Түріктер туралы тарихи деректер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Түріктер туралы тарихи деректер

Материал туралы қысқаша түсінік
Түріктер туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.1A VI – IX ғғ. Қазақстан

Мектеп: №28 орта мектеп

Күні: 12.10.18ж

Мұғалімнің аты-жөні: Балмуратова А.Б.

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Түріктер туралы тарихи деректер.

Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін талдау

6.4.1.2 көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшеліктерін анықтау


Сабақ мақсаттары

Көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін талдау

Көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшеліктерін анықтау


Бағалау критерийлері

Көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін талдайды (қолдану)

Көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшеліктерін анықтайды (білу)


Тілдік мақсаттары

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Ондық, жүздік, мыңдық, түмен

Қылыш, найза, садақ пен жебе, шоқпар, айбалта

Төрт түлік мал, жайлау, қыстау, күзеу, көктеу

Киіз үй, ат әбзелдері, киім-кешек

Талқылауға арналған тармақтар:тақырып бойынша мәтінді оқиды және жұппен, топпен талқылайды (тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым)

Құндылықтарды

дарыту


Түркілердің мәдени жетістіктерін талдау барысында оқушыларды елжандылыққа тәрбиелеу;

Топтық жұмыс кезінде құрмет пен ынтымақтастық іске асады.

Пәнаралық

байланыстар

Дүние жүзі тарихы, өнер, қазақ әдебиеті пәндерінен алған білімдерін көшпелі өркениетінің жетістіктерін талдау барысында қолданады;

Қазақ тілі пәнінен алған білімі мен дағдыларын өз ойын дұрыс жеткізу кезінде пайдаланады.

Бастапқы білім

Қазақстан территориясындағы VI – IX ғғ. түркі тайпаларының миграциясын, олардың әлеуметтік құрылымын, қағанаттардың пайда болу тарихын, олардың ішкі және сыртқы саясатын біледі

Қимақ қағанаты. «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрау

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Б Оқушыларға түркі әскері, қолөнері мен шаруашылығына қатысты суреттер топтамасы көрсетіледі.

-Бұл суреттен не көрдіңіздер?

-Суреттер бойынша қандай ой келді?

-Қандай сұрақтар туындады?

Оқушылардың пікірлерін тыңдалып, жаңа тақырыпқа шығу.

М Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері хабарланады.






Сабақтың ортасы






































1-ші тапсырма.

Т Оқушыларды 3 топқа бөліп, әр топқа түркі тайпалары туралы араб және қытай деректері беріледі.

І топ: көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін

ІІ топ: көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшелігі

ІІІтоп: қытай деректері

Әр топ сынып алдында қорғайды.

Бағалау. Мұғалімнің кері байланысы


2-ші тапсырма.

Берілген суреттерді пайдаланып

Көшпелілердің әскери өнер жетістіктерін сипаттаңыз


Көшпелі халықтың өмір сүру салтының ерекшеліктерін сипаттаңыз


Көшпелілердің қолөнердегі жетістіктерін сипаттаңыз


Көшпелілердің әскери өнердегі жетістіктерін сипаттауда осы суреттер арасындағы байланысты табыңыз



Дескриптор

-берілген суреттерді пайдаланып,көшпелілердің

әскери өнерінің жетістіктерін атайды;

-көшпелі халықтың өмір сүру салтының

ерекшеліктерін сипаттайды;

-көшпелілердің қолөнердегі жетістіктерін сипаттайды.


3-ші тапсырма.

1. көшпелілердің әскери өнерінің ерекшеліктері қандай?

2. көшпелі халықтың өмір сүру салтының артықшылығы неде?

«Көшпелі өркениеттің жетістіктері қандай болды?» сұрағына әрбір оқушы өз ойын білдіріп, сабаққа қорытынды жасалады.

Постер











кесте

Сабақтың соңы



Рефлексия

Кері байланыс парағын толтырады.

Үйге тапсырма:

«Түркілердің әлем өркениетіне қосқан үлесі» тақырыбына эссе жазу


Кері байланыс парағы





Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Оқушылардың шығармашылық қабілеті ескеріліп, 3-ші тапсырманың орындалуын форматын өздері таңдады.

Тілдік қабілеті жоғары оқушылар басқаларға қолдау көрсету үшін топтарда тиімді орналастыруды қадағалау.

Мұғалімнің кері байланысы; Топтардың өзара бағалауы;;

Өзін-өзі бағалауы

Интерактивті тақтамен мөлшерлі жұмыс жасайды.

Берілген мәтіндерде талапқа сай шрифтің өлшемі сақталынды

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







































.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
05.12.2018
6278
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі