Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тыныс алу мүшелері
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ үшінші сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
23 Қараша 2018
1524
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: ЖаратылыстануСынып: 3-сыныпБөлім: Жанды табиғат. Адам | Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназияМұғалім:Байсалиева И.С.Қатысқандар саны: 26Қатыспаған оқушылар: | |
Күні: 20.11.2018ж. | ||
Тақырыбы: | Тыныс алу мүшелері | |
Оқу мақсаты: | 3.2.3.1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау; 3.2.3.3 тыныс алу жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау. | |
Сабақтыңмақсаты: | Адамның тыныс алу жүйесімен танысады және оның ағза үшін маңызын біледі. | |
Бағалау критерийі | Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтап, сипаттайды; Тыныс алу жүйесі маңызын сипаттайды; Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды. | |
Тілдік мақсат | Өкпе, ауатамырлар мен кеңірдектің қызметін сипаттайды. | |
Пәндік терминология мен тірек сөздер: Өкпе, ауатамырлар, кеңірдек. | ||
Құндылықтар | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуін тәрбиелеу | |
Пәнаралық байланыс | Математика, дене шынықтыру. | |
АКТ қолдану дағдылары | Таныстырылыммен жұмыс | |
Алдыңғы меңгерілген білім | Асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды. | |
Сабақ барысы | ||
Жоспарланған уақыт | Сабақта жоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 1 минут Алдыңғы сабақ еске түсіру4 минут | Ұйымдастыру. Оқушылар шеңберге тұрады. Топқа бөлу. І топ, ІІ топ, ІІІ топ «Артығын алып таста» ойыны | Слайд №1 Слайд №2,3 |
Сабақтың ортасы4 минут | . Кіріспе тапсырма. «Тыныс алу – тыныс шығару». Мақсаты: Тыныс алғанда және тынысты шығарғанда ауаның ағзаға ықпалын түсінеді. Оқушылар қабырғаларына қолдарын қойып, бірнеше рет қатты дем алып, дем шығарады. Сұрақтар:- Дем алғанда қандай өзгерістер болды? - Дем шығарғанда ше?- Демді біраз уақыт іште ұстап тұрса не болады? - Демді қанша уақыт іште ұстап тұруға болады?-Демді қалай ұзақ ұстап тұруға болады? ҚБ Мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы.Сабақтың тақырыбын, мақсатын айқындау. Бүгінгі сабақта тыныс алу үрдісіне қатысатын мүшелермен танысатынын, тыныс алу жүйесі қалай құрылғандығын зерттейтінін хабарлау Бейнеанимация көру. Көргендерін сипаттау.Қалай дұрыс тыныс алу керек? Мақсаты: Мұрын қуысының ерекшеліктерін сипаттау. Тапсырма төменгі ретпен орындалады: Тыныс алу жүйесі. Оқушылар жұптасып тыныс алу жүйесіне қандай мүшелер жататынын талдайды. Талқыланатын сұрақтар: | Оқулықпен жұмысСлайд №4 Микрофон Үлестірме материалдарТыныс алу жүйесінің кескін сызбасы Bilim land сайты адамның тыныс алу жүйесі Адамның іш құрылысы макетімен жұмыс |
4 минут 2 минут 7 минут 2 минут 4 минут 7 минут | Зерттеу жұмысы.Мақсаты: Дереккөз түрлерін анықтай алуды үйренеді, тыныс алу жүйесі құрылысының ерекшелігі мен орналасу ретін үйреніп, оларды атап көрсете алады, тыныс алу жүйесі қалай құрылғандығын анықтайды, зерттеу жұмысы барысында модель құрастырады.Оқушыларды тақырыпқа сәйкес ұғымдарды пайдаланып бірнеше топтарға біріктіру. Мысалы, «Өкпе» тобы, «Кеңірдек» тобы т.б.Ресурс таратып беру: қағаз парақтар, поролон/киіз, мақта,Модель жасау. - Тыныс алу жүйесінің қалай құрылғанын қарастыру. - Ватман қағазға адамның шынайы көлемдегі кеудесінің сұлбасын салу. - Адам кеуде қуысының сұлбасын салу. - Тыныс алу мүшелерін сызбаға орналастыру.- «Мен зерттеушімін» бөлімін жүзеге асыру. Зерттеу жұмысы барысында қандай дереккөздер пайдаландыңдар? Қай ақпарат көзі пайдаланған тиімді болды? - Зерттеу жұмысын қорытындылау. Басқа топтардың нәтижелерімен танысып, талдау. Өз жауаптарымен салыстыру. Модельдеу барысында қойылатын жетекші сұрақтар: Тыныс алу жүйесі. Тыныс алу мүшелерінің суретін салып, атын жазу.36-жұмыс парағы. «Тыныс алу мүшелері қалай жұмыс істейді?», 38-б. Тыныс алу мүшелерінің қызметі. Оқушылар тыныс алу мүшелерін олардың қызметінің сипаттамасымен сәйкестендіреді.Бағалау. Дескриптор:Оқушылар: | Қағаз парақтар, поролон/киіз, мақта, жапсырма, фломастер http://balapan.kaztrk.kz Дәптермен жұмыс |
Сабақтың соңы5 минут | Кері байланыс. «СМС» парағы. | СМС парағы |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралауға қосымша сұрақтар мен сын тұрғысынан ойлауға арналған сұрақтар қою. | Қалыптастырушы бағалау құралдары:-мадақтау, қолдау сөздер айту арқылы бағалау;-оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу арқылы бағалау.- «СМС» парағы | -Сергіту жаттығуын орындау- әрекеттерді жиі ауыстыру- қауіпсіздік ережелерін сақтау |
Жаратылыстану пәні 3 «Ж» сыныбыСабақтың тақырыбы: Тыныс алу мүшелері
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)