Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    2-бөлім - Робототехника.

    Лабиринт және кегль-ринг

    (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Токмаганбет Арайлым

    Сыныбы:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Түс датчигі

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.5.1.1 түс датчигін қолдану;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, Түсіну, Қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Lego Mindstorm роботының түс датчигімен танысады.

    Бағалау критерийлері

    Lego Mindstorm EV3 жиынтығының түс датчигінің қызметі-мен танысып, түс датчигіне арналған программа құрастырады.


    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология:

    • Түс датчик-Датчик цвета- Color sensor

    • Жарықтық-Яркость- Вrightness

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Қазақ салт – дәстүрінде (киімдер, бұйымдар және т.б.с.с) қандай түстердің орны ерекше (1-сурет)? Мысалдар келтір.

    • Қалай ойлайсың Робот адам сияқты түс, жарықты ажырата ма?

    • Күнделікті өмірден саған датчик ұғымы таныспа? Не үшін қолданады деп ойлайсың?

    • Робот бағдаршам түстеріне қарай жол ережесін сақтай отырып, қозғалуы мүмкін бе (2-сурет)?

    Құндылықтарға баулу

    1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы”, «Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі және Астана» құндылығы қалыптасады.

    2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

    3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

    4. Өмір бойы оқу, Қазастандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі, Орыс тілі

    Алдыңғы білім

    Жоба құрастыру


    Сабақтың барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    2 мин.













    3 мин.
























    5 мин.













    2 мин.



    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    (Ұ) «Гүлмен тілек» әдісі. Оқушылар шеңбер бойымен тұрып гүлді алақандарына салып, бір-біріне тілек айтады, бір-бірінің көңіл күйін көтереді.



    Топтастыру:

    Оқушылар жеміс ағашынан өзіне ұнаған жемісін таңдап топқа бірігеді. Алма жемсін таңдағандар «Түстер» тобына, Алмұрт жемісін таңдағандар «Робот» тобына бірігеді.

    Миға шабуыл!

    (Ж) «Сұрақтар қобдишасы» әдісін қолдану арқылы сұраққа жауап беру. Ортаға нөмірлер жазылған қобдиша қойылады. Оқушылар кезектесіп қобдишадан бір нөмір алады да, интерактивті тақтадан сол нөмірдің сұрақтарына жауап береді.

    1. Қазақ салт – дәстүрінде (киімдер, бұйымдар және т.б.с.с) қандай түстердің орны ерекше (1-сурет)? Мысалдар келтір.

    2. Қалай ойлайсың Робот адам сияқты түс, жарықты ажырата ма?

    3. Күнделікті өмірден саған датчик ұғымы таныспа? Не үшін қолданады деп ойлайсың?

    4. Робот бағдаршам түстеріне қарай жол ережесін сақтай отырып, қозғалуы мүмкін бе (2-сурет)?



    Бағалау: Оқушылардың жауап беруіне сәйкес «Күлегештермен» бағалаймын



    Жаңа сабақ.

    (Ұ) «Бруннердің бейнелік білім беру» әдісі бойынша интерактивті тақтадан «Түс датчигі» тақырыбы бойынша бейнеролик тамашалайды.



    (Д) «Эйлер шеңбері» әдісі арқылы оқушылар бейнероликтен түсінгендерін тақтаға жазады, ауызша өз ойын айтады.

    Бағалау: Оқушылардың жауап беру деңгейіне сәйкес «Мадақ сөз» әдісі арқылы кері байланыс жасап отырамын.



    (Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

    • Түс датчик-Датчик цвета- Color sensor

    • Жарықтық-Яркость- Вrightness

    Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады.


























    Сабақтың ортасы


    7 мин.



















    7 мин.






















    8 мин.



    (Ұ) Практикалық жұмыс.

    Тапсырма №1:

    Түс датчигіне 7 түстің кез келген біріне жақындатқанда, сол түсті танып, оның атын дауыстап айтатын программа құрастыр.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    Түс датчигіне программа құрастырады.

    Оқулықта берілген программа құрудың 6 қадамын ретімен орындайды.

    « Бас бармақ» әдісі

    арқылы оқушылар өз-өзін бағалайды.



    (Т) Практикалық жұмыс.

    Оқушылар алдымен топ ішінде талдап, ой бөліседі, пікірлерін ұсынады. Талдау қорытындысы бойынша компьютерде программа құрастырады.

    Тапсырма №2:

    Робот қозғалысын қара сызыққа жеткенде тоқтататын программа жұмысын талдаңдар (13-сурет). Таладу барысында программадағы 3 командалық блоктардың қызметтеріне жеке–жеке тоқталып, түсіндір. Программасын компьютерге енгізіп нәтижесін алыңдар.



    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    -Робот қозғалысына талдау жасайды.

    -программадағы 3 командалық блоктардың қызметін түсіндіреді.

    -Программа нәтижесін шығарады.

    «Бас бармақ» әдісі





    (Ж) Практикалық жұмыс.

    Оқушылар алдымен программаны қалай жасау керектігін дәптерлеріне жұбымен ақылдасып жазады. Дайын жазылған жоспар бойынша компьютерде программа құрастырады.



    Тапсырма №3:

    Роботтың сызықты қозғалыс жасай отырып, басып өткен түстерінің атын атайтын программаны жоспарлаңдар. Қандай болктар қосу керек? Робот қара жолаққа жеткенде «Тоқта (Stop)» хабарын беріп, өз жұмыс тоқтатсын (14 -сурет).



    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    -Робот түс атауын атайтын программа жасайды.

    -Қандай блок қосу керектігін дұрыс таңдайды.

    -Робот қара жолаққа келгенде «Тоқта» хабарын беріп, өз жұмысын тоқтата алады.

    “От шашу” әдісі



    АКТ

    Робот

    А4 қағазы, түрлі-түсті қағаздар,

    маркер

















    АКТ,

    Робот

    А4 қағазы, түрлі-түсті қағаздар,

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Токмаганбет Арайлым Утегеновна
    15 Қырқүйек 2021
    2174
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Түс датчигі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Түс датчигі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Түс датчигі 4 сынып қмж Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 2-бөлім - Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг Lego Mindstorm EV3 жиынтығының түс датчигінің қызметі-мен танысып, түс датчигіне арналған программа құрастырады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    2-бөлім - Робототехника.

    Лабиринт және кегль-ринг

    (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Токмаганбет Арайлым

    Сыныбы:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Түс датчигі

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.5.1.1 түс датчигін қолдану;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, Түсіну, Қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Lego Mindstorm роботының түс датчигімен танысады.

    Бағалау критерийлері

    Lego Mindstorm EV3 жиынтығының түс датчигінің қызметі-мен танысып, түс датчигіне арналған программа құрастырады.


    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология:

    • Түс датчик-Датчик цвета- Color sensor

    • Жарықтық-Яркость- Вrightness

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Қазақ салт – дәстүрінде (киімдер, бұйымдар және т.б.с.с) қандай түстердің орны ерекше (1-сурет)? Мысалдар келтір.

    • Қалай ойлайсың Робот адам сияқты түс, жарықты ажырата ма?

    • Күнделікті өмірден саған датчик ұғымы таныспа? Не үшін қолданады деп ойлайсың?

    • Робот бағдаршам түстеріне қарай жол ережесін сақтай отырып, қозғалуы мүмкін бе (2-сурет)?

    Құндылықтарға баулу

    1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы”, «Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі және Астана» құндылығы қалыптасады.

    2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

    3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

    4. Өмір бойы оқу, Қазастандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі, Орыс тілі

    Алдыңғы білім

    Жоба құрастыру


    Сабақтың барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    2 мин.













    3 мин.
























    5 мин.













    2 мин.



    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    (Ұ) «Гүлмен тілек» әдісі. Оқушылар шеңбер бойымен тұрып гүлді алақандарына салып, бір-біріне тілек айтады, бір-бірінің көңіл күйін көтереді.



    Топтастыру:

    Оқушылар жеміс ағашынан өзіне ұнаған жемісін таңдап топқа бірігеді. Алма жемсін таңдағандар «Түстер» тобына, Алмұрт жемісін таңдағандар «Робот» тобына бірігеді.

    Миға шабуыл!

    (Ж) «Сұрақтар қобдишасы» әдісін қолдану арқылы сұраққа жауап беру. Ортаға нөмірлер жазылған қобдиша қойылады. Оқушылар кезектесіп қобдишадан бір нөмір алады да, интерактивті тақтадан сол нөмірдің сұрақтарына жауап береді.

    1. Қазақ салт – дәстүрінде (киімдер, бұйымдар және т.б.с.с) қандай түстердің орны ерекше (1-сурет)? Мысалдар келтір.

    2. Қалай ойлайсың Робот адам сияқты түс, жарықты ажырата ма?

    3. Күнделікті өмірден саған датчик ұғымы таныспа? Не үшін қолданады деп ойлайсың?

    4. Робот бағдаршам түстеріне қарай жол ережесін сақтай отырып, қозғалуы мүмкін бе (2-сурет)?



    Бағалау: Оқушылардың жауап беруіне сәйкес «Күлегештермен» бағалаймын



    Жаңа сабақ.

    (Ұ) «Бруннердің бейнелік білім беру» әдісі бойынша интерактивті тақтадан «Түс датчигі» тақырыбы бойынша бейнеролик тамашалайды.



    (Д) «Эйлер шеңбері» әдісі арқылы оқушылар бейнероликтен түсінгендерін тақтаға жазады, ауызша өз ойын айтады.

    Бағалау: Оқушылардың жауап беру деңгейіне сәйкес «Мадақ сөз» әдісі арқылы кері байланыс жасап отырамын.



    (Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

    • Түс датчик-Датчик цвета- Color sensor

    • Жарықтық-Яркость- Вrightness

    Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады.


























    Сабақтың ортасы


    7 мин.



















    7 мин.






















    8 мин.



    (Ұ) Практикалық жұмыс.

    Тапсырма №1:

    Түс датчигіне 7 түстің кез келген біріне жақындатқанда, сол түсті танып, оның атын дауыстап айтатын программа құрастыр.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    Түс датчигіне программа құрастырады.

    Оқулықта берілген программа құрудың 6 қадамын ретімен орындайды.

    « Бас бармақ» әдісі

    арқылы оқушылар өз-өзін бағалайды.



    (Т) Практикалық жұмыс.

    Оқушылар алдымен топ ішінде талдап, ой бөліседі, пікірлерін ұсынады. Талдау қорытындысы бойынша компьютерде программа құрастырады.

    Тапсырма №2:

    Робот қозғалысын қара сызыққа жеткенде тоқтататын программа жұмысын талдаңдар (13-сурет). Таладу барысында программадағы 3 командалық блоктардың қызметтеріне жеке–жеке тоқталып, түсіндір. Программасын компьютерге енгізіп нәтижесін алыңдар.



    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    -Робот қозғалысына талдау жасайды.

    -программадағы 3 командалық блоктардың қызметін түсіндіреді.

    -Программа нәтижесін шығарады.

    «Бас бармақ» әдісі





    (Ж) Практикалық жұмыс.

    Оқушылар алдымен программаны қалай жасау керектігін дәптерлеріне жұбымен ақылдасып жазады. Дайын жазылған жоспар бойынша компьютерде программа құрастырады.



    Тапсырма №3:

    Роботтың сызықты қозғалыс жасай отырып, басып өткен түстерінің атын атайтын программаны жоспарлаңдар. Қандай болктар қосу керек? Робот қара жолаққа жеткенде «Тоқта (Stop)» хабарын беріп, өз жұмыс тоқтатсын (14 -сурет).



    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    -Робот түс атауын атайтын программа жасайды.

    -Қандай блок қосу керектігін дұрыс таңдайды.

    -Робот қара жолаққа келгенде «Тоқта» хабарын беріп, өз жұмысын тоқтата алады.

    “От шашу” әдісі



    АКТ

    Робот

    А4 қағазы, түрлі-түсті қағаздар,

    маркер

















    АКТ,

    Робот

    А4 қағазы, түрлі-түсті қағаздар,

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 4 сынып
    15.00.2021
    2174
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Токмаганбет Арайлым Утегеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации