САБАҚ:
Тұсау
кесу
|
Мектеп: «Георгиевка орта мектебі»
КММ
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Кошкинбаева Айжан
Сайлаубековна
|
СЫНЫП: 5
|
Қатысқандар: Қатыспағандар:
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын
оқу
мақсаттары
|
Т/А
5.1.Тірек сөздер мен ұсынылған
иллюстрациялар арқылы тақырыпты
болжау.
Ж
5.
Оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай
отырып, жинақы мәтін
жазу.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
Мәтінді оқып, мазмұндай алады,
тіркес сөздер, иллюстрациялық суреттер арқылы болжау жасай
алады.
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады: Тірек сөздер мен суреттер
бойынша тақырыпқа болжам жасай
алады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады: Жинақы мәтін құрастыра
алады.
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар орындай алады:
Оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы
мәтін жазу.
|
Пəнге қатысты сөздік қор
мен терминдер: Тіркес сөздер: сәби, ала жіп,
құтты болсын.
|
Диалог құруға / шығарма
жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
Шашу шашылады, құтты болсын,
қаз тұру, қадам басу
|
|
Талқылауға арналған
сұрақтар
1. Тұсау деген сөздің
мағынасын түсінесің
бе?
2. Тұсау кесу үшін қандай
адамдарға қолқа
салады?
3. Ала жіптен басқа не нәрсемен тұсау кесуге
болады?
Не себепті .... деп
ойлайсыз?
Не себепті тұсау кесу үшін ала
жіп алынады деп
ойлайсыңдар?
|
|
Ишара
|
Алдыңғы оқу: 10
минут
|
«Бөпеге тілек» деген
шағын мәтін жазыңдар.
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы 5
минут
|
Ынтымақтастық атмосфераны
орнату. «Шаттыққа толы жүрекпен» тренингі арқылы
сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды
ұйымдастыру.
Сынып
«ПАЗЛ»
әдісі арқылы үш топқа
бөлінеді.
Үй тапсырмасын
тексеру
«Бөпеге тілек» деген
шағын мәтін жазыңдар.
|
Салт-дәстүрге байланысты
суреттер
|
Ортасы 25
минут
|
Интербелсенді
тақтада суреттер беріледі/флипчарт/:
шілдехана, бесікке салу, ат
қою, тұсау кесу.
ШІЛДЕХАНА
БЕСІККЕ
САЛУ
АТ
ҚОЮ
ТҰСАУ
КЕСУ
Сұрақ қою арқылы
сабақ тақырыбы анықталады.
Қалай ойлайсыңдар,
біз неге бұл суреттерді
алдық?
/ Наурыз мерекесінде
қазақ халқының салт-дәстүрлері көрсетіледі, сондықтан біз
салт-дәстүрлермен танысамыз
/.
Қай сурет артық?
Неге? / «Тұсау кесу» артық, себебі бұл бала өскен кезде, ал қалған
салт-дәстүрлер бала туғанда
өткізіледі/.
Мәтінмен
жұмыс
1.«Джигсо»
тәсілі арқылы мәтінді оқып талдайды,
бір-біріне түсіндіреді.
Талқылауға арналған
сұрақтар
1. Тұсау деген сөздің
мағынасын түсінесің
бе?
2. Тұсау кесу үшін неге ала
жіп алынады?
3. Тұсау кесу үшін қандай
адамдарға қолқа
салады?
4.
Ала жіптен басқа не нәрсемен тұсау кесуге
болады?
Дескрипторлар:
2-тапсырма
Тірек сөздер: сәби, ала жіп,
құтты болсын. Осы сөздерді қатыстырып, тұсаукесер дәстүрі жайында
шағын мәтін жазыңыз.
Дескриптор:
Тірек сөздер арқылы жинақы
мәтін құрастыра алады.
3-тапсырма
Оқылым мәтінінен ілгерінді
ықпал мен ерін үндестігіне мысал
табыңдар.
Дескриптор:
Мәтіннен ықпалға байланысты
мысалдарды табады.
4-тапсырма.
Шілдехана және тұсаукесер
салтына Венн диаграммасын
толтырыңдар.
5-тапсырма
1.Мәтін мазмұны бойынша
топпен дара шеңбер
құрады.
І
топ.
Нәрестеге ат қою
І І
топ.
Шілдехана
І ІІ
топ.
Тұсау
кесу
2. Әр топ дара шеңбердің
көмегімен өз мәтінін мазмұндайды, қалған топтар сұрақтары болса
қояды.
Дескрипторлар:
-
Мәтінді мазмұндай
алады
-
Сұрақтарға жауап
береді
|
Интербелсенді тақта,
флипчарт
44 бет
2-тапсырма.
Тірек-сөздер
44 бет
2-тапсырма.
А4 формат
бет, маркерлер
Дара
шеңбер
А4 формат бет,
маркерлер
|
Соңы 5
минут
|
Кері
байланыс
«Білдім,білемін,білгім
келеді»
Білдім
|
Білемін
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рефлексия
«Бес жолды өлең»
әдісі
Үйге
тапсырма: Өздерің қатысқан бесікке салу,
шілдехана, балаға ат қою, тұсаукесер рәсімдері туралы достарыңа хат
жазыңдар.
|
Әр оқушыға жеке
«Білдім,білемін,білгім келеді» кестесі
беріледі.
|
Саралау –
оқушыға
мейлінше
қолдау
көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті
оқушыға
тапсырманы
қалай
түрлендіресіз?
Қабілеті жоғары оқушыны
топ жетекшісі ретінде
тағайындаймын.
|
Бағалау – оқушы
білімін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау
критерийі
|
Пəнаралық байланыс
–
Денсаулық жəне
қауіпсіздік,
АКТ-мен
байланыс.
Құндылықтармен
байланыс
(тəрбие
элементі)
Қазақтың салт-дәстүрлерін
насихаттау, құрметпен
қарау
Этнопедагогика
Тарих
Акт
|
1.Сабақ мақсаттары
мен оқу мақсаттары орындалды
ма?
2.Бүгін оқушылар
нені үйренді?
3.Сабақ қалай, қай
деңгейде өтті?
4.Жоспарланған
саралау жақсы іске асты ма?
5.Уақытты қалай
пайдаландым?
6.Жоспарыма қандай
өзгерістер енгіздім және
қандай?
7.Тақырыптық өмірмен
байланысы болды ма?
|
1.Сабақ және оқу
мақсаттары жүзеге асты.Сөздік сөздерді меңгерді, оқылған мәтін
бойынша сенімді жəне еркін жауап бере
алды, өз ойларын айта білді, мәтін
мазмұнын түсінді.
2.Оқушылар салт-
дәстүрлермен танысты.
3.Сабақ оқу
мақсаттарына сай деңгейде
өтті.
4.Жоспарланған
саралау іске асырылды.
5.Уақытты үнемді
пайдаланылды.
6.Топтық жұмыстар
ұйымдастырдым,жазылым бойынша белсенді оқудың әртүрлі
стратегияларын, интербелсенді тақтаны, критериалды бағалауды
қолдандым, рефлексия, кері байланыс
жасадым.
7.Тақырып өмірмен
байланысты болды.
|
|