Материалдар / Тығыздық Ашық сабақ

Тығыздық Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып Ашық сабақ Тығыздық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
541
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2А ТығыздықМектеп: Бөлек батыр атындағы орта мектеп
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Арипбац Б.С
Сынып: 7АҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыЗаттың тығыздығы және өлшем бірлігі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.2.4 Тығыздықтың анықтамасын білу және тығыздық=масса/көлем формуласы бойынша есеп шығара білу;7.2.2.7- сұйықтың және дұрыс және дұрыс емес пішіндегі қатты дененің тығыздығын анықтау әдісін сипаттау;7.1.1.3- туынды өлшем бірліктер мен негізгі ХБЖ бірліктерді ажырату
Сабақ мақсаттары
  • Зат тығыздығының физикалық мәнін түсіну;
  • Тығыздықты тығыздық=масса/көлем формуласы бойынша есеп шығара білу;
  • Жетістік критерийлері
  • Тығыздық түсінігін, өлшем бірлігін, белгіленуін, формуласын біледі;
  • Есеп шығаруда формуласын пайдалана алады;
  • Өлшем бірліктерді ХБЖ-не аудара алады
  • Тілдік  мақсаттарПәндік лексика және терминология:Көлем, масса, сұйықтық,газ, қатты дене, тығыздық, таразы, мензуркаДиалогқа/жазуға қажетті сөзтіркестері:Дене ең үлкен тығыздыққа ие болады, егер.....Дене ең кіші тығыздыққа ие болады, егер.....
    Құндылықтарды дарытуЫнтымақтастық:
  • Мұғалім қарым-қатынас үшін жайлы, достық ахуалды жасайды;
  • Мұғалім мен оқушылар бірігіп топпен жұмыс істеудің мақсаттарын, ережелерін және критерилерін анықтайды
  • Академиялық адалдық және айқындық:
  • Мұғалім және оқушылар өздерін, бір-бірін, топты ашық бағалайды, бағыны негіздейді, кері байланыс жасайды
  • Өмір бойы оқу:
  • Тақырып, тарауды оқытудың, оқу жоспарының бірізділігін сақтайды.
  • Пәнаралық байланыстарМатематика (ізделініп отырған шаманы формуладан өрнектеу)Химия (заттардың құрылысы)
    АКТ қолданудағдылары

    БастапқыбілімОқушылар осы уақытқа дейін «Жаратылыстану» бағдарламасынан заттың құрылысы айлы біледі






    САБАҚ БАРЫСЫ
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    1 мин



    7 мин

































    5+3 мин







    5+2 мин









    6+2 мин







    10+1 мин

















    4+1 мин
    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру

    оқушылар білімдеренің жеткіліксіздіген сезінетіндей, «проблемалық жағдай» туғызу.1-ші эксперимент: оқушылардың назарын алдарында жатқан көлемдері бірдей темір мыс және ағаш білеулерге аудару, оқушыларға осы цилиндрлердің массаларын таразыға тартып анықтауды ұсыну. Екі цилиндрдің массасы әр түрлі болып шығады. Неге?2-ші эксперимент: Әртүрлі заттардан жасалған денелердің массалары бірдей. Осы денелердің көлемі жайлы не айта аласыңдар? Неге?Осы сұрақтың жауабын талқылау арқылы сабақ тақырыбы мен мақсаттарына шығу.Жаңа материалды зерттеу.Оқушыларды екі топқа біріктіріп, кітаптағы параграфты екі топ арасында бөлу (оқу, өздеріне маңызды нәрселерді белгілеу).«Джигсо» әдісін қолданып, әр топтпан бір-бір оқушыдан бірігіп, жұпта оқушылар параграфтың өзі оқыған бөлігін бір – бірлеріне түсіндіреді.

    Оқушылар bilimland.kz парақасындағы ресурстарды пайдаланып, «Тығыздықтың» концептуалды картасын жасап жаңа тақырыпты өздері зерттейді.Өзін-өзі бағалау презентация бойыншаҚиынықтарды анықтау және шешу.

    Бекіту.Оқушылар өз беттерімен есептер шығарады, дәптерлерімен ауысып бірін бірі презентация бойынша тексереді. Есептер қосымшада.

    Оқушылар эксперименттік жұмыс орындайды.Оқушыларға тек жұмыстың мақсаты беріледі, құралдар (сызғыш, мензурка,секундомер, таразы, алюминий, темір, ағаш білеушелер) мұғалім үстелінде болады, оқушылар керек құралдарды өздері таңдайды.Мақсаты: заттардың тығыздықтарын анықтау.Таблицалық мәндерімен салыстырып қорытындылар жасайды.Жасалған қорытындылар талқыланады, қиындықтар туындаған жағдайда мұғалім көмектеседі.Материал меңгерілуін тексеруТест орындайды, жауаптары презентациядаӨзін-өзі бағалау






    ПрезентацияСлайд 1-4



























    Слайд 5-11











    Ноутбук12 слайд





    Қосымша 1,2Слайд 13-18











    Слайд 19





    Қосымша 3Слайд 20

    2 минРефлексия.Жетістік критерилеріне қайтып келу. Әрбір оқушы берілген критериге жету жайлы белгілер жасайды.Үй тапсырмасы: Физика, 7 класс (Башарулы Р.и др) 9 жаттығу Слайд 21
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Барлық оқушылар: Вilimland материалдарын пайдаланып жаңа материалды зерттейді, өздік жұмыс, үй жұмысы тапсырмаларын орындайдыОқушылардың көпшілігі өз қарқынымен жұмыс жасайды. Мұғалімнің қолдауы сабақ бойы іске асады. Экспериментті толығымен жасап, қорытындысын өз бетімен жасай алады.Кейбір оқушылар: өз бетімен күрделі есептерді шығара алады. Актуалдандыру кезеңіндегі өзін-өзі бағалау;Вilimland жаттығуларын орындадауда, өзін-өзі бағалау;Өзін-өзі бағалау:бекіту кезеңінде нәтижеледі кілтпен тексеру.Бекіту кезеңінде бірін-бірі бағалауФизика кабинетіндегі қауіпсіздік техникасы
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Сабақ мақсаттары және оқыту мақсаттары шындыққа негізделген, қол жетімді, нақты. Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды. Сабақтан шегіну болған жоқ
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: жаңа материалды зерттеу кезеңі. Әрбір оқушы өзіне ыңғайлы қарқында, сыныптастарының немесе мұғалімнің көмегін ала отрып, интернет ресурстарымен жұмыс істеуге мүмкіндік алды. 2: бекіту кезеңі. Оқушылар есептерді оңайдан қиынға қарай шығарды.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Сандық есептермен сапалық есептерді көбірек талдау.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Кейбір оқушылар бірліктерді ХБЖ-не көшіргенде қателіктер жасайды. Осы дағданы дамыту үшін сабақтардың басында жаттығу ойлап табу қажет.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ