын сәйкестендіріп, қуыршақтардың сөздерімен өз рөлін дұрыс орындауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: рөлдерді мәнерлеп оқып, балалардың өз рөлін дұрыс сомдап, кейіпкерлердің көңіл-күйі мен сезімін интонациямен көрсете білуі.
Әдіс- тәсілдер: пазлдар құрастыру, әңгімелеу, сұрақ-жауап, мақтау, мадақтау, қорытындылау.
Керекті құралдар: сиқырлы қобдиша, пазлдар, ширма, қуыршақтар, тілек ағаштары.
|
Кезеңдер |
Педагогтің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеттері |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
-Балалар, бүгін бізге көптеген қонақтар келген екен, қане шаттық шеңберін құрып, келген қонақтармен амандасайық. Балаларды сиқырлы қобдишадан алған ертегі кейіпкерлеріның суреттері бойынша топқа бөлу, орындарына отырғызу |
Балалар шаттық шеңберін құрып, келген қонақтармен амандасады. Шаттық шеңбері. Балалар келесі баланың аты бойынша сын есіммен атайды. |
|
Негізгі кезең |
Педагог: -Балалар, өткен тақырыпты есімізге түсіріп өту үшін сендердің алдарыңда қиындылардан суреттер құрастыру керек, не құрастырғанын сұрау. Сурет бойынша әңгімелеу. -Жарайсыңдар, балалар. Балалардан қандай ертегі екенін сұрау. -Дұрыс айтасыңдар, ертегі «Түлкі мен қоян» деп аталады. Жаңа тақырыпты ашу барысында балаларға ертегіні бөліп оқып, балаларға жалғастырту. Олай болса, бүгін біз осы дайындаған ертегімізді ширмамен сахналаймыз. |
Балалар қиындылардан суреттер құрастырады, не құрастырғанын айтады. -қоян, түлкі. Сурет бойынша әңгімелеу. -«Түлкі мен қоян» ертегісі. Балалар ертегіні жалғастырады. |
|
Тақырыпты пысықтау |
Балаларға ертегіні сахналастыру. |
Балалар ертегіні сахналайды. |
|
Сергіту сәті. |
|
Видео роликпен сергіту сәтін жасайды. |
|
Қорытынды |
ВЕНН диаграммасы арқылы түлкі мен қоян ды салыстырып, сабақты қорытындылау. |
Балалар түлкі мен қоянды салыстырып, оларға тән ерекшеліктерді атайды. |
|
Релаксация |
Тілек ағашы арқылы балалар бүгінгі сабақтың өздеріне ұнаған немесе ұнамағанын жазып стикерді жапсырады. |
Балалар стикерге өздеріне бүгінгі сабақтың өздеріне ұнаған немесе ұнамағанын жазып стикерді жапсырады және айтады. |
|
Оқушылар қатысы туралы мадақтау |
Сабақ барысындағы жақсы қатысқан балаларды мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Түлкі мен қоян" ертегісін сахналау
"Түлкі мен қоян" ертегісін сахналау
Тақырыбы: «Түлкі мен қоян» ертегісін сахналау
Мақсаты:
Білімділік:балаларға сахналық кеңістікті құруға, ширманың артында тұрып кеңістікті бағдарлап, өз орнын анықтай білуге, ширманың ортасы мен оның шекараларын анықтауға үйрету. Балаларды өз рөлін дұрыс сомдауға, кейіпкердің көңіл-күйі мен сезімін интонациямен көрсетуге жаттықтыру.
Дамытушылық: Балалардың ой-өрісін, тілін, қиялын дамыту. Ертегі кейіпкерлеріне деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: балаларды кейіпкерлерінің іс-қимылдарын сәйкестендіріп, қуыршақтардың сөздерімен өз рөлін дұрыс орындауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: рөлдерді мәнерлеп оқып, балалардың өз рөлін дұрыс сомдап, кейіпкерлердің көңіл-күйі мен сезімін интонациямен көрсете білуі.
Әдіс- тәсілдер: пазлдар құрастыру, әңгімелеу, сұрақ-жауап, мақтау, мадақтау, қорытындылау.
Керекті құралдар: сиқырлы қобдиша, пазлдар, ширма, қуыршақтар, тілек ағаштары.
|
Кезеңдер |
Педагогтің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеттері |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
-Балалар, бүгін бізге көптеген қонақтар келген екен, қане шаттық шеңберін құрып, келген қонақтармен амандасайық. Балаларды сиқырлы қобдишадан алған ертегі кейіпкерлеріның суреттері бойынша топқа бөлу, орындарына отырғызу |
Балалар шаттық шеңберін құрып, келген қонақтармен амандасады. Шаттық шеңбері. Балалар келесі баланың аты бойынша сын есіммен атайды. |
|
Негізгі кезең |
Педагог: -Балалар, өткен тақырыпты есімізге түсіріп өту үшін сендердің алдарыңда қиындылардан суреттер құрастыру керек, не құрастырғанын сұрау. Сурет бойынша әңгімелеу. -Жарайсыңдар, балалар. Балалардан қандай ертегі екенін сұрау. -Дұрыс айтасыңдар, ертегі «Түлкі мен қоян» деп аталады. Жаңа тақырыпты ашу барысында балаларға ертегіні бөліп оқып, балаларға жалғастырту. Олай болса, бүгін біз осы дайындаған ертегімізді ширмамен сахналаймыз. |
Балалар қиындылардан суреттер құрастырады, не құрастырғанын айтады. -қоян, түлкі. Сурет бойынша әңгімелеу. -«Түлкі мен қоян» ертегісі. Балалар ертегіні жалғастырады. |
|
Тақырыпты пысықтау |
Балаларға ертегіні сахналастыру. |
Балалар ертегіні сахналайды. |
|
Сергіту сәті. |
|
Видео роликпен сергіту сәтін жасайды. |
|
Қорытынды |
ВЕНН диаграммасы арқылы түлкі мен қоян ды салыстырып, сабақты қорытындылау. |
Балалар түлкі мен қоянды салыстырып, оларға тән ерекшеліктерді атайды. |
|
Релаксация |
Тілек ағашы арқылы балалар бүгінгі сабақтың өздеріне ұнаған немесе ұнамағанын жазып стикерді жапсырады. |
Балалар стикерге өздеріне бүгінгі сабақтың өздеріне ұнаған немесе ұнамағанын жазып стикерді жапсырады және айтады. |
|
Оқушылар қатысы туралы мадақтау |
Сабақ барысындағы жақсы қатысқан балаларды мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













