Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 3 Бөлім Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер |
Мектеп: «Быхин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Ысқақова Перизат Рахымбайқызы |
||
|
Күні: |
|||
|
Сынып: 5 Пән: қазақ тілі |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Тұсау кесу.Қазақ халқының салт-дәстүрі |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3.); Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.). |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: «Тұсау кесу» бейнежазбасы мен берілген иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды. «Тұсаукесер» мәтінінің мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады. Көптеген оқушылар: Шілдехана және тұсаукесер салтын салыстырады. Тұсау кесу салтының ерекшелігін түсінеді. Кейбір оқушылар: Мәтін бойынша өлең құрастырады. |
||
|
Бағалау критерийлері |
Тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы тақырыпқа болжам жасайды. «Тұсаукесер» мәтінінің мазмұнын түсінеді. Нақты ақпараттарды анықтайды.Анықталған ақпараттарға қатысты сұрақтар құрастырады. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
|
||
|
|||
|
|||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||
|
Не себепті салт-дәстүрді мұра дейді деп ойлайсың? |
|||
|
Ишара: |
|||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты тармағындағы идеялар қазақтың әдет-ғұрпын, салт-дәстүрлерін дәріптей отырып, тұсау кесу дәстүрін құрметтеуді насихаттайды. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану |
||
|
Алдыңғы оқу |
Қазақ халқының салт –дәстүрін біледі. |
||
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|
||
|
Сабақтың басы 8мин 3мин
5мин |
С. 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Психологиялық ахуал Оқушыларды «Санамақ» әдісі арқылы топқа бөлу «Ойтүрткі сұрақтар» әдісі арқылы салт-дәстүр туралы сұрақтарға жауап беру.
Салт-дәстүрді дәріптеу дегенді қалай түсінесің?
|
|
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 27 минут 5мин
12мин
10мин |
С. 1.Тапсырма Бейнежазба көру арқылы берілген иллюстрациялық суреттер мен тірек сөздерді байланыстырып,тақырыпты болжау. Дескриптор: Бейнежазбаны көру арқылы иллюстрациялық суреттермен тірек сөздерді байланыстыра отырып, тақырыпты болжайды7 ҚБ. «Бас бармақ» әдісі
2-тапсырма ТЖ 1-тап: «Дара диаграмма» әдісі арқылы тұсау кесу сөзін топтастыру 2-тап: «Бір сөйлеммен барлығын айтып бер» (Кім?Нені?Кімге?Қай?Кімге?Қалай?Неістеді?деген сұрақтарға жауап беретін бір-ақ сөйлем құру) 3-тап: «Венн диаграммасы» әдісі бойынша «Шілдехана» мен «Тұсау кесу» дәстүрін салыстыру (көпшілік оқушы) Дескриптор: «Тұсау кесу» сөзін топтастырады Берілген сұрақтарды басшылыққа ала отырып, бір сөйлемқұрайды Барлығың «Шілдехана» мен «Тұсау кесу» дәстүрін салыстырыңдар
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы
Сергіту сәті «Тұсау кесу»әнін тыңдату. 3-тапсырма ТЖ
Тапсырма Тұсау кесерге қатысты мәтін беру. Дескриптор: мәтіндегі маңызды ақпараттарды белгілеп алады; - іріктелген ақпараттар негізінде мәтінді өз сөзімен жазады. ҚБ. «Бағдаршам» әдісі
|
https://www.youtube.com/watch?v=Zr_5t-k6RfY
Флипчарт, маркер
Тұсау кесерге қатысты мәтіндер |
|
|
||
|
Сабақтың соңы
10мин
|
Ж 4-тапсырма «3-2-1»әдісі арқылы бүгінгі сабақты қорытындылау Дескриптор: 3 маңызды ақпарат, 2қызықты ақпарат, 1 ұсыныс арқылы сабақты түйіндеңдер ҚБ. «Смайликтер арқылы бағалау» Кері байланыс Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
|
|
|
||
|
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыс
Әдебиет, өзі-өзі тану |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
|
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|||
|
|
|
|
||||
|
Жалпы бағалау Сабақта жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|
|
||||
1
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тұсау кесу
Тұсау кесу
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 3 Бөлім Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер |
Мектеп: «Быхин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Ысқақова Перизат Рахымбайқызы |
||
|
Күні: |
|||
|
Сынып: 5 Пән: қазақ тілі |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Тұсау кесу.Қазақ халқының салт-дәстүрі |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3.); Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.). |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: «Тұсау кесу» бейнежазбасы мен берілген иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды. «Тұсаукесер» мәтінінің мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады. Көптеген оқушылар: Шілдехана және тұсаукесер салтын салыстырады. Тұсау кесу салтының ерекшелігін түсінеді. Кейбір оқушылар: Мәтін бойынша өлең құрастырады. |
||
|
Бағалау критерийлері |
Тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы тақырыпқа болжам жасайды. «Тұсаукесер» мәтінінің мазмұнын түсінеді. Нақты ақпараттарды анықтайды.Анықталған ақпараттарға қатысты сұрақтар құрастырады. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
|
||
|
|||
|
|||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||
|
Не себепті салт-дәстүрді мұра дейді деп ойлайсың? |
|||
|
Ишара: |
|||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты тармағындағы идеялар қазақтың әдет-ғұрпын, салт-дәстүрлерін дәріптей отырып, тұсау кесу дәстүрін құрметтеуді насихаттайды. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану |
||
|
Алдыңғы оқу |
Қазақ халқының салт –дәстүрін біледі. |
||
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|
||
|
Сабақтың басы 8мин 3мин
5мин |
С. 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Психологиялық ахуал Оқушыларды «Санамақ» әдісі арқылы топқа бөлу «Ойтүрткі сұрақтар» әдісі арқылы салт-дәстүр туралы сұрақтарға жауап беру.
Салт-дәстүрді дәріптеу дегенді қалай түсінесің?
|
|
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 27 минут 5мин
12мин
10мин |
С. 1.Тапсырма Бейнежазба көру арқылы берілген иллюстрациялық суреттер мен тірек сөздерді байланыстырып,тақырыпты болжау. Дескриптор: Бейнежазбаны көру арқылы иллюстрациялық суреттермен тірек сөздерді байланыстыра отырып, тақырыпты болжайды7 ҚБ. «Бас бармақ» әдісі
2-тапсырма ТЖ 1-тап: «Дара диаграмма» әдісі арқылы тұсау кесу сөзін топтастыру 2-тап: «Бір сөйлеммен барлығын айтып бер» (Кім?Нені?Кімге?Қай?Кімге?Қалай?Неістеді?деген сұрақтарға жауап беретін бір-ақ сөйлем құру) 3-тап: «Венн диаграммасы» әдісі бойынша «Шілдехана» мен «Тұсау кесу» дәстүрін салыстыру (көпшілік оқушы) Дескриптор: «Тұсау кесу» сөзін топтастырады Берілген сұрақтарды басшылыққа ала отырып, бір сөйлемқұрайды Барлығың «Шілдехана» мен «Тұсау кесу» дәстүрін салыстырыңдар
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы
Сергіту сәті «Тұсау кесу»әнін тыңдату. 3-тапсырма ТЖ
Тапсырма Тұсау кесерге қатысты мәтін беру. Дескриптор: мәтіндегі маңызды ақпараттарды белгілеп алады; - іріктелген ақпараттар негізінде мәтінді өз сөзімен жазады. ҚБ. «Бағдаршам» әдісі
|
https://www.youtube.com/watch?v=Zr_5t-k6RfY
Флипчарт, маркер
Тұсау кесерге қатысты мәтіндер |
|
|
||
|
Сабақтың соңы
10мин
|
Ж 4-тапсырма «3-2-1»әдісі арқылы бүгінгі сабақты қорытындылау Дескриптор: 3 маңызды ақпарат, 2қызықты ақпарат, 1 ұсыныс арқылы сабақты түйіндеңдер ҚБ. «Смайликтер арқылы бағалау» Кері байланыс Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
|
|
|
||
|
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыс
Әдебиет, өзі-өзі тану |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
|
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|||
|
|
|
|
||||
|
Жалпы бағалау Сабақта жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|
|
||||
1
шағым қалдыра аласыз


















