Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 20. 12. 2017 ж.
Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»
Тараулар: Экология негізі
Тақырыбы: Туған өлкемнің өсімдігі.
Мақсаты: Туған өлкенің кейбір өсімдіктері, көкөністері мен жемістері, туралы қарапайым түсініктерін қалыптастыру, жергілікті аймақта өсетін 2-3 ағаштардың түрлерін танып, атауға үйрету.
Сөздік жұмыс: Отан, Қазақстаным, елім, қазақтармыз.
Керекті құралдар: Ағаш суреттер, алоэ өсіммдігі.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Балалармен амандасады. Әңгімелесу: Сұрақтар қояды:
- Қазақстан елінде тұрамыз. - Қазақстан еліміздің бас қаласы Астана қала екенін. |
Жартылай шеңберде отырады. Амандасады. Сұрақтарға жауап береді. Қазақстан Астана |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Суретттерді көрсетіп әңгімені бастайды. - Қазақстан елі біздің туып өскен жеріміз, біздің Отанымыз. - Біздің елбасымыз президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев . - Біздің еліміздің туы, елтаңба, ән ұраны.
- Қазақстан өте бай жер, қазақтар мал өсіріп, жер игеріп, өз отанын жаудан қорғанан – деп әңгімені айтып отырып, балаларға сұрақтар қояды. -Қазақстанда өсетін алты мыңнан астам өсімдік түрінің бес жүздей түрі дәрілік өсімдіктерге жатады. Дәрілік өсімдіктер кептірілген шөп, тұнба, қайнатынды, шай, ұнтақ, т.б. түрінде қолданылады.Дәрілерді дайындау үшін шикізат ретінде пайдаланылатын дәрілік өсімдіктер бөлек іріктеледі. Алоэ, сабыр (Aloe) — лалагүл тұқымдасына жататын көп жылдық бұта, кейде шырмауық түріндегі мәңгі жасыл, қуаңшылыққа төзімді өсімдіктер. Қазақстанда « ағаш тәрізді Алоэ» (Алоэ arborescens) деген түрі қолдан өсіріледі. Алоэның жапырақ құрамында глюкозид, эфир майы т. б. дәрілік заттар бар, сондықтан алоэның шырынын түрлі ауруларды емдеуге қолданады.
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Мойнымызды бұрайық, Бір отырып, бір тұрып, Бір тынығып алайық. Сөздік жұмыс: Отан, Қазақстаным, елім, қазақтармыз. |
Суреттерге мұқият қарап тәрбиешінің әңгімесін бар ынталарымен тыңдайды. Мұқият тыңдайды, суреттерге қарайды. Хормен, жекелеме сөздерді қайталайды. Суретке қарап мұқият тыңдайды.
Ағаш түрлерін атайды. Қимылдарын келтіріп, сергиді. |
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды: Сұрақтар қояды.
- Не туралы бүгін әңгімелестік? |
Сұрақтарға жауап береді - Иә, Қазақстанның ән ұранын айтады. - Отан туралы әңгімелестік. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Қазақстан өте бай ел екенін, Қазақстанның астанасы Астана екенін.
Болу керек: Қазақстан туралы толық білімдері, ту, елтаңба, ән ұран туралы мағлумат.
Істей білу керек: Күнделікті ән ұранды айтып, Қазақстан - біздің Отанымыз – деп сүйіп. Сұрақтарға толық жауап беру.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Туған өлкемнің өсімдігі"
"Туған өлкемнің өсімдігі"
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 20. 12. 2017 ж.
Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»
Тараулар: Экология негізі
Тақырыбы: Туған өлкемнің өсімдігі.
Мақсаты: Туған өлкенің кейбір өсімдіктері, көкөністері мен жемістері, туралы қарапайым түсініктерін қалыптастыру, жергілікті аймақта өсетін 2-3 ағаштардың түрлерін танып, атауға үйрету.
Сөздік жұмыс: Отан, Қазақстаным, елім, қазақтармыз.
Керекті құралдар: Ағаш суреттер, алоэ өсіммдігі.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Балалармен амандасады. Әңгімелесу: Сұрақтар қояды:
- Қазақстан елінде тұрамыз. - Қазақстан еліміздің бас қаласы Астана қала екенін. |
Жартылай шеңберде отырады. Амандасады. Сұрақтарға жауап береді. Қазақстан Астана |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Суретттерді көрсетіп әңгімені бастайды. - Қазақстан елі біздің туып өскен жеріміз, біздің Отанымыз. - Біздің елбасымыз президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев . - Біздің еліміздің туы, елтаңба, ән ұраны.
- Қазақстан өте бай жер, қазақтар мал өсіріп, жер игеріп, өз отанын жаудан қорғанан – деп әңгімені айтып отырып, балаларға сұрақтар қояды. -Қазақстанда өсетін алты мыңнан астам өсімдік түрінің бес жүздей түрі дәрілік өсімдіктерге жатады. Дәрілік өсімдіктер кептірілген шөп, тұнба, қайнатынды, шай, ұнтақ, т.б. түрінде қолданылады.Дәрілерді дайындау үшін шикізат ретінде пайдаланылатын дәрілік өсімдіктер бөлек іріктеледі. Алоэ, сабыр (Aloe) — лалагүл тұқымдасына жататын көп жылдық бұта, кейде шырмауық түріндегі мәңгі жасыл, қуаңшылыққа төзімді өсімдіктер. Қазақстанда « ағаш тәрізді Алоэ» (Алоэ arborescens) деген түрі қолдан өсіріледі. Алоэның жапырақ құрамында глюкозид, эфир майы т. б. дәрілік заттар бар, сондықтан алоэның шырынын түрлі ауруларды емдеуге қолданады.
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Мойнымызды бұрайық, Бір отырып, бір тұрып, Бір тынығып алайық. Сөздік жұмыс: Отан, Қазақстаным, елім, қазақтармыз. |
Суреттерге мұқият қарап тәрбиешінің әңгімесін бар ынталарымен тыңдайды. Мұқият тыңдайды, суреттерге қарайды. Хормен, жекелеме сөздерді қайталайды. Суретке қарап мұқият тыңдайды.
Ағаш түрлерін атайды. Қимылдарын келтіріп, сергиді. |
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды: Сұрақтар қояды.
- Не туралы бүгін әңгімелестік? |
Сұрақтарға жауап береді - Иә, Қазақстанның ән ұранын айтады. - Отан туралы әңгімелестік. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Қазақстан өте бай ел екенін, Қазақстанның астанасы Астана екенін.
Болу керек: Қазақстан туралы толық білімдері, ту, елтаңба, ән ұран туралы мағлумат.
Істей білу керек: Күнделікті ән ұранды айтып, Қазақстан - біздің Отанымыз – деп сүйіп. Сұрақтарға толық жауап беру.
шағым қалдыра аласыз













