Материалдар / Түркеш қағанаты (704 -756жылдар). 7- сынып. Қазақстан тарихы.

Түркеш қағанаты (704 -756жылдар). 7- сынып. Қазақстан тарихы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
746
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қазақстан тарихы.«№19 М.Мақатаев атындағы ЖОМ
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: «Түркі кезеңіндегі Қазақстан тарихы (VI – XIII ғасырдың басы)»
Мерзімі:11.09.2018 жылМұғалімнің аты – жөні:Ешимбетова Шолпан Сайлаубаевна
7аә – сынып.Қатысушылар саны:17 Қатыспағандар:жоқ
Сабақ тақырыбыТүркеш қағанаты (704 -756жылдар).
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) Түркеш қағанаты қоғамдық саяси жағдайын, өмір сүрген аумағын, негізгі шайқастарды картадан көрсетіп, салыстыра ала білуге дағдыландыру.
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар істей алады: Түркеш қағанаты қоғамдық саяси жағдайын, өмір сүрген аумағын біледі. Көптеген оқушылар істей алады: Шайқастарды картадан көрсетіп маңыздылығын түсінеді, тарихи оқиғаларға баға береді. Кейбір оқушылар істей алады: Шапқыншылықтардың шығу себептерін, мақсатын, көтерілістің қамтыған аумағын, негізгі шайқастарды картадан көрсетіп, салыстыра ала біледі.
Табыс критерийі /Бағалау критерийі

Тілдік мақсаттар

Сұлық – арабтарға қарсы батыл қимылдары үшін Сүзеген деген лақап ат.
Құндылықтарды дарытуӘділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту
Пән аралық байланысӘдебиет, география.
АКТ-ны қолдану дағдыларыҚосымша мәліметтер беру, деректермен жұмыс жасауға үйрету.
Қосымша білімБатыс түрік (603 -704жылдар) және Шығыс түрік (682 – 744 жылдар) қағанаттары.
Сабақ барысы
Жоспарланған сабақ кезеңдері, уақытыСабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)Ресурстар


Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті



Сабақтың басы1минутСурет арқылы сыныпты 2 топқа бөлінеді. I – «Түркештер» II – «Соғдылар» Оқушылар 2 топқа бөлінеді.

суреттер
Үй тапсырмасы сұрау 5минут«Зымыран сұрақтар» арқылы үй тапсырмасын сұрау. Сұрақтарға ия немесе жоқ деп жауап береді. ия немесе жоқ жауап береді.тапсырма
Сабақтың ортасы Қолдану,топтық жұмыс 15 минутЖИКСО әдісі: Оқушылар қосымша мәліметтер беру мен деректермен жұмыс жасайды. Картамен жұмыс орындайды. Деректермен жұмыс жасайды. Картамен жұмыс. Карта тапсырма
Талдау, жинақтаужеке жұмыс 10минутСемантикалық карта: Семантикалық картамен жылдар мен оқиғаларды дұрыс сәйкестендіреді.Кестемен жұмыс жасайды.Кесте
Сабақтың аяғы 5 минут

Тест жұмысын орындау. Әр оқушыларға шағын тест тапсырмалары таратылады.Тест жұмысын орындайды.Тест тапсырмалары.
Дифференциация (Саралау) – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорау
Шығармашылық тапсырма (сурет арқылы тақырыпты жинақтау, бағалау)



Сабақ бойынша рефлексияОқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге? Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз.



Жалпы бағалауСабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

2:

Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

2:Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ