Білім беру салалары: «Коммуникация»,«Таным»,«Денсаулық»,«Шығармашылық»,«Әлеумет».Ұйымдастырылған оқу қызметтері: Көркем әдибиет, ҚМҰҚ, дене шынықыру,қоршаған ортамен танысу,сурет салу.Тақырыбы:«Түрлі-түсті шарлар»Максаты:Дамытушылық: 1. Жыл мезгілдері туралы білімдерін кеңейту,ойлау қабілеттерін дамыту, Мамандық иелері туралы білімдерін толықтыру. Білімділік: 2.Балалардың сөздік қорын дамыта отырып, пішіндерді бір-бірінен ажыратуға үйрету.Тәрбиелік:3.Қоршаған ортаға деген қызығушылықтарын арттырып адамгершілікке тәрбиелеу , айтылған тапсырманы мұқият тыңдап қатесіз орындауға,тазалыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.Әдіс-тәсілдер:Көрсету,түсіндіру,сұрақ-жауап,мадақтау. Көрнекі құралдар: Қуыршақ,түрлі-түсті шарлар,дидактикалық ойындарға байланысты үлестірмелі құралдар,түрлі -түсті суреттер,ойынға қажетті заттар.
Тәрбиеші:Балалар, бүгінгі күнімізге сәттілік тілей отырып ,орнымыздан тұрып жылы лебіздерімізді білдірейік.Балаларды шаттық шеңберіне тұрғызу.Сәлем менің балабақшам,Біз сенімен біргеміз!Сәлем біздің жер ана,Біз сенімен біргеміз!Сәлем біздің ару қала,Біз сенімен біргеміз!Тәрбиеші: Рахмет балалар, енді өз орындарымызға жайғасайық .-Балалар қазір жылдың қай мезгілі ? Балалар : -Күз мезгілі.Тәрбиеші: Күз мезгілінде неше ай бар ?Балалар:-Үш ай бар.Тәрбиеші:Күз айларын атаңдаршы?Балалар: -Қыркүйек,қазан,қараша.Тәрбиеші :Жарайсыңдар.Балалар назар салайықшы бізге біреу қоннаққа келе жатқан сиякты.Ғажайып сәт: Топқа қуыршақ Әйгерім түрлі-түсті шармен кіреді.Тәрбиеші:Сәлеметсің бе,сенің атың кім, қайдан келе жатсың?Әйгерім:Менің атым Әйгерім. Мен сендерге түрлі-түсті шарлар әкелдім.Егерде тапсырмаларды орындасаңдар мен қолымдағы ойыншық қоянды сендерге сиға тартамын.Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы,қандай әдемі түрлі-түсті шарлар,әрбір шарлардың ішінде хаттар бар сияқты.Әр шарды жарып,бір-бірлеп ішіндегі хаттарды алып оқып қарайық.1-шар:«Менің көңіл-күйімді көтеріңдер»Тәрбиеші: Балалар ендеше орнымыздан тұрып, Әйгерімге топ-топ балақан әнін орындап берейік. Ән:«Топ-топ балақан»Тәрбиеші:Жарайсыңдар балалар, сендер әнді тамаша айтыңдар. Әйгерімнің көңіл-күйі көтерілген сияқты.Әйгерім: Сендер менің көңіл-күйімді көтердіңдер, рахмет сендерге.
2-шар: Дидактикалық ойын: «Геометриялық пішіндердің орнын тап» .Ойынның шарты. Алдарындағы бос терезелерге геометиялық пішіндерді орналастырамыз.Ол үшін алдымен терезедегі пішіндерді атап алайық.Үшбұрыш,дөңгелек,төртбұрыш .Балалар тапсырманы орындайды .Тәрбиеші:Жарайсыңдар балалар тапсырманы жақсы орындадыңдар.Шаршаған шығарсыңдар, орындарымыздан тұрып сергіту жаттығуын жасайық.Сергіту жаттығуы Ұзын мұртты құмырсқа ,Келе жатты жұмысқа ,Допты алды қолына,Допты қойды жолына,Оңға қарады,солға қарады,Үлкен тау жасады./Балалар сергіту сәтін орындайды/Тәрбиеші : Жарайсыңдар,балалар.Енді үшінші шарды жарып ішіндегі тапсырмамен танысайық.3-шар: Дидактиқалық ойын «Кім қандай машинамен жүреді?» Ойынның мақсаты: Балаларды әр түрлі мамандықтармен таныстыру,әр мамандыққа керек көліктерді таптыру үшін ойлау қабілетін дамыту.Ойынның шарты: Тақтаға мамандық иелерінің суреттері ілінеді.Кім қандай көлікпен жүретіндігін сызық арқылы қосу керек.Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар, сендер бұл тапсырманы да жақсы орындадыңдар. --------Балалар сендерге бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметі ұнады ма ,ұнаса алдарыңдағы шарды қызыл түсті карандашпен бояймыз, ал ұнамаса көк түсті карандашпен бояймыз.Балалар шарға көңіл-күйдің суретін салып бояйды.Әйгерім балаларға риза болып ойыншығын сиға береді.Тәрбиеші: Түрлі-түсті шар әкелген Әйгерімді рахметімізді айтып шығарып салайық.Әйгерім: Балалар маған сендермен көңілді болды,рахмет сендерге.Балалар:Сау болыңыз, Әйгерім.Тәрбиеші: Сау болыңыз Әйгерім біздерге жие-жие келіп тұр.Келесі кездескенше. Ұйымастырылған оқу қызметін сұрақ-жауап арқылы қорытындылау.Тәрбиеші: Балалар бүгін бізге қонаққа кім келді?Балалар: Қуыршақ Әйгерім келді.Тәрбиеші :Ол бізге не алып келді? Балалар:Ол бізге түрлі-түсті шар алып келді.Тәрбиеші: Жарайсыңдар, бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметіне белсене қатысқандарың үшін сендерге алғысымды білдіремін. Балаларды жұлдызшамен мадақтау, бағалау.