Тұңғыш президент

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тұңғыш президент

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы



Тақырыбы: «Тұңғыш  Президент күні» (тәрбие сағаты)
Мақсаты :  Балаларға Нұрсұлтан  Әбішұлы  Назарбаевтың Тұңғыш президенті екені  туралы әңгімелеу, түсіндіру.Балалардың  сөздік  қорын  байыту,  есте  сақтау қабілеттерін  дамыту.  
Отанын,  елін, жерін  сүюгетәрбиелеу,  патриоттық  сезімдерін  ояту.    

     

Шаттық  шеңбері :
Арайлап  таң  атты,
 Алтын  арай  таратты.
 Неткен  сұлунеткенкөркем
 Осы  менің  туғанөлкем.

 Балалардың  суреттергеаудару,  сұрақтар
қою,  жауап  алу.

 -Мына  суретте  не  бейнеленген?     .......  карта.
-  Қай  елдің  картасы ?   ҚР-ның  картасы.
-  Біздің  еліміз  қалай  аталады   -- Қазақстан  Республикасы

Отан  туралы  кім  тақпақ  айтады?

  Асыл :

Қараңғы  қазақ  көгіне
Өрмелепшығып , күн  болам,
Қараңғылықтын  көгіне
Күн  болмағанда  кім  болам,
Мұздаған  елдің  жүрегін
Жылытуға  ұмтылам.

Гұлнұр:Отанжерім, Отан-суым,
Отан  қуатнәрбереді.
Отан-ұран, Отантуым,
Отанмәңгігүлденеді.

Еліміздің  астанасықай  қала?

Айбала :
Астана арманқала,
Бағыбіржанғанқала,
Тұрасың  жап-жасболып,
Мен үлкенболғанда да.

Біздің ұлтымыз  қалай  аталады?  -  ұлтымыз  қазақ.
Ана  тіліміз  қайтіл.  --- қазақтілі.

Алихан :
Астана арманқала,
Бағыбіржанғанқала,
Тұрасың  жап-жасболып,
Мен үлкенболғанда да.

Біздің ұлтымыз  қалай  аталады?  -  ұлтымыз  қазақ.
Ана  тіліміз  қайтіл.  --- қазақтілі.

Інжу:

Қазақ-тіліата-  анаң
ҚуаталарОтан да одан.
Дүниенін бар асылы,
Теңкелмейдіешбіріоған.

Қарақат :
Күнөткенсайынқұлпырып,
Жайнадыңгүлдей Астана,
Елорда – менің Астанам,
Елорда-менің бас қалам.

- Біздіңрәміздеріміздікімайтады ?
  Балалар :   ту, елтаңба,  гимн.

Аяна :
Көкбайрағыбабамның,
Бүгінгіұрпақалауы,
Тірегіәкебаланың,
Қазақстан  жалауы.

Еламан :
Тәуелсіздік  жолында,
Талай-талай тер төккен,
Билігімөзқолымда,
Еркіндігім  Елтаңбам.

ІНЖУ :
Айнымайды  аспаннан,
Біздіңтудыңбояуы,
Оны  халыққашанда,
Биіккеіліпқояды.

Бейбарыс ;.

Әнұранымайбатым,
Тәуелсіздікқайратым,
Достық, бірлік, татулық,
Арманғажеттіжаңғырып,
Қорытынды:
1. Балалар біздің еліміздің Президенті кім?
2. Басшы адам қандай болу керек?
3. Біз қандай мемлекетпіз?.

4. біздің ана тіліміз қай тіл?

5. Еліміздің басқаласы қалай аталады?


Тәрбиеші:
Сөзімді жас ұрпаққа, яғни сендерге арнасам деймін, сендер егеменді Қазақстанда өмір сүріп жатырсыздар. Сондықтан да сендердің алдарыңда болашақты өздерің өз қолдарыңмен орнатудың мүмкіншіліктері бар.Еліміз тыныш ,жұртымыз аман,бейбітшілікте өмір сүрейік.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2018
360
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі