Тұрлаулы мүшелер 3сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тұрлаулы мүшелер 3сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен беретін әріптестеріме өте пайдалы да қажет деп ойлаймын.Өйткені жас маман ұстаздарға қолдау көрсетіп,жол көрсетіп осылай бағыт-бағдар берсек оларға бір пайдамыз тиееді-ау деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән Қазақ тілі

Сәулет өнері туралы не білемін?

Мектеп :С.Бердіқұлов атындағы мектебі


Күн 05.12.18

Мұғалімнің аты-жөні:Джамболатова Р.А


Сынып:


Сабақтың тақырыбы

Тұрлаулы мүшелер


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату;

3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін ажыратады.



Оқушылардың көпшілігі:Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады



Кейбір оқушылар: Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.


Ойлау дағдылары

Білу,түсіну, жинақтау


Бағалау критерийлері

сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырата алады;

түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлей біледі;


Тілдік дағды

Айтылым-тыңдалым,оқылым-жазылым


АКТ

Сөзжұмбақ шешу


Құндылықтарды дамыту

Оқушыларды бір –біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу


Пәнаралық байланыс

Әдебиет


Алдыңғы білім


Сабақтың жоспарланған уақыты

БПрямая соединительная линия 2 астауыш пен баяндауыштың арасында қойылатын

сызықша

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурс


Сабақтың басы

2 минут

І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)

Психологиялық ахуал.

Балалар, бір-біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

Мен бақытты баламын,

Жан дүниемде күн нұрлы,

Мейірімім мол бойымда.

Айтылым. Əріптерді тиісті орындарына қойып, жасырынған мақалды тауып оқу. Мақалдың мағынасына талдау жасау (Ел іші – өнер кеніші).










Интерак

тивті

тақта



3минут








Сабақтың ортасы

15минут

















3минут




2 мин


Жазылым






5минут












5мин











Сабақтың соңы



5мин




ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең

Сөйлемдерді сызбамен

сəйкестендіру. Сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш,

баяндауыш) мүшелерін ажырату.

17-жаттығу. Сөйлемдерді сызбамен сəйкестендіріп, қай сызба қай сөйлемге сəйкес келетінін түсіндіреді. Бұл сөйлемдегі сөздер қандай сұрақтарға жауап беріп тұрғанын анықтайды.Оқулықта берілген жаңа ақпарат оқытылып, түсіндіру жұмыстары жүргізіледі.

Тыңдалым. Мəтінді тыңдау. Тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.

18-жаттығу. Мəтінді тыңдау. Мəтінде қандай қала туралы айтылғанын əңгімелеу. Отырар қаласы туралы қосымша ақпарат беру

. Сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш,

баяндауыш) мүшелерін ажырату.

Мəтіндегі қарамен жазылған сөйлемнен тұрлаулы мүшелерді табу. Сызықшаның қойылу себебін түсіндіру.


Ой сергек!

«Күн, жер, су» ойыны.

«Күн» дегенде, қолдарын жоғары көтеріп, күнді бейнелейді.

«Жер» дегенде, бір орында тұрып, аяқтарын кезек-кезек қозғайды.

«Су» дегенде, қолдарымен толқынды бейнелейді. Ребусты шешу. Сөйлем құрап жазу.Сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) мүшелерін ажырату.

Оқылым-жазылым

Шығармашылық үзіліс.

19-жаттығу. Ребусты шешеді (Отырар – қала). «Қала» сөзімен екі сөйлем құрап жазады. Ол сөз бірінде бастауыш, екіншісінде баяндауыш болуына назар аудартылады.Бір сөздің екі сөйлемде екі түрлі сөйлем мүшесінің қызметін атқару себебін түсіндіріп, талдайды.Екінші сөйлемде сызықшаның қойылу себебін түсіндіріп,дəлелдейді.

Тапсырманы түсініп орындап, өз пікірін білдіру. Тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.

20-жаттығу. Тапсырманы түсініп оқиды. Ойын шартымен танысады. Тапсырманы орындау барысында өз пікірінің дұрыстығын дəлелдейді.

ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут)

Дұрыс жауапты белгілеу жəне толықтыру.

Тақырып бойынша оқушылардың игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында тестік жұмыс орындатылады. Оқушылар дəптерде берілген тапсырманы оқиды. Дұрыс жауаптардың бірін белгілейді.Сызбаны тиісті сөздермен толықтырып жазады.


Дескритор

сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырата алады;



Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу.

Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы орындатылады Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен

боятылады. Нəтижелері топта жарияланады.

Оқулық
































Дәптермен

жұмыс

















Дәптермен

Жұмыс















Түрлі –түсті карындаш тар


Үйге тапсырма:


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз

карточкалармен жұмыс


Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз

Жетістік критерийлері арқылы бағалау.Бір-бірлерін бағалау


Пəнаралық байланыс:

Денсаулық пен қауіпсіздік

АКТ

Құндылықтар


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?Бүгін оқушылар

не білді?Сыныптағы ахуал

қандай болды?Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген

уақыт ішінде үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?





Жалпы бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Ойыны


Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2018
910
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі