Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 10.1АСтереометрия аксиомалары.

    Кеңістіктегі түзулер мен жазықтықтардың орналасуы.


    Күні:30.10.22ж

    Мұғалімнің аты-жөні:Мадарбекова Асел Аширкуловна




    Сынып: 10ә

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы

    Сабақтың түрі

    Жаңа тақырыпты оқу және бекіту

    Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

    10.2.4 - түзу мен жазықтықтың параллельдік және перпендикулярлық белгілерін, қасиеттерін білу және оларды есептер шығарудақолдану

    Сабақмақсаттары

    - түзуменжазықтықтыңпараллельдігінің және перпендикулярлығыныңқасиеттеріменбелгілерінбілу;

    - түзу мен жазықтықтың параллельдігінің және перпендикулярлығының қасиеттерін есеп шығаруда қолдану;

    Бағалау критерийлері

    - түзуменжазықтықтыңпараллельдігініңбелгілерінбіледі;

    - түзуменжазықтықтыңпараллельдігініңбелгілерінқолданады;

    - түзуменжазықтықтыңпараллельдігініңқасиеттерінбіледі;

    - түзуменжазықтықтыңпараллельдігініңқасиеттерінқолданады;

    - түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығының белгілерін біледі;

    - түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығыныңбелгілерін қолданады;

    - түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығының қасиеттерін біледі;

    - түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығыныңқасиеттерін қолданады;

    Сабақбарысы

    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 мин

    Ұйымдастыру.

    Бастапқы білімді еске түсіру.

    Оқушылармен екі түзудің палеллельдігін талдау. Осы тапсырма арқылы сабақтың тақырыбын ашу.


    Егер жазықтық екінші жазықтыққа параллель түзу арқылы өтетін болса, онда жазықтықтардың қиылысу түзуі бастапқы түзуге параллель болады.

    Дәлелдеу. α жазықтығы β жазықтығына параллель а түзуі арқылы өтетін болсын және b түзуі жазықтықтардың қиылысу түзуі болсын. a және bтүзулерінің параллельдігін дәлелдейік.

    Дәлелдеуді талдағаннан кейін оқушыларға келесі сұрақ қойыңыз: «Қалай ойлайсыздар, түзу жазықтыққа қатысты қалай орналасуы мүмкін?»


    Оқушыларды сабақ тақырыбымен, сабақ мақсатымен және бағалау критерийлерімен таныстыру.



    Слайд 1

















    Слайд 2-4

    3 мин






































    10 мин




































    5 мин




























    5 мин




    2 мин

    Жаңа тақырыпты түсіндіру

    Оқушылармен түзу мен жазықтықтың өзара орналасуын талқылау.


    Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуының әрбір жағдайына анықтама беру және олардың қасиеттерін қарастыру.


    Түзу жазықтықты қиып өтеді

    Анықтама. Егер түзу мен жазықтықтың жалғыз ортақ нүктесі болса, онда олар қиылысады.

    Түзу мен жазықтықтың параллельдігі

    Анықтама. Егер түзу мен жазықтықтың ортақ нүктелері болмаса, онда олар параллель деп аталады.

    Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы

    Анықтама. Түзу мен жазықтық перпендикуляр деп аталады, егер түзу жазықтықта жататын кез-келген түзуге перпендикуляр болса.


    Келесі тұжырымдарды талдау үшін оқушыларды жұптарға біріктіріңіз.

    І. Төмендегі тұжырымдардың ішінен дұрыс тұжырымдарды таңдаңыз:

    1. Жазықтықтан тыс жатқан түзу жазықтықта жататын қандай да бір түзуге параллель болса, онда түзу жазықтыққа параллель болады.(дұрыс, түзу мен жазықтықтың параллельдігінің белгісі)

    2. Егер жазықтық екінші жазықтыққа параллель а түзуі арқылы өтсе онда жазықтықтардың қиылысу түзуі болатын b түзуі а түзуіне параллель болады. (дұрыс, түзу мен жазықтықтың параллельдігінің қасиеті)

    3. Бір жазықтыққа параллель болатын екі түзу өзара параллель болады. (қате)

    4. Жазықтыққа параллель болатын түзу жазықтықта жататын кез-келген түзуге параллель болады. (қате)

    5. Егер түзу жазықтықта жататын және қиылысатын екі түзуге де перпендикуляр болса, онда түзу жазықтыққа перпендикуляр болады. (дұрыс, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығының белгісі)

    6. Егер жазықтық екінші жазықтыққа параллель түзу арқылы өтетін болса, онда жазықтықтардың қиылысу түзуі бастапқы түзуге параллель болады.

    (дұрыс, түзу мен жазықтықтың параллельдігінің қасиеті)

    7. Егер түзу жазықтықта жатқан қандай да екі түзуге перпендикуляр болса, онда түзу мен жазықтық перпендикуляр болады. (қате)

    8. Түзу жазықтыққа параллель. Түзу жазықтықта жататын қандай да бір түзуге перпендикуляр болуы мүмкін бе? (қате)

    9. Егер түзу қиылысатын екі жазықтықтың әрбіреуіне параллель болса, онда түзу жазықтықтардың қиылысу түзуіне параллель болады. (дұрыс, түзу мен жазықтықтың параллельдігінің қасиеті)

    10. Өзара параллель екі түзудің біреуі жазықтыққа пепендикуляр болса, онда екінші түзу де жазықтыққа перпендикуляр болады. (дұрыс, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығының қасиеті)

    11. Егер екі түзу бір жазықтыққа перпендикуляр болса, онда түзулер параллель болады. (дұрыс, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығының қасиеті)


    ІІ. Жоғарыдағы тұжырымдардың қайсысы түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығын(параллельдігін) анықтауға болатын белгі бола алады?


    Тұжырымдарды талқылап, сыныпта талдағаннан кейін, презентацияда түзу мен жазықтықтың параллельдігінің(перпендикулярлығының) белгілерін презентацияда көрсетіңіз.


    Түзу мен жазықтықтың параллельдігінің белгісі

    Жазықтықтан тыс жатқан түзу жазықтықта жататын қандай да бір түзуге параллель болса, онда түзу жазықтыққа параллель болады.

    Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығының белгісі

    Егер түзу жазықтықта жатқан, қиылысатын екі түзудің әрбіреуіне перпендикуляр болса, онда түзу мен жазықтық перпендикуляр болады.


    Жеке жұмыс

    Оқушыларға түзу мен жазықтықтың өзара орналасуын анықтауға есептер ұсыныңыз.


    Есептердің шығару нәтижесін мұғаліммен талдау.


    Слайд 5

    Слайд 6-8


































    Дидактикалық материал

































    Слайд 9-10



























    Дидактикалық материал

    Сабақтың соңы

    3 мин

    Рефлексия

    Өзін-өзі бағалау бойынша қорытындылау.

    Әрбір оқушы өзінің сабақтағы іс-әрекеттеріне және тақырыпты түсіну және меңгеру бойынша рефлексия жасай отырып, өзін-өзі бағалау парағын толтырады.

    Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырғаннан кейін, кейбір оқушылардың жауаптарын тыңдауға болады.

    Оқушылар келесі сұрақтарға жауап бере отырып, карточкаларды толтырады.

    • Нені білдім және нені үйрендім?

    • Не түсініксіз болды?

    • Немен жұмысты жалғастыру керек?

    Үй жұмысы

    МнүктесіАВСжазықтығынантысжатыр. ВСтүзуіменDE түзуінің перпендикулярлығын дәлелдеңіз..


    Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

    Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

    Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


    Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін.

    Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады

    Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз

    Денсаулықсақтаутехнологиялары.

    Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.

    ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары


    Сабақбойыншарефлексия

    Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

    Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

    Сабақжоспарынанқанд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мадарбекова Асел Аширкуловна
    26 Сәуір 2023
    2286
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы оқушыларға көмекгі мол
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 10.1АСтереометрия аксиомалары.

    Кеңістіктегі түзулер мен жазықтықтардың орналасуы.


    Күні:30.10.22ж

    Мұғалімнің аты-жөні:Мадарбекова Асел Аширкуловна




    Сынып: 10ә

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы

    Сабақтың түрі

    Жаңа тақырыпты оқу және бекіту

    Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

    10.2.4 - түзу мен жазықтықтың параллельдік және перпендикулярлық белгілерін, қасиеттерін білу және оларды есептер шығарудақолдану

    Сабақмақсаттары

    - түзуменжазықтықтыңпараллельдігінің және перпендикулярлығыныңқасиеттеріменбелгілерінбілу;

    - түзу мен жазықтықтың параллельдігінің және перпендикулярлығының қасиеттерін есеп шығаруда қолдану;

    Бағалау критерийлері

    - түзуменжазықтықтыңпараллельдігініңбелгілерінбіледі;

    - түзуменжазықтықтыңпараллельдігініңбелгілерінқолданады;

    - түзуменжазықтықтыңпараллельдігініңқасиеттерінбіледі;

    - түзуменжазықтықтыңпараллельдігініңқасиеттерінқолданады;

    - түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығының белгілерін біледі;

    - түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығыныңбелгілерін қолданады;

    - түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығының қасиеттерін біледі;

    - түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығыныңқасиеттерін қолданады;

    Сабақбарысы

    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 мин

    Ұйымдастыру.

    Бастапқы білімді еске түсіру.

    Оқушылармен екі түзудің палеллельдігін талдау. Осы тапсырма арқылы сабақтың тақырыбын ашу.


    Егер жазықтық екінші жазықтыққа параллель түзу арқылы өтетін болса, онда жазықтықтардың қиылысу түзуі бастапқы түзуге параллель болады.

    Дәлелдеу. α жазықтығы β жазықтығына параллель а түзуі арқылы өтетін болсын және b түзуі жазықтықтардың қиылысу түзуі болсын. a және bтүзулерінің параллельдігін дәлелдейік.

    Дәлелдеуді талдағаннан кейін оқушыларға келесі сұрақ қойыңыз: «Қалай ойлайсыздар, түзу жазықтыққа қатысты қалай орналасуы мүмкін?»


    Оқушыларды сабақ тақырыбымен, сабақ мақсатымен және бағалау критерийлерімен таныстыру.



    Слайд 1

















    Слайд 2-4

    3 мин






































    10 мин




































    5 мин




























    5 мин




    2 мин

    Жаңа тақырыпты түсіндіру

    Оқушылармен түзу мен жазықтықтың өзара орналасуын талқылау.


    Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуының әрбір жағдайына анықтама беру және олардың қасиеттерін қарастыру.


    Түзу жазықтықты қиып өтеді

    Анықтама. Егер түзу мен жазықтықтың жалғыз ортақ нүктесі болса, онда олар қиылысады.

    Түзу мен жазықтықтың параллельдігі

    Анықтама. Егер түзу мен жазықтықтың ортақ нүктелері болмаса, онда олар параллель деп аталады.

    Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы

    Анықтама. Түзу мен жазықтық перпендикуляр деп аталады, егер түзу жазықтықта жататын кез-келген түзуге перпендикуляр болса.


    Келесі тұжырымдарды талдау үшін оқушыларды жұптарға біріктіріңіз.

    І. Төмендегі тұжырымдардың ішінен дұрыс тұжырымдарды таңдаңыз:

    1. Жазықтықтан тыс жатқан түзу жазықтықта жататын қандай да бір түзуге параллель болса, онда түзу жазықтыққа параллель болады.(дұрыс, түзу мен жазықтықтың параллельдігінің белгісі)

    2. Егер жазықтық екінші жазықтыққа параллель а түзуі арқылы өтсе онда жазықтықтардың қиылысу түзуі болатын b түзуі а түзуіне параллель болады. (дұрыс, түзу мен жазықтықтың параллельдігінің қасиеті)

    3. Бір жазықтыққа параллель болатын екі түзу өзара параллель болады. (қате)

    4. Жазықтыққа параллель болатын түзу жазықтықта жататын кез-келген түзуге параллель болады. (қате)

    5. Егер түзу жазықтықта жататын және қиылысатын екі түзуге де перпендикуляр болса, онда түзу жазықтыққа перпендикуляр болады. (дұрыс, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығының белгісі)

    6. Егер жазықтық екінші жазықтыққа параллель түзу арқылы өтетін болса, онда жазықтықтардың қиылысу түзуі бастапқы түзуге параллель болады.

    (дұрыс, түзу мен жазықтықтың параллельдігінің қасиеті)

    7. Егер түзу жазықтықта жатқан қандай да екі түзуге перпендикуляр болса, онда түзу мен жазықтық перпендикуляр болады. (қате)

    8. Түзу жазықтыққа параллель. Түзу жазықтықта жататын қандай да бір түзуге перпендикуляр болуы мүмкін бе? (қате)

    9. Егер түзу қиылысатын екі жазықтықтың әрбіреуіне параллель болса, онда түзу жазықтықтардың қиылысу түзуіне параллель болады. (дұрыс, түзу мен жазықтықтың параллельдігінің қасиеті)

    10. Өзара параллель екі түзудің біреуі жазықтыққа пепендикуляр болса, онда екінші түзу де жазықтыққа перпендикуляр болады. (дұрыс, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығының қасиеті)

    11. Егер екі түзу бір жазықтыққа перпендикуляр болса, онда түзулер параллель болады. (дұрыс, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығының қасиеті)


    ІІ. Жоғарыдағы тұжырымдардың қайсысы түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығын(параллельдігін) анықтауға болатын белгі бола алады?


    Тұжырымдарды талқылап, сыныпта талдағаннан кейін, презентацияда түзу мен жазықтықтың параллельдігінің(перпендикулярлығының) белгілерін презентацияда көрсетіңіз.


    Түзу мен жазықтықтың параллельдігінің белгісі

    Жазықтықтан тыс жатқан түзу жазықтықта жататын қандай да бір түзуге параллель болса, онда түзу жазықтыққа параллель болады.

    Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығының белгісі

    Егер түзу жазықтықта жатқан, қиылысатын екі түзудің әрбіреуіне перпендикуляр болса, онда түзу мен жазықтық перпендикуляр болады.


    Жеке жұмыс

    Оқушыларға түзу мен жазықтықтың өзара орналасуын анықтауға есептер ұсыныңыз.


    Есептердің шығару нәтижесін мұғаліммен талдау.


    Слайд 5

    Слайд 6-8


































    Дидактикалық материал

































    Слайд 9-10



























    Дидактикалық материал

    Сабақтың соңы

    3 мин

    Рефлексия

    Өзін-өзі бағалау бойынша қорытындылау.

    Әрбір оқушы өзінің сабақтағы іс-әрекеттеріне және тақырыпты түсіну және меңгеру бойынша рефлексия жасай отырып, өзін-өзі бағалау парағын толтырады.

    Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырғаннан кейін, кейбір оқушылардың жауаптарын тыңдауға болады.

    Оқушылар келесі сұрақтарға жауап бере отырып, карточкаларды толтырады.

    • Нені білдім және нені үйрендім?

    • Не түсініксіз болды?

    • Немен жұмысты жалғастыру керек?

    Үй жұмысы

    МнүктесіАВСжазықтығынантысжатыр. ВСтүзуіменDE түзуінің перпендикулярлығын дәлелдеңіз..


    Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

    Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

    Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


    Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін.

    Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады

    Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз

    Денсаулықсақтаутехнологиялары.

    Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.

    ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары


    Сабақбойыншарефлексия

    Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

    Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

    Сабақжоспарынанқанд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Директорға Презентация 11 сынып
    26.04.2023
    2286
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мадарбекова Асел Аширкуловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации