Материалдар / Түрлі-түсті және фактуралы тоқыма материалдарын зерттеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Түрлі-түсті және фактуралы тоқыма материалдарын зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Түрлі-түсті және фактуралы тоқыма материалдарын зерттеу..docx
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Тамыз 2024
109
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 6 сабақ № 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Бөлім: Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Түрлі-түсті және фактуралы тоқыма материалдарын зерттеу.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.1.6.3-Тоқыма материалдары мен бұйымдарының қасиеттері мен фактурасын анықтау және зерделеу

Сабақтың мақсаты:

  • Тоқыма материалдарынан жасалған қуыршақ түрлерімен танысу
    Матадан жасалған қуыршақтардың ерекшеліктерін зерттеу
    Алғашқы ақпарат көздерін қолданып, нобай ойластыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы


5 мин


Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • Қуыршақ түрлерімен танысты.

  • Матадан жасалған қуыршақтардың ерекшеліктерін сипаттайды.

  • Авторлық қуыршақтың нобайын дайындады.

Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл»

Сұрақтар:

-Қуыршақ деген не?
-Бұйымдар қандай материалдан жасалған?

Жауабы: оқушылар өз ойларымен бөліседі

Дескриптор:

-әртүрлі қуыршақ түрлерінің ерекшеліктерін айтады

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы суреттер

Ортасы









20-25 мин


















.















10 мин

Қазіргі қолданбалы шығармашылықтың

ерекше бағыты-авторлық қуыршақ жасау.

Авторлық қуыршақ көбіне жалғыз дана етіп

жасалады, өйткені ол ұзақ уақыт пен еңбекті

қажет етеді.

Тоқыма қуыршақтары көбінесе жіптер мен маталардан, қаңқасымен немесе қаңқасыз жасалады. Мүсіндік тоқыма техникасымен жасалған қуыршақ түрлері көп таралған. Дамытатын тоқыма ойыншықтар ойын сюжеті негізінде, әр түрлі фактурада жасалады. Мысалы: кітапша, текше, панно, киім жиынтығы бар қуыршақ.

  • Тоқыма қуыршақтың түрлері

  • Шәйнекке кигізілетін қуыршақ

  • Қуыршақ қалта

  • Қуыршақ жастық

  • Қуыршақ –қаптөсек (пижама сақтауға арналған)

  • Қуыршақ кәдесый

  • Интерьерді безендіруге арналған қуыршақ


  1. Үлгілерге қарап шығыңдар. Маталардың қандай ерекшеліктері бар?

  2. Қалай ойлайсыздар,олардан не тігуге болады?

  3. Қуыршақ не дамытатын ойыншықты тігу үшін қайысысын пайдаланғаны дұрыс?

Тоқыма үлгілерін қарап шығып, бір-бірімен салыстырып, кестені толтырыңдар

Атауы

Фактурасы

Жіптердің өрімі

Артықшылықтары

Кемшіліктері






Бүгінгі таңда тоқыма материалдардың фактурасы да түсі де, құрамы да әртүрлі. Тоқыма материал фактурасы-көзге бірден түсетін материалдың беткі ерекшелігі мен құрылымы. Матаның фактурасы өрнекті тегіс,бедерлі, өрнекті-бедерлі,жұмсақ, жылтыр т.б болуы мүмкін. Матаның фактурасы, түсі сай болу керек.


Авторлық қуыршақ не дамытатын ойыншықты дайындау алдында нобай салыу керек. Дұрыс салынған нобай бұйымды дайындауда көптеген қателіктерді болдырмауға бағыт береді. Нобайға қарап болашақ бұйымның қандай болатынын, тігуге қажетті құрал-жабдықтар мен материалды білуге болады. Нобай арқылы пішімдерді пішіп дайындау жеңіл болады.

1-тапсырма Авторлық қуыршақ не дамытатын ойыншықтың нобайын (таңдау бойынша)

Объект 1 Рисунок 1

Дескриптор:
- Қуыршақ лекало нобайын дайындайды
-Мата фактурасы мен түс үйлесімділігін ұштастыра қолданады.

-Тепе теңдікті сақтайды

Кері байланыс

  • Сабақта жаңадан не білдік?

  • Өзіңіздің ойлаған қуыршақ немесе дамытатын ойыншығыңыз туралы ойыңызбен бөлісіңіз!

Құрметті оқушы! Бүгінгі сабақта сіздер қуыршақ жасау жолдары мен мектебіміздің пән мұғалімінің көрмесімен танысып білдіңіздер.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.

Оқушылар картиналар көшірмесіне ізденіс жасап, талдап, төмендегі сұрақтарға жауап береді.


Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.


Презентация:

Оқушылар өздерінің зерттеу жұмысын таныстырады


Тақырып бойынша оқушылардың алдыңғы білімін жетілдіру

Дескриптор

Қуыршақ түрлерімен танысады.

Матадан жасалған қуыршақтардың ерекшеліктерін сипаттайды.

Авторлық қуыршақтың нобайын дайындайды.


Тарату материалдары, http://www.pandia.ru/text/77/501/13273.phpтоқыма талшықтарын жіктеу

Құрал- жабдықтар мен материалдар:табиғи және химиялық талшықтардан мата үлгілері, беттердің күрделі құрылымдары (түкті, букле, атлас және т.б.).



https://znaytovar.ru/new371.html



Құрал- жабдықтар және материалдар:картон, түрлі түсті қағаз, желім, қайшы, сызу үшін материалдар (карындашсызғыш, өшіргіш және т.б)



Сабақтың соңы


5 мин


7. Сабақтың шарттары бойынша нәтиженің өзіңдік бақылау және өзіңдік бағалау.

Сабақтың соңында жүргізілген жұмысқа талдау жасайды және қандай жұмыс жақсы атқарылды ал, қай жерін әрі жетілдіру керек екендігіне жазылымдар (рефлексия)жасайды.

8. Қорытынды шығару.

Оқушылармен келесі сұрақтарды талқылаңыз:

  • Талшықтар түрлерін атаңыздар.

  • Мата қандай жіптерден құрайтының атаңыз?

  • Жіп негіздері мен ілмекке сипаттама беріңіз .

  • Киімнен басқа матадан нені жасайды?

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Рефлексия жасайды.

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.

ҚБ қойылады






Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады.


«Бес бармақ» әдісі.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!