|
Пән: Жаратылыстану Орта мерзімді жоспар бөлімі: Адам Күні: Сынып: |
Мектеп: Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі кмм Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тыныс алу мүшелері |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.3.3 тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;3.1.2.3-экспериментті жоспарлау және жүргізу |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды. Көптеген оқушылар: адамның тыныс алу жүйесі неден тұратынын біледі. Кейбір оқушылар: тыныс салу жүйесінің неден тұратынын анықтап береді. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Өкпе,бронхылар,кеңірдек. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Тыныс жолдарының ерекшелігі неде? Тыныс алу жүйесі неден тұрады? Тыныс алу жүйесі неден тұрады және олар қалай орналасады? |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Адам туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады. |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||||
|
Бастапқы білім |
Асқорыту жүйесі |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Ұ) «Сиқырлы
қапшық»
1-топ: «өкпе » (қызыл
түсті)
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
ҚБ ;Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Дескриптор:
|
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Барлық оқушыларға арналған сұрақтар |
|||||
|
Сергіту сәті Сабақтың ортасы |
Мен қазақпын
Өкпе –тыныс алу жүйесінің басты мүшесі . Өкпенің оң жағы үш бөліктен , ал сол жағы сәл кішірек екі бөліктен тұрады. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау |
|||||
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
1-топ: «өкпе » (қызыл
түсті) ТОПТЫҚ ЖҰМЫС. Зертте. Адамның тыныс алу жүйесінің моделін жасау.Оқушылар зерттеу жұмысы барысында тыныс алу мүшелерінің қалай құрылған? деген сұраққа жауап таба алады.Барлық топқа қағаз, мақта, поролон,киіз, жапсырма ,ермексаз, фломастер қажет. Сызба бойынша мүшелерді орналастыру керек.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Дескриптор:
тыныс алу туралы қосымша ресурстармен жұмыс істейді (Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
|||||
|
|
Үйге тапсырма: бет |
||
|
|
Спериаль әдісі
|
Бағдаршам арқылы Ауызша мадақтау: жарайсың!тамаша, керемет! мен саған таң қаламын! Өте жақсы! Талпын! Жақсы! т.б |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс |
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||
|
Пән: Жаратылыстану Орта мерзімді жоспар бөлімі: Адам Күні: Сынып: 3-сынып |
Мектеп: Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі КММ Мұғалімнің аты-жөні: Жамбулова У.Е Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Тыныс алу құпиялары |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.3.3 тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау; |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды. Көптеген оқушылар: адамның қалай тыныс алатынын біледі. Кейбір оқушылар: тыныс алу туралы қосымша ресурстармен жұмыс істейді. |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Көкет. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Тыныс алу жүйесін қандай мүшелер құрайды? Ағзада ауа қандай жолдардан өтеді? Терең тыныс шығарудың көлемі қандай болады? Тыныс алу мүшелерін шынықтыруға не көмектеседі? Темекі түтіні,газ, шаң тыныс алу жолдарына қалай әсер етеді? |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Адам туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар 1 және 2 сынып бағдарламасынан адам ағзасының негізгі мүшелері мен олардың функциялары туралы біледі, қозғалыс үшін бұлшық еттің жиырылу рөлін түсіндіреді, денесіне қалай дұрыс күтім жасау керектігін, гигиенаның басты ережелерін біледі. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Қызыл өрік» би «Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады. 1-топ «Бақыт жалаулары» 2-топ «Арман жалаулары» 3-топ «Қуаныш жалаулары» Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер» Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз. 1-топ «Бақыт жалаулары»
2-топ «Арман жалаулары»
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. |
|
|
Сергіту сәті |
Қызыл өрік |
. |
|
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Терең дем шығару. Жұппен жарыс ұйымдастыруды ұсыныңыз, бір рет қалыпты дем алып, шарды үрлеу қажет. Шарларды салыстырыңыздар. Бойы аласа оқушылардың кішкентай шарлары мен бойшаң оқушылардың үлкен көлемді шарлары туралы не ай- туға болады? Үлкен адамның өкпесі үлкен, сол себепті өкпеден шығатын ауа да көп болады. Енді қайтадан терең дем алып әрі терең дем шығарып болған соң қайтадан шарды үрлеуді тапсыраңыз. Не өзгергенін сұраңыз (Жай үрлегенге қарағанда шар үлкенірек болды). Жұптасып диаграмманы түсіндіруді сұраңыз. Өкпені толтыратын ауа көлемі неден құралады? Үлкен адамдарда барынша күш салып дем шығарғаннан кейін де шамамен 1 литрге жуық ауаның қалдық көлемі қалатынын айтыңыз. Ересек адамның өкпесінің сыйымдылығы 3 литрді құрайды. Ол адамның дене тұрқы мен жасына байланысты болады. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Алма ағашы» кері байланыс.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Үйге тапсырма: ереже жаттау беттер |
||
Асқорыту үдерісін қалай жақсартуға әрі тездетуге болады Тыныс алу жүйесі неден тұрады? |
Бағдаршам арқылы Ауызша мадақтау: жарайсың!тамаша, керемет! мен саған таң қаламын! Өте жақсы! Талпын! Жақсы! т.б |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс |
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||
Тексерілді: Қыдыралиева М.К
|
Пән: Жаратылыстану Орта мерзімді жоспар бөлімі: Адам Күні: Сынып: 3-сынып |
Мектеп: Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі КММ Мұғалімнің аты-жөні: Жамбулова У.Е Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Өкпені шынықтыру |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.3.3 тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау; |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды. Көптеген оқушылар: тыныс алу жүйесі қалай жұмыс істейтінін түсінеді. Кейбір оқушылар: тыныс алу жиілігі туралы айтып береді. |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Тыныс алу жиілігі. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Адамның тыныс алу жиілігі денеге түсірген күшке байланысты бола ма? |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Адам туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар 1 және 2 сынып бағдарламасынан адам ағзасының негізгі мүшелері мен олардың функциялары туралы біледі, қозғалыс үшін бұлшық еттің жиырылу рөлін түсіндіреді, денесіне қалай дұрыс күтім жасау керектігін, гигиенаның басты ережелерін біледі. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мен қазақпын!» биі
(Ұ) «Сиқырлы
қапшық»
1-топ: «Мергендер» (қызыл
түсті) Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Еркін талқылау» Бұны шағын топта қалай болса, сондай-ақ барлық сыныппен орындауға болады. Құрылымы болмағандықтан, бұндай талқылауда көмек керек болуы мүмкін. Көмекті мұғалім көрсете алады, бірақ жұмыс топтарда өтсе мұғалім барлық топқа үлгермеуі мүмкін.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. «Еркін талқылау» сұрақтары. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. «Жеміс себеті» Топ шеңбер құрып орындықта отырады. Оқушылар берілген ресурс бойынша түсінгендерін айтып шығады.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) 1-топ: «Мергендер» (қызыл түсті)
Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Зертте. Жұмыс жұппен орындалады. Зерттеу жасау барысында «Адамның тыныс алу жиілігі дене жаттығуларына байланысты ма?» деген сұрақтың жауабын таба алады. Барлық жұпқа жұмысқа қажетті секундомер, кесте, зерттеушінің қойын дәптері таратылады. Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық • Қажетті құралдар тізімін жасайды. «Мен тәжірибе жасауда мына құралдарды қолдандым …»: • Отырып, бір минутта қанша рет дем алғанын санайды. Үстелде отырып, бір қолының алақанын кеудесіне қояды. Дем алады. Кеуде қуысының көтеріліп, төмен түскенін сезінуі қажет. Қанша рет дем алғанын санайды. Деректерді кестеге жазады. • 15 рет отырып-тұрады. (Тыныс алу ырғағына мән беру қажет: Дем алғанда дене тіктеледі, дем шығарғанда отырады). Бірден үстелге отырып, қанша рет дем алатынын есептейді. (Қалыпты жағдайда 4-5 демге дейін жиілейді). Деректерді кестеге енгізеді. • Тыныс алуды бес минут ішінде қалыпқа келтіреді. • Жүктеме санын 25 ретке көбейтіп, тәжірибені қайталайды. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмаларына арналған сұрақтар. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық |
|
|
Сергіту сәті «Психологиялық бой» |
Барлық қатысушылардың көзін байлап, бойлары қысқадан ұзынға қарай орналасу тапсырылады. Сөйлесуге тыйым салынады. Кім өзінің бойының шамасын дұрыс бағамдады? Кім бойын ұзын, қысқа деп ойлап орнын таба алмады? Анықталады. |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
|
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Рефлексия «Білім ағашы» Білім ағашына жапырақтар ілу Т |
|
|
|
Үйге тапсырма: ереже жаттау беттер |
||
|
Бағдаршам арқылы Ауызша мадақтау: жарайың!тамаша, керемет! мен саған таң қаламын! Өте жақсы! Талпын! Жақсы! т.б |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс |
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||
Тексерілді: Қыдыралиева М.К
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тыныс алу мүшелері
Тыныс алу мүшелері
|
Пән: Жаратылыстану Орта мерзімді жоспар бөлімі: Адам Күні: Сынып: |
Мектеп: Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі кмм Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тыныс алу мүшелері |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.3.3 тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;3.1.2.3-экспериментті жоспарлау және жүргізу |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды. Көптеген оқушылар: адамның тыныс алу жүйесі неден тұратынын біледі. Кейбір оқушылар: тыныс салу жүйесінің неден тұратынын анықтап береді. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Өкпе,бронхылар,кеңірдек. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Тыныс жолдарының ерекшелігі неде? Тыныс алу жүйесі неден тұрады? Тыныс алу жүйесі неден тұрады және олар қалай орналасады? |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Адам туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады. |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||||
|
Бастапқы білім |
Асқорыту жүйесі |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Ұ) «Сиқырлы
қапшық»
1-топ: «өкпе » (қызыл
түсті)
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
ҚБ ;Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Дескриптор:
|
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Барлық оқушыларға арналған сұрақтар |
|||||
|
Сергіту сәті Сабақтың ортасы |
Мен қазақпын
Өкпе –тыныс алу жүйесінің басты мүшесі . Өкпенің оң жағы үш бөліктен , ал сол жағы сәл кішірек екі бөліктен тұрады. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау |
|||||
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
1-топ: «өкпе » (қызыл
түсті) ТОПТЫҚ ЖҰМЫС. Зертте. Адамның тыныс алу жүйесінің моделін жасау.Оқушылар зерттеу жұмысы барысында тыныс алу мүшелерінің қалай құрылған? деген сұраққа жауап таба алады.Барлық топқа қағаз, мақта, поролон,киіз, жапсырма ,ермексаз, фломастер қажет. Сызба бойынша мүшелерді орналастыру керек.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Дескриптор:
тыныс алу туралы қосымша ресурстармен жұмыс істейді (Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
|||||
|
|
Үйге тапсырма: бет |
||
|
|
Спериаль әдісі
|
Бағдаршам арқылы Ауызша мадақтау: жарайсың!тамаша, керемет! мен саған таң қаламын! Өте жақсы! Талпын! Жақсы! т.б |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс |
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||
|
Пән: Жаратылыстану Орта мерзімді жоспар бөлімі: Адам Күні: Сынып: 3-сынып |
Мектеп: Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі КММ Мұғалімнің аты-жөні: Жамбулова У.Е Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Тыныс алу құпиялары |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.3.3 тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау; |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды. Көптеген оқушылар: адамның қалай тыныс алатынын біледі. Кейбір оқушылар: тыныс алу туралы қосымша ресурстармен жұмыс істейді. |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Көкет. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Тыныс алу жүйесін қандай мүшелер құрайды? Ағзада ауа қандай жолдардан өтеді? Терең тыныс шығарудың көлемі қандай болады? Тыныс алу мүшелерін шынықтыруға не көмектеседі? Темекі түтіні,газ, шаң тыныс алу жолдарына қалай әсер етеді? |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Адам туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар 1 және 2 сынып бағдарламасынан адам ағзасының негізгі мүшелері мен олардың функциялары туралы біледі, қозғалыс үшін бұлшық еттің жиырылу рөлін түсіндіреді, денесіне қалай дұрыс күтім жасау керектігін, гигиенаның басты ережелерін біледі. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Қызыл өрік» би «Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады. 1-топ «Бақыт жалаулары» 2-топ «Арман жалаулары» 3-топ «Қуаныш жалаулары» Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер» Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз. 1-топ «Бақыт жалаулары»
2-топ «Арман жалаулары»
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. |
|
|
Сергіту сәті |
Қызыл өрік |
. |
|
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Терең дем шығару. Жұппен жарыс ұйымдастыруды ұсыныңыз, бір рет қалыпты дем алып, шарды үрлеу қажет. Шарларды салыстырыңыздар. Бойы аласа оқушылардың кішкентай шарлары мен бойшаң оқушылардың үлкен көлемді шарлары туралы не ай- туға болады? Үлкен адамның өкпесі үлкен, сол себепті өкпеден шығатын ауа да көп болады. Енді қайтадан терең дем алып әрі терең дем шығарып болған соң қайтадан шарды үрлеуді тапсыраңыз. Не өзгергенін сұраңыз (Жай үрлегенге қарағанда шар үлкенірек болды). Жұптасып диаграмманы түсіндіруді сұраңыз. Өкпені толтыратын ауа көлемі неден құралады? Үлкен адамдарда барынша күш салып дем шығарғаннан кейін де шамамен 1 литрге жуық ауаның қалдық көлемі қалатынын айтыңыз. Ересек адамның өкпесінің сыйымдылығы 3 литрді құрайды. Ол адамның дене тұрқы мен жасына байланысты болады. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Алма ағашы» кері байланыс.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Үйге тапсырма: ереже жаттау беттер |
||
Асқорыту үдерісін қалай жақсартуға әрі тездетуге болады Тыныс алу жүйесі неден тұрады? |
Бағдаршам арқылы Ауызша мадақтау: жарайсың!тамаша, керемет! мен саған таң қаламын! Өте жақсы! Талпын! Жақсы! т.б |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс |
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||
Тексерілді: Қыдыралиева М.К
|
Пән: Жаратылыстану Орта мерзімді жоспар бөлімі: Адам Күні: Сынып: 3-сынып |
Мектеп: Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі КММ Мұғалімнің аты-жөні: Жамбулова У.Е Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Өкпені шынықтыру |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.3.3 тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау; |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды. Көптеген оқушылар: тыныс алу жүйесі қалай жұмыс істейтінін түсінеді. Кейбір оқушылар: тыныс алу жиілігі туралы айтып береді. |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Тыныс алу жиілігі. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Адамның тыныс алу жиілігі денеге түсірген күшке байланысты бола ма? |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Адам туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар 1 және 2 сынып бағдарламасынан адам ағзасының негізгі мүшелері мен олардың функциялары туралы біледі, қозғалыс үшін бұлшық еттің жиырылу рөлін түсіндіреді, денесіне қалай дұрыс күтім жасау керектігін, гигиенаның басты ережелерін біледі. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мен қазақпын!» биі
(Ұ) «Сиқырлы
қапшық»
1-топ: «Мергендер» (қызыл
түсті) Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Еркін талқылау» Бұны шағын топта қалай болса, сондай-ақ барлық сыныппен орындауға болады. Құрылымы болмағандықтан, бұндай талқылауда көмек керек болуы мүмкін. Көмекті мұғалім көрсете алады, бірақ жұмыс топтарда өтсе мұғалім барлық топқа үлгермеуі мүмкін.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. «Еркін талқылау» сұрақтары. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. «Жеміс себеті» Топ шеңбер құрып орындықта отырады. Оқушылар берілген ресурс бойынша түсінгендерін айтып шығады.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) 1-топ: «Мергендер» (қызыл түсті)
Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Зертте. Жұмыс жұппен орындалады. Зерттеу жасау барысында «Адамның тыныс алу жиілігі дене жаттығуларына байланысты ма?» деген сұрақтың жауабын таба алады. Барлық жұпқа жұмысқа қажетті секундомер, кесте, зерттеушінің қойын дәптері таратылады. Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық • Қажетті құралдар тізімін жасайды. «Мен тәжірибе жасауда мына құралдарды қолдандым …»: • Отырып, бір минутта қанша рет дем алғанын санайды. Үстелде отырып, бір қолының алақанын кеудесіне қояды. Дем алады. Кеуде қуысының көтеріліп, төмен түскенін сезінуі қажет. Қанша рет дем алғанын санайды. Деректерді кестеге жазады. • 15 рет отырып-тұрады. (Тыныс алу ырғағына мән беру қажет: Дем алғанда дене тіктеледі, дем шығарғанда отырады). Бірден үстелге отырып, қанша рет дем алатынын есептейді. (Қалыпты жағдайда 4-5 демге дейін жиілейді). Деректерді кестеге енгізеді. • Тыныс алуды бес минут ішінде қалыпқа келтіреді. • Жүктеме санын 25 ретке көбейтіп, тәжірибені қайталайды. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмаларына арналған сұрақтар. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық |
|
|
Сергіту сәті «Психологиялық бой» |
Барлық қатысушылардың көзін байлап, бойлары қысқадан ұзынға қарай орналасу тапсырылады. Сөйлесуге тыйым салынады. Кім өзінің бойының шамасын дұрыс бағамдады? Кім бойын ұзын, қысқа деп ойлап орнын таба алмады? Анықталады. |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
|
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Рефлексия «Білім ағашы» Білім ағашына жапырақтар ілу Т |
|
|
|
Үйге тапсырма: ереже жаттау беттер |
||
|
Бағдаршам арқылы Ауызша мадақтау: жарайың!тамаша, керемет! мен саған таң қаламын! Өте жақсы! Талпын! Жақсы! т.б |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс |
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||
Тексерілді: Қыдыралиева М.К
шағым қалдыра аласыз









үсіндім
–жасыл жапырақ, сұрағым бар- көк жапырақ, түсінбедім – қызыл
жапырақ.












