|
Пән: қазақ тілі Күні: 26.06.17 Сынып: 5 «А» Бөлім\тақырып |
Мектеп: « №121 жом» Мұғалімнің аты-жөні: Ақшаева А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Туған елге саяхат |
|||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары: (оқубағдарламасынасілтеме) |
Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу (Ж\4) |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,өзіне таныс адамды ,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу Көптеген оқушылар: Өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу Кейбір оқушылар: Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып жазады |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
1.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,өзіне таныс адамды ,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жаза алады 2.Өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазады 3.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып ,мақал-мәтелдер жазу |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ата-ана,бауыр,ауыл,қала, кең дала, биік тау,орман,көл т.б. Талқылауға арналған сұрақтар :
|
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды туған жерін , Отанын сүюге,қастерлей білуге баулу |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тарих,география,бейнелеу |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Оқушылар туған ел,жер туралы сауатты жаза алады. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар
|
||||
|
минут минут |
Ширату жаттығуы: «Еркін микрофон» әдісі арқылы өткенді еске түсіру 1.Қазығұрт тауы неге киелі деп ойлайсың? Сыныпты «Атамекен» өлеңінің жолдарын құрастыру арқылы топқа бөлу |
Микрофон суреті
Қима қағаздар |
||||
|
минут |
1.Тапсырма 1.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,50 сөзді эссе жазу 2.Эсседе өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу |
оқулық табиғат көрінісі жайлы суреттер |
||||
|
Бағалау критерийлері 1.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,өзіне таныс адамды ,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жаза алады |
Дискрипторлар 1.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,50 сөзді эссе жазады 2.Эсседе өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жаза алады |
|
||||
|
минут |
2.Тапсырма «Қабырғадағы рөл» әдісі
3 .Тақырыпқа байланысты сұрақ құрастыр |
суреттер |
||||
|
Бағалау критерийлері 2.Өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазады |
Дискрипторлар 1.Туған елдегі танымал адамға сипаттама жаза алады 2.Белгілі бір мекен мен оқиғаны суреттеп жазады 3.Тақырыпқа байланысты сұрақтар құрастырады |
|
||||
|
минут |
3.Тапсырма
1.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,мақал-мәтелдер құрастырып жазу «Ұшақтағы сұрақ»әдісі арқылы өткенді қорытындылау |
Мақал-мәтелдер жинағы Ұшақтың суреті |
||||
|
3.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, мақал-мәтелдер жазу |
Дискрипторлар 1.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, мақал-мәтелдер жазады |
|||||
|
минут |
«Туған өлкеміздегі көркейтуге қандай үлес қосар едің ?»ой толғау жазу |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||
|
Бағалау – Смайликтер - бәрі түсінікті - әлі де сұрақтарым бар - мүлдем хабарым жоқ Бағалау- Ауызша мақтап отыру Жарайсың!, Бәрекелді! Керемет! Тамаша! «Бағдаршам» әдісі Қызыл түс-түсінген жоқпын Сары түс-әлі де практика қажет Жасыл түс-барлығы түсінікті |
Партада түзу отыру керек! |
||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым ? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Бүгін оқушылар эссе жазуды,эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін ажыратуды үйренді.Сабақ қызықты өтті. Кейбір тапсырмалар жоспарланған уақыттан көптеу уақыт алды.Оқушыларға келешекте сабақ бұдан да қызықты болуы үшін,оқу мақсаттарына жету үшін әдіс тәсілдерді түрлендіріп,тапсырмалар беру |
|||||
|
Қорытынды: Сабақтың жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты) 1:Ең жақсы өткен нәрсе «Ұшақтағы рөл» әдісі 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқу мен оқытуға қатысты) 1: Электронды оқулық немесе интернет желісі арқылы қосымша ақпарат бергенімде жақсы болар еді 2: Қабілеті төмен оқушыларға барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Жекелеген оқушылардың өз ойларын еркін жеткізуіне және сыныптастарымен топта бірлесе отырып қызу жұмыс істеуіне мүмкіндік беру үшін жеке ойланатын,кейін жұпта ойланатын,кейін топта отырып пікір бөлісетін тапсырма әзірлеу 2. |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Туған елге саяхат
Туған елге саяхат
|
Пән: қазақ тілі Күні: 26.06.17 Сынып: 5 «А» Бөлім\тақырып |
Мектеп: « №121 жом» Мұғалімнің аты-жөні: Ақшаева А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Туған елге саяхат |
|||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары: (оқубағдарламасынасілтеме) |
Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу (Ж\4) |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,өзіне таныс адамды ,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу Көптеген оқушылар: Өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу Кейбір оқушылар: Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып жазады |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
1.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,өзіне таныс адамды ,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жаза алады 2.Өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазады 3.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып ,мақал-мәтелдер жазу |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ата-ана,бауыр,ауыл,қала, кең дала, биік тау,орман,көл т.б. Талқылауға арналған сұрақтар :
|
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды туған жерін , Отанын сүюге,қастерлей білуге баулу |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тарих,география,бейнелеу |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Оқушылар туған ел,жер туралы сауатты жаза алады. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар
|
||||
|
минут минут |
Ширату жаттығуы: «Еркін микрофон» әдісі арқылы өткенді еске түсіру 1.Қазығұрт тауы неге киелі деп ойлайсың? Сыныпты «Атамекен» өлеңінің жолдарын құрастыру арқылы топқа бөлу |
Микрофон суреті
Қима қағаздар |
||||
|
минут |
1.Тапсырма 1.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,50 сөзді эссе жазу 2.Эсседе өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу |
оқулық табиғат көрінісі жайлы суреттер |
||||
|
Бағалау критерийлері 1.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,өзіне таныс адамды ,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жаза алады |
Дискрипторлар 1.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,50 сөзді эссе жазады 2.Эсседе өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жаза алады |
|
||||
|
минут |
2.Тапсырма «Қабырғадағы рөл» әдісі
3 .Тақырыпқа байланысты сұрақ құрастыр |
суреттер |
||||
|
Бағалау критерийлері 2.Өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазады |
Дискрипторлар 1.Туған елдегі танымал адамға сипаттама жаза алады 2.Белгілі бір мекен мен оқиғаны суреттеп жазады 3.Тақырыпқа байланысты сұрақтар құрастырады |
|
||||
|
минут |
3.Тапсырма
1.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып,мақал-мәтелдер құрастырып жазу «Ұшақтағы сұрақ»әдісі арқылы өткенді қорытындылау |
Мақал-мәтелдер жинағы Ұшақтың суреті |
||||
|
3.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, мақал-мәтелдер жазу |
Дискрипторлар 1.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, мақал-мәтелдер жазады |
|||||
|
минут |
«Туған өлкеміздегі көркейтуге қандай үлес қосар едің ?»ой толғау жазу |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||
|
Бағалау – Смайликтер - бәрі түсінікті - әлі де сұрақтарым бар - мүлдем хабарым жоқ Бағалау- Ауызша мақтап отыру Жарайсың!, Бәрекелді! Керемет! Тамаша! «Бағдаршам» әдісі Қызыл түс-түсінген жоқпын Сары түс-әлі де практика қажет Жасыл түс-барлығы түсінікті |
Партада түзу отыру керек! |
||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым ? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Бүгін оқушылар эссе жазуды,эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін ажыратуды үйренді.Сабақ қызықты өтті. Кейбір тапсырмалар жоспарланған уақыттан көптеу уақыт алды.Оқушыларға келешекте сабақ бұдан да қызықты болуы үшін,оқу мақсаттарына жету үшін әдіс тәсілдерді түрлендіріп,тапсырмалар беру |
|||||
|
Қорытынды: Сабақтың жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты) 1:Ең жақсы өткен нәрсе «Ұшақтағы рөл» әдісі 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқу мен оқытуға қатысты) 1: Электронды оқулық немесе интернет желісі арқылы қосымша ақпарат бергенімде жақсы болар еді 2: Қабілеті төмен оқушыларға барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Жекелеген оқушылардың өз ойларын еркін жеткізуіне және сыныптастарымен топта бірлесе отырып қызу жұмыс істеуіне мүмкіндік беру үшін жеке ойланатын,кейін жұпта ойланатын,кейін топта отырып пікір бөлісетін тапсырма әзірлеу 2. |
||||||
шағым қалдыра аласыз














