Материалдар / Тұсау кесу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тұсау кесу

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
697
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар

тарауы: 3 Бөлім

Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер


Мектеп: «Быхин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Ысқақова Перизат Рахымбайқызы


Күні:

Сынып: 5

Пән: қазақ тілі

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Тұсау кесу.Қазақ халқының салт-дәстүрі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3.);

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.).

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

«Тұсау кесу» бейнежазбасы мен берілген иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды.

«Тұсаукесер» мәтінінің мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.

Көптеген оқушылар:

Шілдехана және тұсаукесер салтын салыстырады. Тұсау кесу салтының ерекшелігін түсінеді.

Кейбір оқушылар:

Мәтін бойынша өлең құрастырады.

Бағалау критерийлері

Тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы тақырыпқа болжам жасайды.

«Тұсаукесер» мәтінінің мазмұнын түсінеді.

Нақты ақпараттарды анықтайды.Анықталған ақпараттарға қатысты сұрақтар құрастырады.

Тілдік мақсаттар

  • Оқушылар орындай алады:

  • Иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды. Суреттермен жұмыс жасай алады.

  • Мәтін мазмұнын түсініп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.

  • Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

  • Салт-дәстүр,тұсаукесу,тақым,күрмеу, мұра, шашу,бата,ала жіп

  • Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған сөздер мен тіркестер: тұсау кесу,салт-дәстүр

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Қазақтың қандай салт-дәстүрлерін білесің?

  • Салт-дәстүрді ұрпақтан-ұрпаққа жалғастырушы кімдер?

  • Салт-дәстүрді дәріптеу дегенді қалай түсінесің?

Не себепті салт-дәстүрді мұра дейді деп ойлайсың?

Ишара:

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты тармағындағы идеялар қазақтың әдет-ғұрпын, салт-дәстүрлерін дәріптей отырып, тұсау кесу дәстүрін құрметтеуді насихаттайды.

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану

Алдыңғы оқу

Қазақ халқының салт –дәстүрін біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар



Сабақтың басы

8мин

ин





5мин

С.

1.Ұйымдастыру кезеңі

2.Психологиялық ахуал

Оқушыларды «Санамақ» әдісі арқылы топқа бөлу

«Ойтүрткі сұрақтар» әдісі арқылы салт-дәстүр туралы сұрақтарға жауап беру.

  • Қазақтың қандай салт-дәстүрлерін білесің?

  • Салт-дәстүрді ұрпақтан-ұрпаққа жалғастырушы кімдер?

Салт-дәстүрді дәріптеу дегенді қалай түсінесің?

  • Не себепті салт-дәстүрді мұра дейді деп ойлайсың?

  • Бала тәрбиесінде салт-дәстүрдің алар орны қандай?




Сабақтың ортасы

27 минут

5мин













12мин







































10мин

С.

1.Тапсырма

Бейнежазба көру арқылы берілген иллюстрациялық суреттер мен тірек сөздерді байланыстырып,тақырыпты болжау.

Дескриптор:

Бейнежазбаны көру арқылы иллюстрациялық суреттермен тірек сөздерді байланыстыра отырып, тақырыпты болжайды7

ҚБ. «Бас бармақ» әдісі

Рисунок 9




2-тапсырма

ТЖ

1-тап: «Дара диаграмма» әдісі арқылы тұсау кесу сөзін топтастыру

2-тап: «Бір сөйлеммен барлығын айтып бер» (Кім?Нені?Кімге?Қай?Кімге?Қалай?Неістеді?деген сұрақтарға жауап беретін бір-ақ сөйлем құру)

3-тап:

«Венн диаграммасы» әдісі бойынша «Шілдехана» мен «Тұсау кесу» дәстүрін салыстыру (көпшілік оқушы)

Дескриптор:

«Тұсау кесу» сөзін топтастырады

Берілген сұрақтарды басшылыққа ала отырып, бір сөйлемқұрайды

Барлығың «Шілдехана» мен «Тұсау кесу» дәстүрін салыстырыңдар


ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы

Рисунок 3

Сергіту сәті «Тұсау кесу»әнін тыңдату.

3-тапсырма ТЖ

Тапсырма
Берілген мәтінді мұқият түсініп оқы. Оқу барысында мәтіндегі маңызды ақпараттарды белгілеп отырыңыз. Кестенің екінші бағанына белгіленген ақпараттарды қолдана отырып, мәтін мазмұнын жинақтап, өз сөзіңізбен жазыңыз (60-70 сөз).

Тұсау кесерге қатысты мәтін беру.

Дескриптор:

мәтіндегі маңызды ақпараттарды белгілеп алады;

- іріктелген ақпараттар негізінде мәтінді өз сөзімен жазады.

ҚБ. «Бағдаршам» әдісі

Рисунок 4


https://www.youtube.com/watch?v=Zr_5t-k6RfY


Рисунок 7

Рисунок 8







Флипчарт,

маркер























Тұсау кесерге қатысты мәтіндер



Сабақтың соңы



10мин








Ж

4-тапсырма

«3-2-1»әдісі арқылы бүгінгі сабақты қорытындылау

Дескриптор:

3 маңызды ақпарат, 2қызықты ақпарат, 1 ұсыныс арқылы сабақты түйіндеңдер

ҚБ. «Смайликтер арқылы бағалау»

Кері байланыс

Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?















Рисунок 10














Рисунок 11

Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Бағалау – Сіз оқушылардың материалды

игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Пәнаралық байланыс



Әдебиет, өзі-өзі тану








Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?







Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.








Жалпы бағалау

Сабақта жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.


2.



Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.


2.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




1



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!