Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Түркі әлемі қалыптасуының басталуы(2-сабақ)
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмекші әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
23 Қараша 2018
1064
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2A Х – XІІІ ғғ. басындағы Қазақстан | Мектеп: | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 6 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы: | Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы | |
Зерттеу сұрағы | Ұлы Жібек жолы ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына қалай әсер етті? | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау; 6.4.1.1 – көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау; | |
Сабақ мақсаттары | *Ұлы Жібек жолының Тараз,Йасы, Отырар, т.б қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау*көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау | |
Бағалау критерийлері | ||
Тарихи концепт | Тарихи концепт (фокусы): маңыздылық | |
Тілдік мақсаттар | «Өнер көрмесі» тапсырмасы бойынша оқушылардың айтылым және тыңдалым дағдылары дамиды. | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушылар Ұлы жібек жолы тармақтарының өзіміздің елдің территориясы арқылы өткендігімен мақтанады. Ерте орта ғасырлық қалаларға деген құрмет қалыптасады.Құндылықтар:- өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну- патриотизм- өз елі үшін мақтаныш- ұлттық сана-сезім- тәуелсіздік | |
Пәнаралық байланыстар | ||
АКТ қолдану дағдылары | Презентация, ғаламтор мәліметтерін пайдалану | |
Бастапқы білім | Оқушылар Қазақстан территориясындағы орта ғасырлық мемлекеттердің пайда болуы мен құлдырау себептерін, олардың рухани және материалдық мәдениеті, шаруашылығы туралы біледі. Түрік, Батыс және Шығыс Түрік, Түргеш, Қарлұқ, Оғыз, Қимақ т.б. қағанаттардың қоғамдық құрылымы, әлеуметтік құрамы, шаруашылығын салыстырып, ортақ белгілері мен ерекшеліктерін ажырата алады | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
1-сабақСабақтың басы2 мин 3 мин | Ж.Ж. Қызығушылықты ояту. Ертегілер терапиясы: «Ерте,ерте ертеде, ешкі жүні бөртеде ...» (Қытай елінен Ұлы Жібек жолы арқылы батысқа шыққан бір саяхатшы Қазақстанның ортағасырлық қалалары арқылы саяхат жасайды...(Болжам жасау арқылы аңызды жалғастыру.)Сен де осы ортағасырлық қалаларға саяхаттағын келе ме? Ендеше жолдама алайық. Қала аттары жасырылған кеспе қағаздарды алу арқылы 4 топқа бөлінеді:1- топ - Тараз2- топ – Испиджаб3- топ – Отырар4-топ - ЙасыҚала аттары бойынша топқа бөлінеді. Бүгінгі сабақтын тақырыбын анықтату. Оқушылармен бірге сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтау. | Таратпа суреттер, иллюстрациялар.Ұлы жібек жолының картасы және суреттеріhttps://yandex.kz/images/search?text= Ұлы жібек жолы туралы бейнебаян |
Сабақтың ортасы 3 мин. 7 мин. 10 мин. Сабақтың соңы 15 мин. | Б. Өткен сабақтағы Ұлы Жібек жолының пайда болу тарихын еске түсіре отырып, тиісті сұрақтарға жауап береді? (5 мин.) Картаны пайдалана отырып Ұлы Жібек жолының керуен жолдары көрсетіледі. Б «Ұлы Жібек жолы бойынша саяхат» Қытай елінен Ұлы Жібек жолы арқылы батысқа шыққан бір саяхатшы Қазақстанның ортағасырлық қалалары арқылы саяхат жасайды деп елестету. Осы елшінің жүріп өткен жолын, басып өткен қалаларын контур картаға салып көрсетіңіз. Т.Ж. Контур картамен жұмысКонтур картаның дұрыс толтырылуын басқа топтар тексереді | Құрманғазы Садықбеков,филология ғылымдарының кандидаты, Сүлейман Демирел университеті. "Түркістан" газеті. Махмұд Қашқари және «Диуан лұат-ит-түрік». Жүсіп Баласағұн «Құтты білік» Babalar Asyl Danalar jusip balasagun Жүсіп Баласағұн Асыл арна.http://www.youtube.com/watch?v=cJbMjC_4xjw |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
«Өнер көрмесінің» тапсырмаларын орындау барысында оқушылар арасында өзара саралау жүреді, саяхат бойынша тапсырма орындау кезінде оқушыларға қолдау көрсетіледі. | Ауызша бағалау, топтық, жұптық, жеке бағалау жүргізіледіТопты бағалау ақша тәріздес жетондармен, жеке бағалау парағы толтырылады. | Компьютермен аз уақыт жұмыс жасау, интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)