Ортасы
20-25 мин
.
10
мин
|
Қазіргі
қолданбалы шығармашылықтың
ерекше
бағыты-авторлық қуыршақ жасау.
Авторлық
қуыршақ көбіне жалғыз дана етіп
жасалады,
өйткені ол ұзақ уақыт пен еңбекті
қажет
етеді.
Тоқыма
қуыршақтары көбінесе жіптер мен маталардан, қаңқасымен немесе
қаңқасыз жасалады. Мүсіндік тоқыма техникасымен жасалған қуыршақ
түрлері көп таралған. Дамытатын тоқыма ойыншықтар ойын сюжеті
негізінде, әр түрлі фактурада жасалады. Мысалы: кітапша, текше,
панно, киім жиынтығы бар қуыршақ.
-
Тоқыма қуыршақтың
түрлері
-
Шәйнекке кигізілетін
қуыршақ
-
Қуыршақ
қалта
-
Қуыршақ
жастық
-
Қуыршақ –қаптөсек
(пижама сақтауға арналған)
-
Қуыршақ
кәдесый
-
Үлгілерге қарап
шығыңдар. Маталардың қандай ерекшеліктері бар?
-
Қалай
ойлайсыздар,олардан не тігуге болады?
-
Қуыршақ не дамытатын
ойыншықты тігу үшін қайысысын пайдаланғаны дұрыс?
Тоқыма үлгілерін қарап
шығып, бір-бірімен салыстырып, кестені
толтырыңдар
Атауы
|
Фактурасы
|
Жіптердің
өрімі
|
Артықшылықтары
|
Кемшіліктері
|
|
|
|
|
|
Бүгінгі
таңда тоқыма материалдардың фактурасы да түсі де, құрамы да
әртүрлі. Тоқыма материал фактурасы-көзге бірден түсетін материалдың
беткі ерекшелігі мен құрылымы. Матаның фактурасы өрнекті
тегіс,бедерлі, өрнекті-бедерлі,жұмсақ, жылтыр т.б болуы мүмкін.
Матаның фактурасы, түсі сай болу керек.
Авторлық
қуыршақ не дамытатын ойыншықты дайындау алдында нобай салыу керек.
Дұрыс салынған нобай бұйымды дайындауда көптеген қателіктерді
болдырмауға бағыт береді. Нобайға қарап болашақ бұйымның қандай
болатынын, тігуге қажетті құрал-жабдықтар мен материалды білуге
болады. Нобай арқылы пішімдерді пішіп дайындау жеңіл
болады.
1-тапсырма
Авторлық қуыршақ не дамытатын ойыншықтың нобайын (таңдау
бойынша)
Дескриптор: -
Қуыршақ
лекало нобайын дайындайды
-Мата фактурасы мен түс үйлесімділігін ұштастыра
қолданады.
-Тепе
теңдікті сақтайды
Кері
байланыс
Құрметті оқушы! Бүгінгі
сабақта сіздер қуыршақ жасау жолдары мен мектебіміздің пән
мұғалімінің көрмесімен танысып
білдіңіздер.
|
Оқушылар топтасып
ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.
Оқушылар картиналар
көшірмесіне ізденіс жасап, талдап, төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
Жауабын зерттеу
дәптеріңе жазып, суретке
түсіреді.
Презентация:
Оқушылар
өздерінің зерттеу жұмысын
таныстырады
Тақырып бойынша
оқушылардың алдыңғы білімін жетілдіру
|
Дескриптор
Қуыршақ
түрлерімен танысады.
Матадан
жасалған қуыршақтардың ерекшеліктерін сипаттайды.
Авторлық
қуыршақтың нобайын дайындайды.
|
Тарату
материалдары, http://www.pandia.ru/text/77/501/13273.phpтоқыма
талшықтарын жіктеу
Құрал- жабдықтар мен
материалдар:табиғи және химиялық
талшықтардан мата үлгілері, беттердің күрделі
құрылымдары (түкті,
букле, атлас және т.б.).
https://znaytovar.ru/new371.html
Құрал- жабдықтар және
материалдар:картон, түрлі түсті қағаз, желім, қайшы, сызу үшін
материалдар (карындашсызғыш, өшіргіш және т.б)
|
Сабақтың
соңы
5 мин
|
7. Сабақтың шарттары
бойынша нәтиженің өзіңдік бақылау және өзіңдік
бағалау.
Сабақтың
соңында жүргізілген жұмысқа талдау жасайды және қандай жұмыс жақсы
атқарылды ал, қай жерін әрі жетілдіру керек екендігіне жазылымдар
(рефлексия)жасайды.
8.
Қорытынды шығару.
Оқушылармен
келесі сұрақтарды талқылаңыз:
-
Талшықтар түрлерін
атаңыздар.
-
Мата қандай жіптерден
құрайтының атаңыз?
-
Жіп негіздері мен ілмекке
сипаттама беріңіз .
-
Киімнен басқа матадан нені
жасайды?
|
Оқушылар бүгінгі
сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін
айтады
Рефлексия
жасайды.
|
Оқушылардың айтқан
жауаптарына пікір қалдыру.
ҚБ
қойылады
|
|