|
Бөлім: |
7-бөлім Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бекболат Бекзат |
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: |
1 (63 сабақ) |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары. Бір колоннадан екінші коллоннаға және бір қатардан екінші қатарға өту |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың ойлау қаблетін арттыру және ептілікке баулу |
||||||
|
Құндылықтар |
Талап: Физикалық белсенді болу |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақ тың басы 5 минут |
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. |
Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру |
суреттер |
|||
|
Жаңасабаққа дайындақ жаттығу 8 минут |
Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.
|
Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау |
Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер.
|
|||
|
Сабақтың ортасы 26 минут |
Қозғалыс кезіндегі бір лектен екі, үш, төрт лекке ауысуды үйрету.Оқушылар қатарда санау арқылы да екі, үш, төрт қатарға тұра алады мысалы мұғалімнің пәрмені бойынша бірінші екінші деп санақ тізбегін өткізеді мұғалімнің пәрменімен біріншілер жайында екіншілер бір қадам алға шық деу арқылы екі қатарға тұрады. Орында тұрып жүруден лекте және қатарда жүруге ауысуды тапсыру.
Жүрісте:
|
Оқушылар бір қатардан екінші қатарға шығарда жаңылысып кетпеулерін ескерту, бір біріне кедергі келтірмеу |
Бір қатардан екінші қатарға тұруын дұрыс орындаған оқушыларды мақтап мадақтап отыру |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, жалауша, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 6 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары
Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары
|
Бөлім: |
7-бөлім Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бекболат Бекзат |
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: |
1 (63 сабақ) |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары. Бір колоннадан екінші коллоннаға және бір қатардан екінші қатарға өту |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың ойлау қаблетін арттыру және ептілікке баулу |
||||||
|
Құндылықтар |
Талап: Физикалық белсенді болу |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақ тың басы 5 минут |
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. |
Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру |
суреттер |
|||
|
Жаңасабаққа дайындақ жаттығу 8 минут |
Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.
|
Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау |
Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер.
|
|||
|
Сабақтың ортасы 26 минут |
Қозғалыс кезіндегі бір лектен екі, үш, төрт лекке ауысуды үйрету.Оқушылар қатарда санау арқылы да екі, үш, төрт қатарға тұра алады мысалы мұғалімнің пәрмені бойынша бірінші екінші деп санақ тізбегін өткізеді мұғалімнің пәрменімен біріншілер жайында екіншілер бір қадам алға шық деу арқылы екі қатарға тұрады. Орында тұрып жүруден лекте және қатарда жүруге ауысуды тапсыру.
Жүрісте:
|
Оқушылар бір қатардан екінші қатарға шығарда жаңылысып кетпеулерін ескерту, бір біріне кедергі келтірмеу |
Бір қатардан екінші қатарға тұруын дұрыс орындаған оқушыларды мақтап мадақтап отыру |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, жалауша, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 6 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
||||||
шағым қалдыра аласыз













