Тұрмыстық химия өнімдері.6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тұрмыстық химия өнімдері.6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жаратылыстану пәні мұғалімдеріне арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары:

Бөлім: 6.2С Заттардың түзілуі және алынуы.

Мектеп: Шаған ЖОББМ

Мерзімі:15.12.2020 жыл

Мұғалімнің аты-жөні:Ізмағанбетова Ә.Ш.

Сынып: 6 а,ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Тұрмыстық химия өнімдері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

- 6.3.3.2 тұрмыстық химия өнімдерін қолдану саласын және оларды қауіпсіз қолдану ережелерін түсіндіреді.

Сабақ мақсаттары

  • -Кейбір заттардың түзілу мысалдарын білу;

  • -Жасанды жолмен алынған заттарды табиғи заттардан ажырата білу;

  • -Табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау.

Бағалау критерийлері:

-тұрмыстық химия өнімдерін қолдану салаларын түсіндіреді;

тұрмыстық химия өнімдерін қолданудың қауіпсіз ережелерін біледі.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

- табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін ауызша түсіндіре алады

Пәндік лексика және терминология:

- жасанды заттар

- тұрмыстық химия

- жуғыш заттар

Айтылымға қажетті сөз тіркестері:

Менің ойымша, Х затын қолдану…мүмкіндік береді.

Азық-түлік/тұрмыстық химия өнімдерін таңдауда оның ….. қарау қажет, себебі оның … … болуы мүмкін.

Құндылықтарды дарыту


«Мәңгілік ел» құндылықтары

Сабақта топтық жұмыс істеу және нәтижелерді басқа оқушылармен ақылдасуды жүргізу арқылы талқылау өзге пікірді құрметтеу мен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Оқушылар бақылауының негізінде жатқан қағидаттарды түсіндіруде сыни тұрғыдан ойлау қасиетінің көптеген мүмкіндіктері бар.

Пәнаралық байланыстар

Табиғи және жасанды заттарды анықтау барысында биология пәнімен байланыс орнатылады

Бастапқы білім


3.3.1.1 Заттарды шығу тектері мен агрегаттық күйлеріне сәйкес жіктеу

4.3.1.1.Заттарды қасиеттеріне байланысты оларды қолдану салаларын анықтау

5-сынып Табиғатта және жасанды жолмен алынған кейбір заттардың түзілуі туралы мысалдар келтіру

6-сынып Заттарды органикалық және бейорганикалық заттарға жіктеу

ЖОСПАР

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс – әрекеттер


Ресурстар

Сабақтың басы


0-4


1. Өткен материалдарды Суреттерге қарай отырып, келесі сұрақтарға жауап беріңдер:

1.Суретте көрсетілген заттар қайда қолданылады?

2.Қалай ойлайсың, осы заттардың құрамы қандай?

3.Осы заттардың ерітінділері қандай орта көрсетеді?

2.Мақсатты тұжырымдау. Оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын және бағалау критерийлерін шығарады.

Слайд №1-3





Сабақтың ортасы






7-20







Тұрмыстық химия - мүлікті күтуге арналған химиялық өнімдер: киім, бөлмелер, автокөліктер.

Қауіпсіздік - қауіпті өндірістік факторлардың әсеріне жол бермейтін ұйымдастыру шаралары, техникалық құралдар және әдістер жүйесі.

Индикатор – ерітіндінің ортасына байланысты түсін өзгертетін зат.

Сілті - индикаторды көк-жасыл түске бояйтын күйдіргіш зат

Қышқыл - индикаторды қызыл түске бояйтын күйдіргіш зат.

5. Тұрмыстық химия өнімдерін қалай қауіпсіз қолдануға болады?

Мұғалім оқушылардан тұрмыстық химиялық заттардың ерітінділерінің ортасы бойынша қандай қорытынды жасауға болатынын сұрап, олармен жұмыс істеу кезінде

қандай қауіпсіздік ережелерін ұсынуға болатынын сұрайды.

6. Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Сусабынның құрамы қандай заттардан тұрады?

  2. Оның құрамындағы заттар зиянды ма?

  3. Қолдану барысында қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет? Неліктен?



Слайд 4











Қосымша №1







Сабақтың соңы:

38-40

7. Рефлексия

Мұғалім оқу мақсатына қайта оралып, оқушылардың тақырыпты меңгеру деңгейін талқылау барысында анықтайды. Дескрипторларға сай кері байланыс жасайды.

8.§16 тақырыпты оқу.

«Химиялық заттарды қолданғанда ережелерді сақтау керек» ережелерді оқу

Слайд 8







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.01.2021
3218
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі