Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Қазақ тілі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәулет өнері

    Мектеп: Қашаған Күржіманұлы атындағы №8 орта мектеп

    Сынып: 3

    Мұғалімнің аты-жөні: Қамысбаева Р.Қ

    Күні: 06.12.2018ж

    Сабақ тақырыбы

    Тұрлаулы мүшелер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;

    3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату;

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар:

    - сұхбаттасын тыңдап, оның айтқанын түсінеді;

    - үлгі негізінде сөйлем ішінен тұрлаулы мүшені ажыратып, құрастырады;

    Оқушылардың көбі:

    - диалогке белсенді қатысады;

    -сөйлем сызбасы негізінде тұрлаулы мүшені ажыратып, құрастырады;

    Оқушылардың кейбірі:

    - диалогте рөлдерді (тыңдаушы, сөйлеуші) еркін алмастыра алады;

    -сөйлем ішінде тұрлаулы мүшені ажыратып, құрастырады;

    -бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын біледі, сәйкес жай сөйлем құрастыра алады және тыныс белгісін қолданады.

    Бағалау критерийлері


    Өз ойын жүйелей отырып, диалогке қатысады.

    Тілдік нормаларды сақтап сөйлейді.

    Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін (бастауыш, баяндауыш) анықтайды.

    Бастауыш пен баяндауыштың арасына сызықша қояды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    Сөйлем мүшелері. Бастауыш. Баяндауыш. Тұрлаулы мүшелер.

    Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:

    Талқылау үшін сұрақтар:

    Қазақстанның қандай көне қалаларын білесің?

    Отырар қаласы туралы не білесің?

    Өзің тұратын жердің орталық қаласы қалай аталады?

    Құндылықтарды дарыту

    Өз ұлтын, халқын құрметтеу және мақтаныш сезімін қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Әдебиеттік оқу, дүниетану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Ноутбук, проектор,интертақта

    Бастапқы білім

    Сөйлем мүшелері.Бастауыш.Баяндауыш.Бастауыш пен баяндауыш арасына қойылатын сызықша



    САБАҚ БАРЫСЫ


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

    - Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? (Қазір қыс мезгілі)

    - Қыс мезгілі қай айдан басталады? (Қыс желтоқсан айынан басталады.)

    - Желтоқсан айының алғашқы күні қандай атаулы күн? (ҚР Бірінші Президенті күні) – өте дұрыс айтасыңдар.

    - Олай болса, балалар, бүгінгі сабағымызды бастаймыз, әрбір ісімізге мұқият болайық. Ендеше балалар біздің бүгінгі мақсатымыз жаңа сабақты мықтап түсініп алу.Барлығымыз бір - бірімізге сәттілік тілейік.

    -Сәттілік тілейміз

    - Желаем удачи

    -Good luck

    М. Оқушылар мен сендерді жұлдызшалар арқылы бағалаймын.

    • Оқушылар топқа бөлініп отырады.

    1-топ- бастауыш

    2-топ- баяндауыш

    3-топ – зат есім

    4-топ –етістік


    Сабақтың ортасы

    Өткенді қайталау.Үй тапсырмасын сұрау. 15-жаттығу


    1. Сөйлем дегеніміз не ? Сөйлемнің қандай түрлерін білеміз ?

    2. Бастауыш дегеніміз не ?

    3. Баяндауыш дегеніміз не ?

    4. Бастауыштан кейін қай кезде сызықша қоямыз ?

    Видео көрсету.


    Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс: 17 – жаттығудағы суретке зер салайық. (тапсырманы оқыту, талдау)

    • Сөйлемде не туралы айтылған?

    • Қарлығаштар ұшты.(Қарлығаштар қайтті? (ұшты)

    • Нелер? ұшты. (Қарлығаштар) )Жаңбыр жауды. (Жаңбыр не қылды? (жауды) Не? жауды.(Жаңбыр) ) – сөйлемнің тұрлаулы мүшелері. Ол бастауыш пен баяндауыштан тұрады. Тұрлаулы мүшелер сөйлемдегі негізгі ойды білдіреді.


    Т.Ж Семантикалық картамен жұмыс.

    1-топ- бастауыш


    Сөздер

    Бастауыш

    Баяндауыш

    Айжан

    +


    Оқыды


    +

    Би

    +


    Биледі


    +


    2-топ- баяндауыш


    Сөздер

    Бастауыш

    Баяндауыш

    Ұстаз

    +


    Айтты


    +

    Жазушы

    +


    Жазды


    +


    3-топ – зат есім


    Сөздер

    Бастауыш

    Баяндауыш

    Спортшы

    +


    Жүгірді


    +

    Оқушы

    +


    Жазды


    +


    4-топ –етістік

    Сөздер

    Бастауыш

    Баяндауыш

    Кітап

    +


    Оқыды


    +

    Биші

    +


    Биледі


    +


    Оқулықпен жұмыс:



    М. Қала сөзін үш тілде айтайықшы. /Қала – город- city/

    • Қазақстанның қандай көне қалаларын білесің?

    • Отырар қаласы туралы не білесің?

    • Өзің тұратын жердің орталық қаласы қалай аталады?

    Дәптермен жұмыс: Қарамен жазылған сөйлемді көшіріп жазу.


    Сергіту сәті:(Понтамимикалық ойын)(әр топтан 1 оқушы шығып тапсырманы іштерінен оқып , қимылмен көрсетеді. Қалған оқушылар кімнің? Ненің? Қимылы екенін тауып айтады.Партаның жанына шығып жасап көрсетеді.Қалған оқушылар қимылды қайталайды.)

    Тапсырмалары:

    1.Ескек ескен қайықшының қимылын көрсету.

    2.Сапта жүріп келе жатқан сарбаздың қимылын көрсету.

    3.Ұшып бара жатқан құстың қимылын көрсету.

    4. Жүзіп бара жатқан адамның қимылын көрсету.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қамысбаева Роза Қалдыбайқызы
    12 Ақпан 2023
    245
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тұрлаулы мүшелер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тұрлаулы мүшелер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлық оқушылар: - сұхбаттасын тыңдап, оның айтқанын түсінеді; - үлгі негізінде сөйлем ішінен тұрлаулы мүшені ажыратып, құрастырады; Оқушылардың көбі: - диалогке белсенді қатысады; -сөйлем сызбасы негізінде тұрлаулы мүшені ажыратып, құрастырады; Оқушылардың кейбірі: - диалогте рөлдерді (тыңдаушы, сөйлеуші) еркін алмастыра алады; -сөйлем ішінде тұрлаулы мүшені ажыратып, құрастырады; -бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын біледі, сәйкес жай сөйлем құрастыра алады және тыныс белгісін қолданады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Қазақ тілі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәулет өнері

    Мектеп: Қашаған Күржіманұлы атындағы №8 орта мектеп

    Сынып: 3

    Мұғалімнің аты-жөні: Қамысбаева Р.Қ

    Күні: 06.12.2018ж

    Сабақ тақырыбы

    Тұрлаулы мүшелер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;

    3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату;

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар:

    - сұхбаттасын тыңдап, оның айтқанын түсінеді;

    - үлгі негізінде сөйлем ішінен тұрлаулы мүшені ажыратып, құрастырады;

    Оқушылардың көбі:

    - диалогке белсенді қатысады;

    -сөйлем сызбасы негізінде тұрлаулы мүшені ажыратып, құрастырады;

    Оқушылардың кейбірі:

    - диалогте рөлдерді (тыңдаушы, сөйлеуші) еркін алмастыра алады;

    -сөйлем ішінде тұрлаулы мүшені ажыратып, құрастырады;

    -бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын біледі, сәйкес жай сөйлем құрастыра алады және тыныс белгісін қолданады.

    Бағалау критерийлері


    Өз ойын жүйелей отырып, диалогке қатысады.

    Тілдік нормаларды сақтап сөйлейді.

    Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін (бастауыш, баяндауыш) анықтайды.

    Бастауыш пен баяндауыштың арасына сызықша қояды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    Сөйлем мүшелері. Бастауыш. Баяндауыш. Тұрлаулы мүшелер.

    Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:

    Талқылау үшін сұрақтар:

    Қазақстанның қандай көне қалаларын білесің?

    Отырар қаласы туралы не білесің?

    Өзің тұратын жердің орталық қаласы қалай аталады?

    Құндылықтарды дарыту

    Өз ұлтын, халқын құрметтеу және мақтаныш сезімін қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Әдебиеттік оқу, дүниетану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Ноутбук, проектор,интертақта

    Бастапқы білім

    Сөйлем мүшелері.Бастауыш.Баяндауыш.Бастауыш пен баяндауыш арасына қойылатын сызықша



    САБАҚ БАРЫСЫ


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

    - Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? (Қазір қыс мезгілі)

    - Қыс мезгілі қай айдан басталады? (Қыс желтоқсан айынан басталады.)

    - Желтоқсан айының алғашқы күні қандай атаулы күн? (ҚР Бірінші Президенті күні) – өте дұрыс айтасыңдар.

    - Олай болса, балалар, бүгінгі сабағымызды бастаймыз, әрбір ісімізге мұқият болайық. Ендеше балалар біздің бүгінгі мақсатымыз жаңа сабақты мықтап түсініп алу.Барлығымыз бір - бірімізге сәттілік тілейік.

    -Сәттілік тілейміз

    - Желаем удачи

    -Good luck

    М. Оқушылар мен сендерді жұлдызшалар арқылы бағалаймын.

    • Оқушылар топқа бөлініп отырады.

    1-топ- бастауыш

    2-топ- баяндауыш

    3-топ – зат есім

    4-топ –етістік


    Сабақтың ортасы

    Өткенді қайталау.Үй тапсырмасын сұрау. 15-жаттығу


    1. Сөйлем дегеніміз не ? Сөйлемнің қандай түрлерін білеміз ?

    2. Бастауыш дегеніміз не ?

    3. Баяндауыш дегеніміз не ?

    4. Бастауыштан кейін қай кезде сызықша қоямыз ?

    Видео көрсету.


    Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс: 17 – жаттығудағы суретке зер салайық. (тапсырманы оқыту, талдау)

    • Сөйлемде не туралы айтылған?

    • Қарлығаштар ұшты.(Қарлығаштар қайтті? (ұшты)

    • Нелер? ұшты. (Қарлығаштар) )Жаңбыр жауды. (Жаңбыр не қылды? (жауды) Не? жауды.(Жаңбыр) ) – сөйлемнің тұрлаулы мүшелері. Ол бастауыш пен баяндауыштан тұрады. Тұрлаулы мүшелер сөйлемдегі негізгі ойды білдіреді.


    Т.Ж Семантикалық картамен жұмыс.

    1-топ- бастауыш


    Сөздер

    Бастауыш

    Баяндауыш

    Айжан

    +


    Оқыды


    +

    Би

    +


    Биледі


    +


    2-топ- баяндауыш


    Сөздер

    Бастауыш

    Баяндауыш

    Ұстаз

    +


    Айтты


    +

    Жазушы

    +


    Жазды


    +


    3-топ – зат есім


    Сөздер

    Бастауыш

    Баяндауыш

    Спортшы

    +


    Жүгірді


    +

    Оқушы

    +


    Жазды


    +


    4-топ –етістік

    Сөздер

    Бастауыш

    Баяндауыш

    Кітап

    +


    Оқыды


    +

    Биші

    +


    Биледі


    +


    Оқулықпен жұмыс:



    М. Қала сөзін үш тілде айтайықшы. /Қала – город- city/

    • Қазақстанның қандай көне қалаларын білесің?

    • Отырар қаласы туралы не білесің?

    • Өзің тұратын жердің орталық қаласы қалай аталады?

    Дәптермен жұмыс: Қарамен жазылған сөйлемді көшіріп жазу.


    Сергіту сәті:(Понтамимикалық ойын)(әр топтан 1 оқушы шығып тапсырманы іштерінен оқып , қимылмен көрсетеді. Қалған оқушылар кімнің? Ненің? Қимылы екенін тауып айтады.Партаның жанына шығып жасап көрсетеді.Қалған оқушылар қимылды қайталайды.)

    Тапсырмалары:

    1.Ескек ескен қайықшының қимылын көрсету.

    2.Сапта жүріп келе жатқан сарбаздың қимылын көрсету.

    3.Ұшып бара жатқан құстың қимылын көрсету.

    4. Жүзіп бара жатқан адамның қимылын көрсету.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Презентация 4 сынып
    12.02.2023
    245
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қамысбаева Роза Қалдыбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации