Диафрагмалды тыныс алу
жаттығулары.
Бұлшықет тонусын
реттеуге дағдыландыру.
Жалпы сөйлеу тілінде
кездесетін қыйндықтарды
жоюға жан-жақты әсер
ету.
|
1.Сөйлеу аппаратының
құрылымы және атқаратын қызметі
2.Тыныс алу
жаттығулары
3.Артикулияциялық
жаттығулар
4.Диафрагмалды тыныс
алу жаттығулары және қол аяқ бұлшықеттерінің
релаксациясы.
5.Заттардың және
олардың бөліктерінің арасындағы кеңістік. Қоршаған ортамен
байланыс
|
Баланың психологиялық
дамуында жүретін негізгі ерекшеліктері:
1.Танымдық процестердің
дамуы
2.Қабылдау қәбілетінің
қарқыны
3.Зеин
4. Қиялдау
қәбілеті
5..Есте сақтау
қәбілеті
6.Жалпы және ұсақ қимыл
моторикасы
7.Жалпы сөйлеу тілінің
жетілуі
8.Артикулияциялық сөйлеу бұлшықетін
босаңсыту
|
|
|
1.Логопедті
іле шала және онымен бірге қайталау(сопроженная
речь)
2.Логопедті
өз бетінше қайталау(отроженная речь)
|
Тұтықпа
балалармен жүргізілетін жаттығулар мен ойыдар
-
Логопедиялық
ритмика.
-
Ана туралы
өлең
-
Сөйлеу
ережесі
«Мәнерлі
сөйлеу» тілімен жұмыс
|
Сөзді анық,
қимыл- қозғалыс әуенін тыңдау, айту арқылы реттеу,дамыту, сөйлеу
кемшілігін түзеу.
Сигнал
бойынша әрекет жасауға, өзін- өзі меңгере білу, ырғақты сезінуге
дағдыландыру, қозғалыс кординациясын дамыту.
|
|
|
Жағдайға байланысты
сөйлеу тәртібі(Ситуативная речь)берілген тапсырмаға суйене отырып
таныс тақырып таныс суреттер бойынша аңгімелеу
Көрнекілік
негізде мәнерлі сөйлеу дағдылырын қалыптастыру:сөздер,сөйлемдер
құрастыру, жатқа жаңылтпаш, өлеңдер айту, таныс емес сурет бойынша
әңгімелеу.
Лексикалық
қәтеліктерді жойып, сөз қорын кеңейту.
|
1.Жомарт
күз.
2 «Пішіндер әлемі»
Геометриялық фигуралар.
3.Сандар
және қосып азайту амалдары
4.Дыбыстар
әлемі
5.Үй құстары
және үй жануарлары
6.Дауысты
және дауыссыз дыбыстар.
7.Бау
бақша.
8.Ертегілер
әлемі
9.Менің
көңіл куйім.
10.Жыл
мезгілдері.
11.Дене
мүшелері.
12.Менің
отбасым.
13.Сиқырлы
қыс.
14.Сиқырлы
дорба.
15.Жыл
басына таласқан жануарлар.
16.Ел
ордасы- Астана
17.Бас
әріппен басталып жазылатын сөздер.
18.«От және
мұз», «Штанга», «Сүңгі»,ойндары (диафрагмалық тыныс алу
жаттығулары)
19. «Аққу»,
«Бүркіт», «жылын» ойындары, (қол аяқ бұлшықеттерінің
релаксациясы)
20.Логопедиялық тапсырмалар.
21. «Масақ»
украйн халқ ертегісі.
21.Жаңылтпаштар.
22.Ертегілер
әлемі.
23.Мамандықтар.
24.П-Б
дыбыстарын ажрату.
25.С-З
дыбыстарын ажрату.
26.Ш-Ж
дыбыстарын ажрату.
27.Т-Д
дыбыстарын ажрату.
28.Р және Л
дыбыстары.
|
Баламен
жүйелі жоспарлы жұмыс жүргізе отырып тұтығу белгілерін жою,
мәнерлеп сөйлеуге үйрете отырып, дыбысталуын түзету, анық сөйлеуге
тәрбиелеу.
Дауыс
ырғағымен сөйлеуге үйрету.
Сөйлеу
дағдылырының біліктілігін қалыптастыру.
Берілген
тапсырмалар бойынша сұрақтарға анық нақты жауап
беру.
Қыйн
айтылытын дауысты дауыссыз дыбыстарға жаттықтыру.
Тапсырмаларды орындау барысында сұрақтарға жауап
беру
|
|
|
Қалыпты және
дайындықсыз сөйлеу (контекстная речь) таныс емес сурет және
тапсырмалар бойынша әңгімелеу, диалог жүргізу, тақырыпты ортаға
салу, салыстыру, пікір таласу және қорытындылау.
|
1.Жұмбақтар.
2.Мақал-мәтелдер.
3..Суретке
әңгіме құрастыру.
4..Ертегілер
әлемі.
5.Әңгімелеу.
7.Диалог.
8.Тақырыпты
талқылау.
|
Дайындықсыз
сөйлеу(спонтанды)
Қалыпты
сөйлеуге дағдыландыру.
Таныс емес
суреттер,құбылыстарды өз тәжрибесіне суйене отырып
әңгімелеу.
Сұрақтарға
өз еркімен логопед көмегінсіз жауап беру.
Оқытылған
терміндерді еркін сөйлеу арқылы пайдалану
Жұмыстың
нәтижелігі
Алдағы
уақыттығы еркін сөйлей алуына дағдыландыру
|
|
|