|
Сабақтың тақырыбы: Туған күн |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушы саны:1 |
Қатыспаған оқушы саны: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3.); Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.). |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындайды. Сұраққа жауап береді. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Қонақ күту әдебі |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер,әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Тұсаукесу |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Тұрамыз, салемдесеміз. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Кел жаныма тұр сыныптас, Алаханыңды маған аш. Міне менің қолым бос, Жылуыма жылу қос. Мұғалім мен оқушы бір – біріне тілектерін айтады. |
Мұғалім мен оқушы бір – біріне тілектерін айтады |
||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Туған күн үйге келген қонақты қарсы алу; оны төрге отырғызу, мал сойып қонақ ету. Қазақ халқында ерте VII-X ғасырларда қалыптасқан жомарттық салт болған. Қонақ асы- адамдардың бір-бірімен арасындағы бөлінбейтін еншісі, мұның өзі «Адам адамға қарыздар», «Адам күні адаммен», «Жүз қойың болғанша, жүз досың болсын» деген сияқты ата-бабамыздан келе жатқан жақсы салт.» |
Оқулық, мәтіндер. |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
- |
Кестені толтыру |
||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
|
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушы не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Туған күн кешінде
Туған күн кешінде
|
Сабақтың тақырыбы: Туған күн |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушы саны:1 |
Қатыспаған оқушы саны: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3.); Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.). |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындайды. Сұраққа жауап береді. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Қонақ күту әдебі |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер,әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Тұсаукесу |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Тұрамыз, салемдесеміз. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Кел жаныма тұр сыныптас, Алаханыңды маған аш. Міне менің қолым бос, Жылуыма жылу қос. Мұғалім мен оқушы бір – біріне тілектерін айтады. |
Мұғалім мен оқушы бір – біріне тілектерін айтады |
||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Туған күн үйге келген қонақты қарсы алу; оны төрге отырғызу, мал сойып қонақ ету. Қазақ халқында ерте VII-X ғасырларда қалыптасқан жомарттық салт болған. Қонақ асы- адамдардың бір-бірімен арасындағы бөлінбейтін еншісі, мұның өзі «Адам адамға қарыздар», «Адам күні адаммен», «Жүз қойың болғанша, жүз досың болсын» деген сияқты ата-бабамыздан келе жатқан жақсы салт.» |
Оқулық, мәтіндер. |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
- |
Кестені толтыру |
||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
|
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушы не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
шағым қалдыра аласыз
Қорытынды
ретінде кластер толтырайық













