Сабақтың
ортасы
25
минут
Көршіңді бағала (жұптық
жұмыс)
Сергіту
сәті
Кім есептей біледі?(топтық
жұмыс)
Дұрыс жолды
таңдайық!(топтық жұмыс)
Бекіту
|
Тапсырма
№1
Көршіңді
бағала ( тапсырмамен парақтар
таратылады, белгілі уақыттан кейін экарандағы дұрыс жауап арқылы
көршісімен алмасып бағалайды.)
6,2
т
|
6200
кг
|
4
г
|
0,004
кг
|
200
мг
|
0,0002
кг
|
40
см3
|
0,00004
м3
|
0,4
л
|
0,0004
м3
|
500
мл
|
0,0005
м3
|
72
км/сағ
|
20
м/с
|
90
см
|
0,9
м
|
15
мин
|
900
с
|
20мин
|
1200с
|
Дескриптор
-шамалардың өлшем
бірліктерін беледі;
-ХБЖ-ға аудара
алады
Әуен:«Мен
қазақпын»
Оқушылардың көңіл-күйін
дамытуға арналған психологиялық жаттығу.
Тапсырма
№2
Барлық топқа спиральдық
тәсіл арқылы әр түрлі деңгейде үш есеп
беріледі.
1-есеп:Массасы 3кг, ал көлемі
200м3
металдық тығыздығы
қандай?
2-есеп:Ұзындығы 30 см, ені 20
см аквариумнің 25 см биіктігіне дейін су құйылды. Аквариумдағы
судың массасын анықтаңдар.
3-есеп: Стаканға толтыра
құйылған судың, сүттің, күнбағыс майының массасы анықтаңдар.
Өлшеуіш стаканның көлемі 200см3
Дескриптор
-Есептің шартын жаза
алады;
-Формулаларды
біледі;
-ХБЖ-ғааудара
алады;
-Есептеу жүргізе
алады.
Тапсырма
№3
Оқушылар алдында шашылған
сөздер, шама, өлшем бірліктер,формулалар,өлшенетін құралдар
ұсынылады.
Белгілі ретпен шапшаң
орналастырулары керек.(түстер арқылы)
Физикалық
шама
|
Белгіленуі
|
Өлшем
бірлігі
|
Формуласы
|
Өлшенетін
құрал
|
Жылдамдық
|
υ
|
м/с,км/сағ
|
υ=s/t
|
Спидометр
|
Жол
|
S
|
см,м,км
|
s=υt
|
Сызғыш
|
Уақыт
|
t
|
с,мин,сағ
|
t=s/υ
|
Секундомер
|
Масса
|
m
|
г,кг,т
|
m=ρv
|
Таразы
|
Тығыздық
|
ρ
|
г/см3,кг/м3
|
ρ=m/v
|
Ареометр
|
Көлем
|
V
|
дм3,м3
|
v=m/ρ
|
Мензурка
|
Дескриптор
-физикалық шамалардын ажырата
біледі;
-шамалардың белгіленуін
біледі;
-физикалық шамалардың өлшем
бірлік түрлерін біледі;
-формуларларды түрлендіре
алады;
-өлшеу құралдарын
біледі.
«Өрмекші торы»
әдісі
Оқушылар сабақта түсінгендері
бойынша бір-біріне сұрақтар қойды
|
Үлестірме
парақшалар
Үлестірме
парақшалар
Үлестірме
парақшалар
|