Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тыныс алу және газ алмасу
Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілін кіріктіріп оқыту сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
1343
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары «8» сыныпКүні:________ Тақырып: 6.1.Газ алмасу. Тыныс алу. 6.2. Өкпе сыйымдылығы
Мақсаты: Оқушыларға газ алмасу, тыныс алу жүйесімен және өкпенің сыйымдылығы туралы түсінік беру. Тыныс алу жолдарының ауыруларымен таныстыру.Күтілетін нәтиже: Берілген тақырыптың өзектілігін таба алады;Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;Ой бөлісу мен пікір алмасуға дағдыланады;Сынып оқуышыларымен қарым-қатынастары өрбиді;Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;
Стратегия: Топқа бөлу,STQ- «Word puzzles», Анаграмма
Ресурстар: «Адам анатомиясы» оқу құралы, ғаламтор, оқулық
Қолданбалы материалдар: суреттер, стикерлер, үлестірме тапсырмалар Сабақтың барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі (5 минут). - Good morning students!-Good morning teacher!- Sit down please! -Who is absent Today?
Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару. Сабақты бастамас бұрын оқушыларға психологиялық тренинг өткізу. «Answers the questions»
3.Жаңа тақырып. 25 минут3.1. 5минут. Now I want to divide you into 5 groups. Оқушылар түстер бойынша 5 топқа бөлінеді.
3.2 STQ - 10 минут. (миға шабуыл және тақырыпты ашуға арналған тапсырма) «Word puzzles» Әр топқа «Word puzzles» жасырын сөздер таратылады. Оқушылар топпен жұмыс жасап, жасырын сөз арқылы бүгіңгі тақырыпты ашады.
1.Respiratory
2.System
3.Lungs
4.Bronchioly
5.Spirometer
3.3. Жаңа тақырыпты тану. Тыныс алу жүйесі дегеніміз не?Тыныс алу жүйесіндегі органдарға нелер жатады?
Суретке қарап тыныс алу жүйесін түсіндіру және қандай органдар жататынын оқушыларға таныстыру, және алдыңғы сұраққа жауап берген оқушылар өздерінің жауаптарын тексереді.
Breathing mechanism is the process of inhalation and exhalation Тыныс алу механизмі - тыныс алу және тыныс шығару процестерінен тұрады. Vital capacity is amount of volume breathed out after the deepest inhale. Өкпенің тіршілік сыйымдылығы дегеніміз адамның терең тыныс алғандағы ауа мөлшері. Tidal volume is of gas inhaled or exhaled in each respiration during a normal, regular breathing. Өкпе сыйымдылығы- ауа жұтқан кездегі өкпенің көлемін өзгеруі. An average persons vital capacity is 3500cm. It differs between women and men.Жалпы алғанда, адам өкпесінің тіршілік сыйымдылығы шамамен 3500 см құрайды. Ер мен әйел адамдарда әртүрлі болады.Тыныс алу жүйесі мүшелерінің құрылысы мен қызметіТыныс алу жүйесінің құрылысы мен қызметі адамның жасына, жынысына байланысты ерекшеліктері порн болады. Тыныс алу жүйесінің мүшелері қызметтеріне қарай екіге бөлінеді:
Тыныс алу жолдарының ауыруларыРенит - танау кілегей қабықтарының қабынулары. Гайморит - үстіңгі жақ қуыстарының кілегей қабықтарының қабынуы. Фронтит - мандай қуысының қабынулары-сирек кездеседі, ал кездескен жағдайда басқа аурулардың зардабынан пайда болады. Аэроцистит - Жылқыдағы ауалы қапшықтардың катаральды қабынуы. Ларингит - Көмейдің кілегей қабығының қабынуы. Трахеит - Кеңірдектің қабынуы көбінесе өздігінен емес, көмейдің не бронхының қабынуларының асқынуынан пайда болады.
4.Жаңа сабақты бекіту.
Мақсаты: Оқушыларға газ алмасу, тыныс алу жүйесімен және өкпенің сыйымдылығы туралы түсінік беру. Тыныс алу жолдарының ауыруларымен таныстыру.Күтілетін нәтиже: Берілген тақырыптың өзектілігін таба алады;Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;Ой бөлісу мен пікір алмасуға дағдыланады;Сынып оқуышыларымен қарым-қатынастары өрбиді;Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;
Стратегия: Топқа бөлу,STQ- «Word puzzles», Анаграмма
Ресурстар: «Адам анатомиясы» оқу құралы, ғаламтор, оқулық
Қолданбалы материалдар: суреттер, стикерлер, үлестірме тапсырмалар Сабақтың барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі (5 минут). - Good morning students!-Good morning teacher!- Sit down please! -Who is absent Today?
Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару. Сабақты бастамас бұрын оқушыларға психологиялық тренинг өткізу. «Answers the questions»
- How are you? How spend your Holiday? (Қалдарың қалай? Демалысты қалай өткіздіңіздер?)
Ағылшынша | Қазақша | Орысша |
Lung | Өкпе | Легкое |
Lung bubbles | Өкпе көпіршіктері | Легкие пузыри |
Bronchioly | бронхиол | бронхиола |
Bumpy | Кедір-бұдыр | Неровный |
Capacity | Сыйымдылық | Вместимость |
Spirometer | Спирометр | Спирометр |
Frequency | Жиілік | Частота |
Respiratory minute volume | Минуттық тыныс алу көлемі | Минутный обьем дыхания |
Smooth | Тегіс | Гладкий |
Tidal volume | Тыныс алу көлемі | Дыхательный обьем |
Trial | Сынақ | Попытка |
Vital capacity | Тіршілік сыйымдылығы | Жизненная емкость |
3.Жаңа тақырып. 25 минут3.1. 5минут. Now I want to divide you into 5 groups. Оқушылар түстер бойынша 5 топқа бөлінеді.
3.2 STQ - 10 минут. (миға шабуыл және тақырыпты ашуға арналған тапсырма) «Word puzzles» Әр топқа «Word puzzles» жасырын сөздер таратылады. Оқушылар топпен жұмыс жасап, жасырын сөз арқылы бүгіңгі тақырыпты ашады.
A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
1.Respiratory
18 | 5 | 19 | 16 | 9 | 18 | 1 | 20 | 15 | 18 | 25 |
2.System
19 | 25 | 19 | 20 | 5 | 13 |
3.Lungs
12 | 21 | 14 | 7 | 19 |
4.Bronchioly
2 | 18 | 15 | 14 | 3 | 8 | 9 | 15 | 12 | 25 |
5.Spirometer
19 | 16 | 9 | 18 | 15 | 13 | 5 | 20 | 5 | 18 |
3.3. Жаңа тақырыпты тану. Тыныс алу жүйесі дегеніміз не?Тыныс алу жүйесіндегі органдарға нелер жатады?
Суретке қарап тыныс алу жүйесін түсіндіру және қандай органдар жататынын оқушыларға таныстыру, және алдыңғы сұраққа жауап берген оқушылар өздерінің жауаптарын тексереді.
Breathing mechanism is the process of inhalation and exhalation Тыныс алу механизмі - тыныс алу және тыныс шығару процестерінен тұрады. Vital capacity is amount of volume breathed out after the deepest inhale. Өкпенің тіршілік сыйымдылығы дегеніміз адамның терең тыныс алғандағы ауа мөлшері. Tidal volume is of gas inhaled or exhaled in each respiration during a normal, regular breathing. Өкпе сыйымдылығы- ауа жұтқан кездегі өкпенің көлемін өзгеруі. An average persons vital capacity is 3500cm. It differs between women and men.Жалпы алғанда, адам өкпесінің тіршілік сыйымдылығы шамамен 3500 см құрайды. Ер мен әйел адамдарда әртүрлі болады.Тыныс алу жүйесі мүшелерінің құрылысы мен қызметіТыныс алу жүйесінің құрылысы мен қызметі адамның жасына, жынысына байланысты ерекшеліктері порн болады. Тыныс алу жүйесінің мүшелері қызметтеріне қарай екіге бөлінеді:
- ауаны сыртқы ортадан ішке және іштен сыртқа қарай қозғайтын тыныс алу жолдары - , , және .
- түскен жүргізетін - ;
- жоғарғы тыныс алу жолдары - мұрын қуысы, , ;
- төменгі тыныс алу жолдары - көмей, кеңірдек, бронхы.
Тыныс алу жолдарының ауыруларыРенит - танау кілегей қабықтарының қабынулары. Гайморит - үстіңгі жақ қуыстарының кілегей қабықтарының қабынуы. Фронтит - мандай қуысының қабынулары-сирек кездеседі, ал кездескен жағдайда басқа аурулардың зардабынан пайда болады. Аэроцистит - Жылқыдағы ауалы қапшықтардың катаральды қабынуы. Ларингит - Көмейдің кілегей қабығының қабынуы. Трахеит - Кеңірдектің қабынуы көбінесе өздігінен емес, көмейдің не бронхының қабынуларының асқынуынан пайда болады.
4.Жаңа сабақты бекіту.
Anagram | Word | Translation |
ungl | Lung | өкпе |
nugl eblbbus | Lung bubbles | Өкпе көпіршіктері |
norcbihylo | Bronchioly | бронхиола |
pybum | Bumpy | Кедір бұдыр |
pacatyci | Capacity | Сыйымды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |