1-тапсырмада оқушылар мәтінмен
танысады,топпен жұмыс істейді.Модельдеу әдісін пайдалана отырып
оқушылар жеке және топпен жұмыс жасайды,ортақ шешім
табады,дәлелдейді. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады.
Шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті
дамиды.
«Жұптасып - ойлан - бөліс» 15
мин Мәтін мен жұмыс.Алдын- ала іздену тапсырмасы
бойынша топ болып
талқылау.
Муляж , суреттер арқылы
оқушылар түсіндіреді
Дескриптор Білім
алушы
1. Тыныс алу және тыныс шығару
мүшесін муляж арқылы
анықтайды
Бағдаршам
смайликтерін жапсыру.
2-тапсырмада суретпен
танысады. Оқу мақсатына сәйкес сурет түрі түсіндіріледі.Суретті
талдау бойынша сөйлеу,есте сақтау дағдыларын жетілдіруге
бағытталған.Өз бетінше жұмыс істеуге
дағдыланады.
2-тапсырмада
берілген «Ойлан тап» әдісін орындау бойынша оқушылардың сын
тұрғысынан ойлау дағдылары қалыптасады,ішкі уәжі
артады.
Ойлан
тап!.5мин
Сілтемелерге тыныс алу жүйесінің мүшелерін
жаз

Мұрын қуысы , аңқа,
жұтқыншақ, көмей,кеңірдек, бронхы, сол жақ өкпе,бронхиола,
альвеола
Дескриптор Білім
алушы
1Берілген тыныс алу
мүшелерінің сәйкестігін
анықтайды
Бағалау. Бас бармақ арқылы бір-бірін
бағалау.
4-тапсырмада «Кlaster» әдісі арқылы оқушылар сабақта алған
білімдерін бекіте түседі.Ғылыми-зерттеу дағдылары,шығармашылық
қабілеттері
дамиды.
«Кlaster» әдісі 7
мин
Адам денесі мүшелерінің тізімінен барлық
тыныс алу жолдарын
реті
бойынша
орналастыр.

4.Өңеш
1.Кеңсірік
2.Көмей
6.Жұтқыншақ
5.Бронхы
11.Жүрек
10.Кеңірдек
9.Асқазан
8.Ішектер
3.Артериялар
7.Өкпе
Бағалау.Өзара
бағалау
Дескриптор Білім
алушы
1.Тыныс алу түрлерін
таба алады
2. Тыныс алу жолдарын ретімен
орналастырады
|