Материалдар / Тыңдаушылардың функциональдық сауаттылығын қалыптастыруда жаңа мазмұнды білім берудің маңызы зор
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тыңдаушылардың функциональдық сауаттылығын қалыптастыруда жаңа мазмұнды білім берудің маңызы зор

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасының жоғары оқу орнына дейінгі білім беру саласының басым бағыттарын әлемдік білім беру үдерістерін дамыту жолына сәйкестендіру мақсатында, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру қазіргі таңда отандық оқу-ағарту ісінде өзекті мәселелердің бірі болып табылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2022
284
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тыңдаушылардың функциональдық сауаттылығын

қалыптастыруда жаңа мазмұнды білім берудің маңызы зор


Наралиева Рахила Турсыновна,

Бегалиева Айша Карыпжановна

Әл-Фараби атындағы

ҚазҰУ-дың аға оқытушылары


Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті Жоғары оқу орнына дейінгі білім беру факультеті жоғары оқу орнына дейінгі дайындық кафедрасында оралман тыңдаушыларға «Оқу сауаттылығы» пәнінен білім беру үдерісі ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚР МЖМБС-2016); Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы № 668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары мен оқу жұмыс жоспарының негізінде және «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2013 жылғы 27 қыркүйектегі № 400 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» және ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 3 мамырдағы № 192 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары негізінде жүзеге асырылады.

Қазақстан Республикасының жоғары оқу орнына дейінгі білім беру саласының басым бағыттарын әлемдік білім беру үдерістерін дамыту жолына сәйкестендіру мақсатында, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру қазіргі таңда отандық оқу-ағарту ісінде өзекті мәселелердің бірі болып табылады. «Оқу сауаттылығы» пәнін Жоғары оқу орнына дейінгі білім беру факультеті мен даярлық курстарында (толығырақ мәліметті: www.kaznu.kz сайтынан қараңыз) оқыту мемлекеттік жалпыға міндетті білім берудің стандартына сәйкес «Филология» білім беру саласына енгізілген және даярлық курстарында жалпы орта білім беру мектептің негізгі деңгейінде міндетті түрде оқытылатын пән. «Оқу сауаттылығы» пәнін оқытудың маңыздылығы қазақ тілінің Мемлекеттік тіл мәртебесімен дәйектеледі. «Оқу сауаттылығы» пәнін оқыту – оқу үдерісінде қазақ тілін функциональды-коммуникативтік бағытта оқыту жүйесіне – «тілден – тілдік формаға және тілдің функциясына» және «тілдің функциясынан - тілге» қарай ойысу логикасына негізделеді. «Оқу сауаттылығы» пәнін оқу барысында тыңдаушылардың теориялық білім алумен қатар, жазбаша мәтіндерді ұғына оқу қабілеттілігі қалыптасады және оларға рефлексия жасау, жұмыстың нәтижесін, мазмұнын өз мақсаттарына қол жеткізу үшін қолдана, білімдері мен дағдыларын қоғамның белсенді өміріне араласуы үшін дамыта алады. Оқу сауаттылығын тексеруге бағытталған білім мониторингі – білім алушының оқу техникасы немесе мәтіннің мазмұнын нақты түсінуін бағалауға емес, оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайттарда қолдана білуге икемділіктерін бағалауға бағытталады.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!