Материалдар / "Түрлі түсті жалаулар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Түрлі түсті жалаулар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың шығармашылығын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2021
775
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы

Күні: 22.11.2018

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлім: Жаратылыстану

Тақырыбы:Алтын балық қайда тұрады?

Мақсаты:Қоршаған ортамен таныстыра отырып,балықтар туралы түсінік беру.Ертегіні тыңдау арқылы балаларға балықтардың тіршілігі жайлы түсінік беру. Қайырымды болуға үйрету, балықтарға күтім жасауға деген құштарлығын ояту.

Көрнекі құралдар: аквариумдағы тастар мен бақалшақтарды қарап шығу. Саусақтарға арналған «Балық суда жүзеді» ойынын ойнау.

Құралдар мен материалдар: алтын балық салынған аквариум. Балықтарға арналған жем.

Сөздік жұмыс: балық, аквариум, алтын, жүзетін қанаты, құйрығы, денесі.

Блингвальды компонент: су-вода,алтын балық-золотая рыба.

Әдіс – әілдері: Көрсету, әңгімелеу, сұрақ-жауап

Қызмет

кезеңдері

Тәрбиешінің басқару қызметі

Балалардың

қызметі


Мотивациялық

- Қозғаушылық


Шаттық шеңбері.

Алақанды ашайық,

Күннің нұрын салайық.

Жүрек жылуын салайық.

Осы жақсы лебізлдерді бір-бірімізге сыйлайық.

-Бүгін біз кіріктірілген,оқу қызметінде Алтын балық қайда тұратыны туралы әңгімелейміз.

Шаттық шеңберіне тұрып бірге қайталайды




Ұйымдастырушылық-ізденушілік

Жұмбақ.

Суда өседі,өнеді,

Сыртқа шықса өледі.Бұл не?

-Балалар,сендер балық туралы қандай ертегілерді білесіңдер?

Дұрыс айтасыңдар,тілегімізді орындайтын Алтын балық ертегісі

-Ал балалар балықтардың қандай ерекшеліктерін,немен қоректенетінін білесіңдер ме?

-Өсімдіктермен,балдырмен құрттармен қоректенеді.

Балаларға балықтардың тіршілігі жайлы түсінік беру

Ойыншық балықпен танысуға шақыру.

-Ойыншық балық жүзе ала ма?

Балықты әр жерге қойып көреді және оның мүлдем қозғалмайтынына назар аударады.

Аквариумның әйнегін қолмен тықылдатуға болмайтынын түсіндіреді. Өйткені балық шошып кетуі мүмкін.

Балықты аулауға болмайды, себебі, ол суда жүруі қажет.

Ол сусыз өліп қалады. Сондықтан оны тек қызықтауға ғана болады. Балықты қызықтап қарайды және ақырын сөйлеседі.

Балық аквариумда жүзіп жүрді.

Балықтың әдемі, жеңіл, қалықтап жүзетініне балалардың назарын аудару. Ол аквариумды әрі-бері шарлайды.

- Балықтар ненің көмегімен жүзеді?

Бұл – ойыншық балық. Ол жүзе алмайды.

Онымен тек ойнауға болады.

Қайда жүзіп бара жатқанын көзімен көріп тұрады.

Балықтың денесі, құйрығы мен жүзетін қанаттары бар.

Оның денесі кішкентай қабыршақтармен қапталған.

Балықтың аяғы болмайды. Сондықтан да ол жүре алмайды.

Аяқтың орнына жүзетін қанаттары мен құйрығы бар.

Олар балықтың суда емін-еркін жүзуіне көмектеседі.




-Балық.

-Алтын балық.










-жоқ











-Құйрығы, жүзетін қанаттары мен көздері








Сөздік жұмыс: балдыр,жүзу,алтын балық.

Блингвальды компонент: су-вода,алтын балық-золотая рыба.

Сергіту сәті.

Тұп тұнық мөлдір суда,

Балық жүзіп жүр екен.

Біресе керіледі,біресе жиырылады.

Біресе құмға тығылады,біресе жүзеді.

Ойын; Балық аулау

Шарты:ыдыстағы балықтарды аулау және оның тазалығына қамқор болу.


Қайталап айтады



Сергіту сәтін қимыл қозғалыспен жасады.




Рефлексивтік

түзетушілік



Қорытынды:

Ойыншық балықтармен ойнауға шақыру.

Балаларға ҰОҚ-ға белсенді қатысқаны үшін алғыс білдіру.

Балалар ыдыстағы суда жүзіп жүрген ойыншық балықтармен ойнауға кіріседі.Үнемі балықтарға қамқорлық жасап жүруіміз керек.

Балаларды мақтап,мадақтау





Күтілетін нәтиже
Білу керек:
 сәндік балықтардың атауларын (алтын балық); олардың тіршілік ететін жерін (аквариум);
Нені меңгерді:
 балықтың дене бітіміндегі ерекшеліктерді ажыратады;

Нені меңгерді: балықтардың тіршілігін бақылау тәсілдерін.

Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші: Молдакулова Ғ



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!