Материалдар / Тыныс алу мүшелері

Тыныс алу мүшелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ үшінші сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
1524
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: ЖаратылыстануСынып: 3-сыныпБөлім: Жанды табиғат. АдамМектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназияМұғалім:Байсалиева И.С.Қатысқандар саны: 26Қатыспаған оқушылар:
Күні: 20.11.2018ж.

Тақырыбы: Тыныс алу мүшелері
Оқу мақсаты:3.2.3.1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау; 3.2.3.3 тыныс алу жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау.
Сабақтыңмақсаты: Адамның тыныс алу жүйесімен танысады және оның ағза үшін маңызын біледі.
Бағалау критерийіАдамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтап, сипаттайды; Тыныс алу жүйесі маңызын сипаттайды; Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды.
Тілдік мақсатӨкпе, ауатамырлар мен кеңірдектің қызметін сипаттайды.


Пәндік терминология мен тірек сөздер: Өкпе, ауатамырлар, кеңірдек.
ҚұндылықтарОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуін тәрбиелеу
Пәнаралық байланысМатематика, дене шынықтыру.
АКТ қолдану дағдыларыТаныстырылыммен жұмыс
Алдыңғы меңгерілген білімАсқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды.
Сабақ барысы
Жоспарланған уақытСабақта жоспарланғаніс-әрекетРесурстар

Сабақтың басы 1 минут

Алдыңғы сабақ еске түсіру4 минут

Ұйымдастыру. Оқушылар шеңберге тұрады. Топқа бөлу. І топ, ІІ топ, ІІІ топ «Артығын алып таста» ойыны

























Слайд №1

























Слайд №2,3



Сабақтың ортасы4 минут







. Кіріспе тапсырма. «Тыныс алу – тыныс шығару». Мақсаты: Тыныс алғанда және тынысты шығарғанда ауаның ағзаға ықпалын түсінеді. Оқушылар қабырғаларына қолдарын қойып, бірнеше рет қатты дем алып, дем шығарады. Сұрақтар:- Дем алғанда қандай өзгерістер болды? - Дем шығарғанда ше?- Демді біраз уақыт іште ұстап тұрса не болады? - Демді қанша уақыт іште ұстап тұруға болады?-Демді қалай ұзақ ұстап тұруға болады? ҚБ Мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы.Сабақтың тақырыбын, мақсатын айқындау. Бүгінгі сабақта тыныс алу үрдісіне қатысатын мүшелермен танысатынын, тыныс алу жүйесі қалай құрылғандығын зерттейтінін хабарлау Бейнеанимация көру. Көргендерін сипаттау.Қалай дұрыс тыныс алу керек? Мақсаты: Мұрын қуысының ерекшеліктерін сипаттау. Тапсырма төменгі ретпен орындалады:
  • Мұрынға алақанды тосып, баяу тыныс алу.
  • Оқушылардан нені сезінгендерін сұрап, ойларымен бөлісу. Олар шыққан жылы демді сезінгендерін айтады
  • Оқушылар өз бетінше оқулықтағы сурет бойынша мұрын қуысының ерекшеліктерімен танысады.«Мен журналистпін» ойыны арқылы бір оқушы кейбір оқушылардан «Әрдайым мұрынмен демалу зиянды емес пе?» – деп сұрап, оған жауап алады.

















    Тыныс алу жүйесі. Оқушылар жұптасып тыныс алу жүйесіне қандай мүшелер жататынын талдайды. Талқыланатын сұрақтар:
  • Неліктен өкпені жұп мүше деп айтады? (Оң және сол жақ жұптардан тұрады.)
  • Тыныс мүшелері қайда және неліктен олай орналасқан? (Қабырға астында, көкірек қуысында).
  • Оқушыларға ауаның ағзада таралу бағытын кескін сызбада түрлі түсті нұсқарлар арқылы көрсетуді тапсыру.ҚБ. Смайликтер арқылы өзара бағалау. жапсырма, фломастер.



    Оқулықпен жұмысСлайд №4

    Микрофон Үлестірме материалдарТыныс алу жүйесінің кескін сызбасы







    Bilim land сайты адамның тыныс алу жүйесі











    Адамның іш құрылысы макетімен жұмыс




















    4 минут































    2 минут



    7 минут







































    2 минут

    4 минут







    7 минут















    Зерттеу жұмысы.Мақсаты: Дереккөз түрлерін анықтай алуды үйренеді, тыныс алу жүйесі құрылысының ерекшелігі мен орналасу ретін үйреніп, оларды атап көрсете алады, тыныс алу жүйесі қалай құрылғандығын анықтайды, зерттеу жұмысы барысында модель құрастырады.Оқушыларды тақырыпқа сәйкес ұғымдарды пайдаланып бірнеше топтарға біріктіру. Мысалы, «Өкпе» тобы, «Кеңірдек» тобы т.б.Ресурс таратып беру: қағаз парақтар, поролон/киіз, мақта,Модель жасау. - Тыныс алу жүйесінің қалай құрылғанын қарастыру. - Ватман қағазға адамның шынайы көлемдегі кеудесінің сұлбасын салу. - Адам кеуде қуысының сұлбасын салу. - Тыныс алу мүшелерін сызбаға орналастыру.- «Мен зерттеушімін» бөлімін жүзеге асыру. Зерттеу жұмысы барысында қандай дереккөздер пайдаландыңдар? Қай ақпарат көзі пайдаланған тиімді болды? - Зерттеу жұмысын қорытындылау. Басқа топтардың нәтижелерімен танысып, талдау. Өз жауаптарымен салыстыру. Модельдеу барысында қойылатын жетекші сұрақтар:
  • Тыныс алу жүйесі қандай мүшелерден құралады?
  • Мұрынның қызметі қандай?
  • Өкпе қайда орналасқан?
  • Өкпеге ауа қалай жетеді?
  • Қан оттекпен қай жерде толығады?
  • ҚБ. «Галереяны шаралау» ойыны арқылы оқушылардың жұмысын ауызша бағалау.Сергіту сәті. «Үштік» әдісі.Тыныс алу – Дышать - breathingКеңірдек – Трахея - broadbandӨкпе - легкое - recipeАуа тамырлары – воздушные суды – air vesselshttp://balapan.kaztrk.kzМұғалім-оқушы диалогі. Сен білесің бе?Оң жақтағы өкпе сол жақтағы өкпеге қарағанда сәл үлкендеу болатынын талқылау. Жеке жұмысқа дәптердегі тапсырмаларды орындау ұсынылады.35-жұмыс парағы. «Тыныс алу мүшелері», 37-б. Тыныс алу – тыныс шығару. Оқушылар сызба не мәтін түрінде ағзадағы ауаның таралу бағытын түсіндіріп береді.Бағалау. Дескриптор:Оқушылар:
  • Тыныс алғанда ауа мұрынға өтетітін біледі;
  • Мұрын қуысында ауаның жылынатынын түсінеді;
  • Мұрын қуысынан кеңірдекке өтетінін, одан кейін кеңірдектен ауатамырларға өтетінін біледі;
  • Дем шығарудың осы бағытқа кері жүретінін түсінеді.


  • Тыныс алу жүйесі. Тыныс алу мүшелерінің суретін салып, атын жазу.36-жұмыс парағы. «Тыныс алу мүшелері қалай жұмыс істейді?», 38-б. Тыныс алу мүшелерінің қызметі. Оқушылар тыныс алу мүшелерін олардың қызметінің сипаттамасымен сәйкестендіреді.Бағалау. Дескриптор:Оқушылар:
  • Өкпенің ауадағы оттекті қанға сіңіретін мүше екендігін біледі;
  • Ауатамырлардың бірнеше тармақтарға тарамдалған, ауаны өкпеге өткізетін мүше екендігін біледі;
  • Кеңірдектің тыныс алғанда және тыныс шығарғанда ауа өткізетін мүше екендігін біледі;
  • Мұрын ауаны жылытып, ылғалдандыратын мүше екендігін біледі.
  • Жұмыс. Көмекші сөздерді қолдана отырып, сөйлемдерді толықтыру.ҚБ Мұғалімнің жазбаша қалыптастырушы бағалауы

















































    Қағаз парақтар, поролон/киіз, мақта, жапсырма, фломастер

























    http://balapan.kaztrk.kz













    Дәптермен жұмыс
    Сабақтың соңы5 минут



    Кері байланыс. «СМС» парағы.
  • Сабақта не ұнады?
  • Маған ұнамады!
  • Сабақты өзгерткім келеді.




  • СМС парағы
    Қосымша ақпарат
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралауға қосымша сұрақтар мен сын тұрғысынан ойлауға арналған сұрақтар қою.
  • Тапсырмалар бойынша саралау:
  • Материалдарды игеру деңгейлерінде оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында ақпаратты қабылдаудың әр түрін ескеру. Оқушылардың ақпаратты қабылдауына байланысты тапсырмалар ұйымдастыру.
    Қалыптастырушы бағалау құралдары:-мадақтау, қолдау сөздер айту арқылы бағалау;-оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу арқылы бағалау.- «СМС» парағы -Сергіту жаттығуын орындау- әрекеттерді жиі ауыстыру- қауіпсіздік ережелерін сақтау


    Жаратылыстану пәні 3 «Ж» сыныбыСабақтың тақырыбы: Тыныс алу мүшелері

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ