|
Тақырыбы 25 |
Минералдық тынайтқыштар,Қазақстанда оларды рационалды өндіріп қолдану |
|
|
Мақсаты |
Көрсетілімдік тәжірибелер арқылы тақырыптардыңмазмұнымен танысады, тәжірбиелердің орындалуы жайлы туралы мағлұматалады,топпен тапсырмаларды орындауға пайдаланалды |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың тәрбиелік мәнін ашады, тақырыптағы тәжірибелердің жасалуына баға береді, топ ішіндегі белсенділігі артады |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Интервьюәдісі, Ыстық орындық, Ойлан бірік- бөліс |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды. Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу. |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Миға шабуыл |
Жалпы сыныпқа өткен тақырып бойынша сұрақтар тарату, Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа |
Сұрақтарға жеке жеке жауап береді |
|
Түсіну |
Көңілді тапқырлар ойыны бойынша Топтар арасында жарыс |
Тапырма беріп, әр топтан ортаға оқушы шығарып ойын ойнату, оқушылардың қызығушылығын арттыру |
Тақырыптың мағанасын түсінгендерін тексеру мақсатында ойын ойнату |
|
Қолдану |
Интервью әдісі арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру |
Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіру Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу Ол үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді |
|
Сергіту сәті |
«Балапандар биі» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
|
Талдау |
Ойлан,бірік,бөліс тапсырмасы. Тәжірибелер арқылы суреттер құрастыру |
Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суретер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге салады |
Жеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі. |
|
Жинақтау |
Кім жүйрік ойыны арқылы сабақты жинақтайды |
Тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа сұрақтар таратылады, сол сұраққа жауап беріп тақырыпты жинақтайды |
Әр топ өзара тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беріп тақырыпты қалай түсінгендерін көрсету арқылы сабақты жинақтайды |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін өзі топпн бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тыңайтқыштар
Тыңайтқыштар
|
Тақырыбы 25 |
Минералдық тынайтқыштар,Қазақстанда оларды рационалды өндіріп қолдану |
|
|
Мақсаты |
Көрсетілімдік тәжірибелер арқылы тақырыптардыңмазмұнымен танысады, тәжірбиелердің орындалуы жайлы туралы мағлұматалады,топпен тапсырмаларды орындауға пайдаланалды |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың тәрбиелік мәнін ашады, тақырыптағы тәжірибелердің жасалуына баға береді, топ ішіндегі белсенділігі артады |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Интервьюәдісі, Ыстық орындық, Ойлан бірік- бөліс |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды. Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу. |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Миға шабуыл |
Жалпы сыныпқа өткен тақырып бойынша сұрақтар тарату, Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа |
Сұрақтарға жеке жеке жауап береді |
|
Түсіну |
Көңілді тапқырлар ойыны бойынша Топтар арасында жарыс |
Тапырма беріп, әр топтан ортаға оқушы шығарып ойын ойнату, оқушылардың қызығушылығын арттыру |
Тақырыптың мағанасын түсінгендерін тексеру мақсатында ойын ойнату |
|
Қолдану |
Интервью әдісі арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру |
Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіру Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу Ол үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді |
|
Сергіту сәті |
«Балапандар биі» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
|
Талдау |
Ойлан,бірік,бөліс тапсырмасы. Тәжірибелер арқылы суреттер құрастыру |
Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суретер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге салады |
Жеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі. |
|
Жинақтау |
Кім жүйрік ойыны арқылы сабақты жинақтайды |
Тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа сұрақтар таратылады, сол сұраққа жауап беріп тақырыпты жинақтайды |
Әр топ өзара тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беріп тақырыпты қалай түсінгендерін көрсету арқылы сабақты жинақтайды |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін өзі топпн бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
шағым қалдыра аласыз













