Материалдар / Тұтықпа оқушыларға арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тұтықпа оқушыларға арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеу тілінде тұтықпасы бар бастауыш сынып оқушыларына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2021
3421
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тұтықпа балалардың жалпы сөйлеу тілін түзету сабақтарына арналған логопед маманының тақырыптық-күнтізбелік сабақ жоспары


Логопедиялық түзету сабағының негізгі бағыттары

Сабақтың тақырыбы

Мақсаты

Сағат саны

Мерзімі

Қыркүйек I-III апта логопедиялық тексеру


I-Этап Дайындық жаттығулары

Диафрагмалды тыныс алу жаттығулары.

Бұлшықет тонусын реттеуге дағдыландыру.

Жалпы сөйлеу тілінде кездесетін қыйндықтарды

жоюға жан-жақты әсер ету.

1.Сөйлеу аппаратының құрылымы және атқаратын қызметі


2.Тыныс алу жаттығулары


3.Артикулияциялық жаттығулар


4.Диафрагмалды тыныс алу жаттығулары және қол аяқ бұлшықеттерінің релаксациясы.


5.Заттардың және олардың бөліктерінің арасындағы кеңістік. Қоршаған ортамен байланыс


Баланың психологиялық дамуында жүретін негізгі ерекшеліктері:

1.Танымдық процестердің дамуы

2.Қабылдау қәбілетінің қарқыны

3.Зеин

4. Қиялдау қәбілеті

5..Есте сақтау қәбілеті

6.Жалпы және ұсақ қимыл моторикасы

7.Жалпы сөйлеу тілінің жетілуі

8.Артикулияциялық сөйлеу бұлшықетін босаңсыту



II-этап

1.Логопедті іле шала және онымен бірге қайталау(сопроженная речь)

2.Логопедті өз бетінше қайталау(отроженная речь)

Тұтықпа балалармен жүргізілетін жаттығулар мен ойыдар

  • Логопедиялық ритмика.

  • Ана туралы өлең

  • Сөйлеу ережесі


«Мәнерлі сөйлеу» тілімен жұмыс


Сөзді анық, қимыл- қозғалыс әуенін тыңдау, айту арқылы реттеу,дамыту, сөйлеу кемшілігін түзеу.

Сигнал бойынша әрекет жасауға, өзін- өзі меңгере білу, ырғақты сезінуге дағдыландыру, қозғалыс кординациясын дамыту.



III-Этап

Жағдайға байланысты сөйлеу тәртібі(Ситуативная речь)берілген тапсырмаға суйене отырып таныс тақырып таныс суреттер бойынша аңгімелеу

Көрнекілік негізде мәнерлі сөйлеу дағдылырын қалыптастыру:сөздер,сөйлемдер құрастыру, жатқа жаңылтпаш, өлеңдер айту, таныс емес сурет бойынша әңгімелеу.

Лексикалық қәтеліктерді жойып, сөз қорын кеңейту.

1.Жомарт күз.


2 «Пішіндер әлемі» Геометриялық фигуралар.


3.Сандар және қосып азайту амалдары


4.Дыбыстар әлемі


5.Үй құстары және үй жануарлары

6.Дауысты және дауыссыз дыбыстар.


7.Бау бақша.

8.Ертегілер әлемі


9.Менің көңіл куйім.


10.Жыл мезгілдері.


11.Дене мүшелері.


12.Менің отбасым.


13.Сиқырлы қыс.


14.Сиқырлы дорба.


15.Жыл басына таласқан жануарлар.


16.Ел ордасы- Астана


17.Бас әріппен басталып жазылатын сөздер.


18.«От және мұз», «Штанга», «Сүңгі»,ойндары (диафрагмалық тыныс алу жаттығулары)


19. «Аққу», «Бүркіт», «жылын» ойындары, (қол аяқ бұлшықеттерінің релаксациясы)


20.Логопедиялық тапсырмалар.


21. «Масақ» украйн халқ ертегісі.


21.Жаңылтпаштар.


22.Ертегілер әлемі.


23.Мамандықтар.


24.П-Б дыбыстарын ажрату.


25.С-З дыбыстарын ажрату.


26.Ш-Ж дыбыстарын ажрату.


27.Т-Д дыбыстарын ажрату.


28.Р және Л дыбыстары.


Баламен жүйелі жоспарлы жұмыс жүргізе отырып тұтығу белгілерін жою, мәнерлеп сөйлеуге үйрете отырып, дыбысталуын түзету, анық сөйлеуге тәрбиелеу.

Дауыс ырғағымен сөйлеуге үйрету.

Сөйлеу дағдылырының біліктілігін қалыптастыру.

Берілген тапсырмалар бойынша сұрақтарға анық нақты жауап беру.

Қыйн айтылытын дауысты дауыссыз дыбыстарға жаттықтыру.

Тапсырмаларды орындау барысында сұрақтарға жауап беру



IV-Этап

Қалыпты және дайындықсыз сөйлеу (контекстная речь) таныс емес сурет және тапсырмалар бойынша әңгімелеу, диалог жүргізу, тақырыпты ортаға салу, салыстыру, пікір таласу және қорытындылау.

1.Жұмбақтар.

2.Мақал-мәтелдер.

3..Суретке әңгіме құрастыру.

4..Ертегілер әлемі.

5.Әңгімелеу.

7.Диалог.

8.Тақырыпты талқылау.




Дайындықсыз сөйлеу(спонтанды)

Қалыпты сөйлеуге дағдыландыру.

Таныс емес суреттер,құбылыстарды өз тәжрибесіне суйене отырып әңгімелеу.

Сұрақтарға өз еркімен логопед көмегінсіз жауап беру.

Оқытылған терміндерді еркін сөйлеу арқылы пайдалану

Жұмыстың нәтижелігі

Алдағы уақыттығы еркін сөйлей алуына дағдыландыру






Логопед:Ишниязова.И.Б































Дизартрия және Тұтықпа балалардың жалпы сөйлеу тілін түзету сабақтарына арналған логопед маманының (жеке) тақырыптық-күнтізбелік жоспары

















Логопед:Ишниязова.И.Б







2017-2018оқу жылы





















Тұтықпа балалардың жалпы сөйлеу тілін түзету сабақтарына арналған логопед маманының жеке жұмыс жоспары





3-топ (1-2-7сыныптар)

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!