Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түрлі-түсті және фактуралы тоқыма материалдарын зерттеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||||||||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||
Сынып: 6 сабақ № 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
Бөлім: |
Бөлім: Дизайн және технология |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Түрлі-түсті және фактуралы тоқыма материалдарын зерттеу. |
|||||||||||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.1.6.3-Тоқыма материалдары мен бұйымдарының қасиеттері мен фактурасын анықтау және зерделеу |
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||
Басталуы
5 мин |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтар: -Қуыршақ деген не? Жауабы: оқушылар өз ойларымен бөліседі Дескриптор: -әртүрлі қуыршақ түрлерінің ерекшеліктерін айтады |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы суреттер |
||||||||||||
Ортасы
20-25 мин
.
10 мин |
Қазіргі қолданбалы шығармашылықтың ерекше бағыты-авторлық қуыршақ жасау. Авторлық қуыршақ көбіне жалғыз дана етіп жасалады, өйткені ол ұзақ уақыт пен еңбекті қажет етеді. Тоқыма қуыршақтары көбінесе жіптер мен маталардан, қаңқасымен немесе қаңқасыз жасалады. Мүсіндік тоқыма техникасымен жасалған қуыршақ түрлері көп таралған. Дамытатын тоқыма ойыншықтар ойын сюжеті негізінде, әр түрлі фактурада жасалады. Мысалы: кітапша, текше, панно, киім жиынтығы бар қуыршақ.
Тоқыма үлгілерін қарап шығып, бір-бірімен салыстырып, кестені толтырыңдар
Бүгінгі таңда тоқыма материалдардың фактурасы да түсі де, құрамы да әртүрлі. Тоқыма материал фактурасы-көзге бірден түсетін материалдың беткі ерекшелігі мен құрылымы. Матаның фактурасы өрнекті тегіс,бедерлі, өрнекті-бедерлі,жұмсақ, жылтыр т.б болуы мүмкін. Матаның фактурасы, түсі сай болу керек. Авторлық қуыршақ не дамытатын ойыншықты дайындау алдында нобай салыу керек. Дұрыс салынған нобай бұйымды дайындауда көптеген қателіктерді болдырмауға бағыт береді. Нобайға қарап болашақ бұйымның қандай болатынын, тігуге қажетті құрал-жабдықтар мен материалды білуге болады. Нобай арқылы пішімдерді пішіп дайындау жеңіл болады. 1-тапсырма Авторлық қуыршақ не дамытатын ойыншықтың нобайын (таңдау бойынша)
Дескриптор: -Тепе теңдікті сақтайды Кері байланыс
Құрметті оқушы! Бүгінгі сабақта сіздер қуыршақ жасау жолдары мен мектебіміздің пән мұғалімінің көрмесімен танысып білдіңіздер. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. Оқушылар картиналар көшірмесіне ізденіс жасап, талдап, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.
Презентация: Оқушылар өздерінің зерттеу жұмысын таныстырады
Тақырып бойынша оқушылардың алдыңғы білімін жетілдіру |
Дескриптор Қуыршақ түрлерімен танысады. Матадан жасалған қуыршақтардың ерекшеліктерін сипаттайды. Авторлық қуыршақтың нобайын дайындайды. |
Тарату материалдары, http://www.pandia.ru/text/77/501/13273.phpтоқыма талшықтарын жіктеу Құрал- жабдықтар мен материалдар:табиғи және химиялық талшықтардан мата үлгілері, беттердің күрделі құрылымдары (түкті, букле, атлас және т.б.).
https://znaytovar.ru/new371.html
Құрал- жабдықтар және материалдар:картон, түрлі түсті қағаз, желім, қайшы, сызу үшін материалдар (карындашсызғыш, өшіргіш және т.б)
|
||||||||||||
Сабақтың соңы
5 мин
|
7. Сабақтың шарттары бойынша нәтиженің өзіңдік бақылау және өзіңдік бағалау. Сабақтың соңында жүргізілген жұмысқа талдау жасайды және қандай жұмыс жақсы атқарылды ал, қай жерін әрі жетілдіру керек екендігіне жазылымдар (рефлексия)жасайды. 8. Қорытынды шығару. Оқушылармен келесі сұрақтарды талқылаңыз:
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады Рефлексия жасайды. |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. ҚБ қойылады |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады. |
«Бес бармақ» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек? 1: 2: |