Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 2-бөлім - Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі») |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Токмаганбет Арайлым |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Түс датчигі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, Түсіну, Қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Lego Mindstorm роботының түс датчигімен танысады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Lego Mindstorm EV3 жиынтығының түс датчигінің қызметі-мен танысып, түс датчигіне арналған программа құрастырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология:
Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы”, «Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі және Астана» құндылығы қалыптасады. 2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады. 3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды. 4. Өмір бойы оқу, Қазастандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Ағылшын тілі, Орыс тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Жоба құрастыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
2 мин.
3 мин.
5 мин.
2 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. (Ұ) «Гүлмен тілек» әдісі. Оқушылар шеңбер бойымен тұрып гүлді алақандарына салып, бір-біріне тілек айтады, бір-бірінің көңіл күйін көтереді.
Топтастыру: Оқушылар жеміс ағашынан өзіне ұнаған жемісін таңдап топқа бірігеді. Алма жемсін таңдағандар «Түстер» тобына, Алмұрт жемісін таңдағандар «Робот» тобына бірігеді. Миға шабуыл! (Ж) «Сұрақтар қобдишасы» әдісін қолдану арқылы сұраққа жауап беру. Ортаға нөмірлер жазылған қобдиша қойылады. Оқушылар кезектесіп қобдишадан бір нөмір алады да, интерактивті тақтадан сол нөмірдің сұрақтарына жауап береді.
Бағалау: Оқушылардың жауап беруіне сәйкес «Күлегештермен» бағалаймын
Жаңа сабақ. (Ұ) «Бруннердің бейнелік білім беру» әдісі бойынша интерактивті тақтадан «Түс датчигі» тақырыбы бойынша бейнеролик тамашалайды.
(Д) «Эйлер шеңбері» әдісі арқылы оқушылар бейнероликтен түсінгендерін тақтаға жазады, ауызша өз ойын айтады. Бағалау: Оқушылардың жауап беру деңгейіне сәйкес «Мадақ сөз» әдісі арқылы кері байланыс жасап отырамын.
(Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.
Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
7 мин.
7 мин.
8 мин.
|
(Ұ) Практикалық жұмыс. Тапсырма №1: Түс датчигіне 7 түстің кез келген біріне жақындатқанда, сол түсті танып, оның атын дауыстап айтатын программа құрастыр.
(Т) Практикалық жұмыс. Оқушылар алдымен топ ішінде талдап, ой бөліседі, пікірлерін ұсынады. Талдау қорытындысы бойынша компьютерде программа құрастырады. Тапсырма №2: Робот қозғалысын қара сызыққа жеткенде тоқтататын программа жұмысын талдаңдар (13-сурет). Таладу барысында программадағы 3 командалық блоктардың қызметтеріне жеке–жеке тоқталып, түсіндір. Программасын компьютерге енгізіп нәтижесін алыңдар.
(Ж) Практикалық жұмыс. Оқушылар алдымен программаны қалай жасау керектігін дәптерлеріне жұбымен ақылдасып жазады. Дайын жазылған жоспар бойынша компьютерде программа құрастырады.
Тапсырма №3: Роботтың сызықты қозғалыс жасай отырып, басып өткен түстерінің атын атайтын программаны жоспарлаңдар. Қандай болктар қосу керек? Робот қара жолаққа жеткенде «Тоқта (Stop)» хабарын беріп, өз жұмыс тоқтатсын (14 -сурет).
|
АКТ Робот А4 қағазы, түрлі-түсті қағаздар, маркер
АКТ, Робот А4 қағазы, түрлі-түсті қағаздар,
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Токмаганбет Арайлым УтегеновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Түс датчигі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Түс датчигіМатериал туралы қысқаша түсінік
Түс датчигі 4 сынып қмж
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:
2-бөлім - Робототехника.
Лабиринт және кегль-ринг
Lego Mindstorm EV3 жиынтығының түс датчигінің қызметі-мен танысып, түс датчигіне арналған программа құрастырады
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



Бас бармақ»
әдісі














