«Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1(a). Кестеде берілген ұғымдардың анықтамаларын жазыңыз
|
№ |
Ұғымдар |
Анықтамалар |
|
1 |
Қолтұқым. |
|
|
2 |
Қолдан сұрыптау |
|
|
3 |
Селекция. |
|
|
4 |
Сорт. |
|
|
5 |
Табиғи сұрыпталу |
|
(5)
2(а). Терминдерге анықтама беріңіз.
Тұқымқуалаушылық:
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________(1)
Өзгергіштік:
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________(1)
(в). Ағзалар селекциясы үшін қолдан сұрыптаудың маңызын түсіндіріңіз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________(1)
3 . Мәдени өсімдіктердің шығу орталықтарының атауын жазыңыз.
-
Күріш, қант қызылшасы, циртусты өсімдіктер,баклажан және тб (50% мәдени өсімдіктер) _________________________________________________________________
2.Соя, тары, қарақұмық, жемісті – алша, шие және көкөніс дақылдары. (20% мәдени өсімдіктер)___________________________________________________________________
3.Бидай, қарабидай, шомыр, бұршақ тұқымдастар, жүзім, сарымсақ (14% мәдени өсімдіктер)
_____________________________________________________________________________
-
Қырыққабат, жоңышқа, зәйтүн (11% мәдени өсімдіктер) ___________________________
-
Қатты бидай, арпа,кофе ағашы, банан,сорго _____________________________________
-
Жүгері, какао, асқабақ, темекі,мақта ___________________________________________
-
Картоп, ананас, хинна ағашы __________________________________________________(7)
(в) Қолға үйретілген жануарлардың шығу орталығын анықтаңыз.
1
2
3
Қытай –Малай орталығы ____________
Азия ,Орта Азия____________
Оңтүстік Америка орталығы ___________ (1)
4. Қазақстандағы өсімдіктер және жануарлар селекциясы саласындағы жетістіктерді сипаттаңыз.
Өсімдіктер селекциясы
|
Өсімдік іріктемесі |
Сұрыптап шығарған селекционер |
Іріктеменің ерекшелігі |
|
Жаздық бидай |
|
|
|
Күздік бидай |
|
|
(2)
Жануарлар селекциясы
|
Жануар қолтұқымы |
Сұрыптап шығарған селекционер |
ІҚолтұқымның ерекшелігі |
|
Қазақтың ақбас сиыры |
|
|
|
Арқармеринос қойы |
|
|
(2)
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
Tұқым қуалаушылық пен |
1 (a) |
тұқымқуалушылық пен өзгергіштік |
2 |
|
|
өзгергіштіктің |
|
ұғымдарына анықтама береді; |
|
|
|
эволюциядағы ролін |
|
|
|
|
|
сипаттайды. |
|
|
|
|
|
Ағзалар селекциясы үшін |
(i) |
ағзалар селекциясы үшін қолдан |
3 |
|
|
қолдан сұрыптаудың |
|
сұрыптаудың маңызын сипаттайды; |
|
|
|
маңызын сипаттайды. |
|
|
|
|
|
Мәдени өсімдіктер мен |
(b)(ii) |
берілген мәдени өсімдіктердің шығу |
7 |
|
|
үй жануарларының шығу |
|
орталықтарының атауын жазады; |
|
|
|
тегінің орталықтарын |
|
|
|
|
|
атайды. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Үй жануарлары |
с(i) |
үй жануары қолтұқымының біріне |
2 |
|
|
қолтұқымын сипаттайды. |
|
сипаттама береді; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(ii) |
картада берілген шығу орталықтары мен |
6 |
|
|
|
|
суреттер арқылы үй жануарларының |
|
|
|
|
|
қолтұқымдарына атау береді. |
|
|
|
|
Жалпы |
балл саны |
20 |
|
51
«Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні __________________________________________
|
Бағалау критерийі |
|
|
|
|
|
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Төмен |
|
|
|
|
Орташа |
|
|
|
Жоғары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Tұқым қуалаушылық пен |
Тұқымқуалушылық |
пен |
өзгергіштік |
Тұқымқуалушылық |
|
пен |
Тұқымқуалушылық |
пен |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
өзгергіштіктің эволюциядағы |
ұғымдарына |
анықтама |
беруде |
өзгергіштік ұғымдарына |
толық |
өзгергіштік |
ұғымдарына |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
рөлін сипаттайды. |
қиналады. |
|
|
|
|
анықтама |
беруде |
қателіктер |
анықтама береді. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
жібереді. |
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Баймбетова Майра ОразовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз «Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып бойынша 11 материал табылды
«Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік» бөлімі бойынша жиынтық бағалауМатериал туралы қысқаша түсінік
«Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
биология 8 сынып
«Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік» бөлімі бойынша алған білімдерін бағалау мақсатында
Материалдың қысқаша нұсқасы «Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1(a). Кестеде берілген ұғымдардың анықтамаларын жазыңыз
(5) 2(а). Терминдерге анықтама беріңіз.
Тұқымқуалаушылық: _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________(1)
Өзгергіштік: _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________(1)
(в). Ағзалар селекциясы үшін қолдан сұрыптаудың маңызын түсіндіріңіз.
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________(1)
3 . Мәдени өсімдіктердің шығу орталықтарының атауын жазыңыз.
2.Соя, тары, қарақұмық, жемісті – алша, шие және көкөніс дақылдары. (20% мәдени өсімдіктер)___________________________________________________________________
3.Бидай, қарабидай, шомыр, бұршақ тұқымдастар, жүзім, сарымсақ (14% мәдени өсімдіктер) _____________________________________________________________________________
(в) Қолға үйретілген жануарлардың шығу орталығын анықтаңыз.
Қытай –Малай орталығы ____________ Азия ,Орта Азия____________ Оңтүстік Америка орталығы ___________ (1) 4. Қазақстандағы өсімдіктер және жануарлар селекциясы саласындағы жетістіктерді сипаттаңыз. Өсімдіктер селекциясы
(2) Жануарлар селекциясы
(2)
51 «Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика Білім алушының аты-жөні __________________________________________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













