Тұтықпа оқушыларға арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тұтықпа оқушыларға арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеу тілінде тұтықпасы бар бастауыш сынып оқушыларына арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тұтықпа балалардың жалпы сөйлеу тілін түзету сабақтарына арналған логопед маманының тақырыптық-күнтізбелік сабақ жоспары


Логопедиялық түзету сабағының негізгі бағыттары

Сабақтың тақырыбы

Мақсаты

Сағат саны

Мерзімі

Қыркүйек I-III апта логопедиялық тексеру


I-Этап Дайындық жаттығулары

Диафрагмалды тыныс алу жаттығулары.

Бұлшықет тонусын реттеуге дағдыландыру.

Жалпы сөйлеу тілінде кездесетін қыйндықтарды

жоюға жан-жақты әсер ету.

1.Сөйлеу аппаратының құрылымы және атқаратын қызметі


2.Тыныс алу жаттығулары


3.Артикулияциялық жаттығулар


4.Диафрагмалды тыныс алу жаттығулары және қол аяқ бұлшықеттерінің релаксациясы.


5.Заттардың және олардың бөліктерінің арасындағы кеңістік. Қоршаған ортамен байланыс


Баланың психологиялық дамуында жүретін негізгі ерекшеліктері:

1.Танымдық процестердің дамуы

2.Қабылдау қәбілетінің қарқыны

3.Зеин

4. Қиялдау қәбілеті

5..Есте сақтау қәбілеті

6.Жалпы және ұсақ қимыл моторикасы

7.Жалпы сөйлеу тілінің жетілуі

8.Артикулияциялық сөйлеу бұлшықетін босаңсыту



II-этап

1.Логопедті іле шала және онымен бірге қайталау(сопроженная речь)

2.Логопедті өз бетінше қайталау(отроженная речь)

Тұтықпа балалармен жүргізілетін жаттығулар мен ойыдар

  • Логопедиялық ритмика.

  • Ана туралы өлең

  • Сөйлеу ережесі


«Мәнерлі сөйлеу» тілімен жұмыс


Сөзді анық, қимыл- қозғалыс әуенін тыңдау, айту арқылы реттеу,дамыту, сөйлеу кемшілігін түзеу.

Сигнал бойынша әрекет жасауға, өзін- өзі меңгере білу, ырғақты сезінуге дағдыландыру, қозғалыс кординациясын дамыту.



III-Этап

Жағдайға байланысты сөйлеу тәртібі(Ситуативная речь)берілген тапсырмаға суйене отырып таныс тақырып таныс суреттер бойынша аңгімелеу

Көрнекілік негізде мәнерлі сөйлеу дағдылырын қалыптастыру:сөздер,сөйлемдер құрастыру, жатқа жаңылтпаш, өлеңдер айту, таныс емес сурет бойынша әңгімелеу.

Лексикалық қәтеліктерді жойып, сөз қорын кеңейту.

1.Жомарт күз.


2 «Пішіндер әлемі» Геометриялық фигуралар.


3.Сандар және қосып азайту амалдары


4.Дыбыстар әлемі


5.Үй құстары және үй жануарлары

6.Дауысты және дауыссыз дыбыстар.


7.Бау бақша.

8.Ертегілер әлемі


9.Менің көңіл куйім.


10.Жыл мезгілдері.


11.Дене мүшелері.


12.Менің отбасым.


13.Сиқырлы қыс.


14.Сиқырлы дорба.


15.Жыл басына таласқан жануарлар.


16.Ел ордасы- Астана


17.Бас әріппен басталып жазылатын сөздер.


18.«От және мұз», «Штанга», «Сүңгі»,ойндары (диафрагмалық тыныс алу жаттығулары)


19. «Аққу», «Бүркіт», «жылын» ойындары, (қол аяқ бұлшықеттерінің релаксациясы)


20.Логопедиялық тапсырмалар.


21. «Масақ» украйн халқ ертегісі.


21.Жаңылтпаштар.


22.Ертегілер әлемі.


23.Мамандықтар.


24.П-Б дыбыстарын ажрату.


25.С-З дыбыстарын ажрату.


26.Ш-Ж дыбыстарын ажрату.


27.Т-Д дыбыстарын ажрату.


28.Р және Л дыбыстары.


Баламен жүйелі жоспарлы жұмыс жүргізе отырып тұтығу белгілерін жою, мәнерлеп сөйлеуге үйрете отырып, дыбысталуын түзету, анық сөйлеуге тәрбиелеу.

Дауыс ырғағымен сөйлеуге үйрету.

Сөйлеу дағдылырының біліктілігін қалыптастыру.

Берілген тапсырмалар бойынша сұрақтарға анық нақты жауап беру.

Қыйн айтылытын дауысты дауыссыз дыбыстарға жаттықтыру.

Тапсырмаларды орындау барысында сұрақтарға жауап беру



IV-Этап

Қалыпты және дайындықсыз сөйлеу (контекстная речь) таныс емес сурет және тапсырмалар бойынша әңгімелеу, диалог жүргізу, тақырыпты ортаға салу, салыстыру, пікір таласу және қорытындылау.

1.Жұмбақтар.

2.Мақал-мәтелдер.

3..Суретке әңгіме құрастыру.

4..Ертегілер әлемі.

5.Әңгімелеу.

7.Диалог.

8.Тақырыпты талқылау.




Дайындықсыз сөйлеу(спонтанды)

Қалыпты сөйлеуге дағдыландыру.

Таныс емес суреттер,құбылыстарды өз тәжрибесіне суйене отырып әңгімелеу.

Сұрақтарға өз еркімен логопед көмегінсіз жауап беру.

Оқытылған терміндерді еркін сөйлеу арқылы пайдалану

Жұмыстың нәтижелігі

Алдағы уақыттығы еркін сөйлей алуына дағдыландыру






Логопед:Ишниязова.И.Б































Дизартрия және Тұтықпа балалардың жалпы сөйлеу тілін түзету сабақтарына арналған логопед маманының (жеке) тақырыптық-күнтізбелік жоспары

















Логопед:Ишниязова.И.Б







2017-2018оқу жылы





















Тұтықпа балалардың жалпы сөйлеу тілін түзету сабақтарына арналған логопед маманының жеке жұмыс жоспары





3-топ (1-2-7сыныптар)

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.05.2021
3708
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі