Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Тыныс алу мүшелері" 3- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Жаратылыстану Сынып: 3-сынып Бөлім: Жанды табиғат. Адам |
Мұғалім: Карменова С |
|||||
Күні: 27.11.20. |
|
|||||
Тақырыбы: |
Тыныс алу мүшелері |
|||||
Оқу мақсаты: |
3.2.3.1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау; 3.2.3.3 тыныс алу жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Адамның тыныс алу жүйесімен танысады және оның ағза үшін маңызын біледі. |
|||||
Бағалау критерийі |
Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтап, сипаттайды; Тыныс алу жүйесі маңызын сипаттайды; Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды. |
|||||
Тілдік мақсат |
Өкпе, ауатамырлар мен кеңірдектің қызметін сипаттайды. |
|||||
Пәндік терминология мен тірек сөздер: Өкпе, ауатамырлар, кеңірдек. |
||||||
Құндылықтар |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуін тәрбиелеу |
|||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды. |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||||
бақтың басы 1 минут 4 минут |
Ұйымдастыру. Оқушылар шеңберге тұрады. Ойсергек. Сәттілік біздер тілейік. Мен саған, сен маған, Күндей күліп жүрейік. Күннің нұрын төгейік, Мен саған, сен маған. Кіріспе тапсырма. «Тыныс алу – тыныс шығару». Мақсаты: Тыныс алғанда және тынысты шығарғанда ауаның ағзаға ықпалын түсінеді. Оқушылар қабырғаларына қолдарын қойып, бірнеше рет қатты дем алып, дем шығарады. Сұрақтар: - Дем алғанда қандай өзгерістер болды? - Дем шығарғанда ше? - Демді біраз уақыт іште ұстап тұрса не болады? - Демді қанша уақыт іште ұстап тұруға болады? -Демді қалай ұзақ ұстап тұруға болады? ҚБ Мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы. Сабақтың тақырыбын, мақсатын айқындау. Бүгінгі сабақта тыныс алу үрдісіне қатысатын мүшелермен танысатынын, тыныс алу жүйесі қалай құрылғандығын зерттейтінін хабарлау. |
Слайд №1
Слайд №2,3
|
||||
Сабақтың ортасы 4 минут 4 минут 2 минут 7 минут 2 минут 4 минут 7 минут |
Қалай дұрыс тыныс алу керек? Мақсаты: Мұрын қуысының ерекшеліктерін сипаттау. Тапсырма төменгі ретпен орындалады:
Оқушылар өз бетінше оқулықтағы сурет бойынша мұрын қуысының ерекшеліктерімен танысады. «Мен журналистпін» ойыны арқылы бір оқушы кейбір оқушылардан «Әрдайым мұрынмен демалу зиянды емес пе?» – деп сұрап, оған жауап алады. Бейнеанимация көру. Көргендерін сипаттау. Тыныс алу жүйесі. Оқушылар жұптасып тыныс алу жүйесіне қандай мүшелер жататынын талдайды. Талқыланатын сұрақтар:
Оқушыларға ауаның ағзада таралу бағытын кескін сызбада түрлі түсті нұсқарлар арқылы көрсетуді тапсыру. ҚБ. Смайликтер арқылы өзара бағалау. Зерттеу жұмысы. Мақсаты: Дереккөз түрлерін анықтай алуды үйренеді, тыныс алу жүйесі құрылысының ерекшелігі мен орналасу ретін үйреніп, оларды атап көрсете алады, тыныс алу жүйесі қалай құрылғандығын анықтайды, зерттеу жұмысы барысында модель құрастырады. Оқушыларды тақырыпқа сәйкес ұғымдарды пайдаланып бірнеше топтарға біріктіру. Мысалы, «Өкпе» тобы, «Кеңірдек» тобы т.б. Ресурс таратып беру: қағаз парақтар, поролон/киіз, мақта, жапсырма, фломастер. Модель жасау. - Тыныс алу жүйесінің қалай құрылғанын қарастыру. - Ватман қағазға адамның шынайы көлемдегі кеудесінің сұлбасын салу. - Адам кеуде қуысының сұлбасын салу. - Тыныс алу мүшелерін сызбаға орналастыру. - «Мен зерттеушімін» бөлімін жүзеге асыру. Зерттеу жұмысы барысында қандай дереккөздер пайдаландыңдар? Қай ақпарат көзі пайдаланған тиімді болды? - Зерттеу жұмысын қорытындылау. Басқа топтардың нәтижелерімен танысып, талдау. Өз жауаптарымен салыстыру. Модельдеу барысында қойылатын жетекші сұрақтар:
ҚБ. «Галереяны шаралау» ойыны арқылы оқушылардың жұмысын ауызша бағалау. Сергіту сәті. Бейнежазбадағы әуен ырғағымен билеу. http://balapan.kaztrk.kz Мұғалім-оқушы диалогі. Сен білесің бе? Оң жақтағы өкпе сол жақтағы өкпеге қарағанда сәл үлкендеу болатынын талқылау. Жеке жұмысқа дәптердегі тапсырмаларды орындау ұсынылады. 35-жұмыс парағы. «Тыныс алу мүшелері», 37-б. Тыныс алу – тыныс шығару. Оқушылар сызба не мәтін түрінде ағзадағы ауаның таралу бағытын түсіндіріп береді. Бағалау. Дескриптор: Оқушылар:
Тыныс алу жүйесі. Тыныс алу мүшелерінің суретін салып, атын жазу. 36-жұмыс парағы. «Тыныс алу мүшелері қалай жұмыс істейді?», 38-б. Тыныс алу мүшелерінің қызметі. Оқушылар тыныс алу мүшелерін олардың қызметінің сипаттамасымен сәйкестендіреді. Бағалау. Дескриптор: Оқушылар:
Жұмыс. Көмекші сөздерді қолдана отырып, сөйлемдерді толықтыру. ҚБ Мұғалімнің жазбаша қалыптастырушы бағалауы |
Оқулықпен жұмыс Слайд №4 Микрофон Үлестірме материалдар Тыныс алу жүйесінің кескін сызбасы Қағаз парақтар, поролон/киіз, мақта, жапсырма, фломастер http://balapan.kaztrk.kz Дәптермен жұмыс |
||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс. «СМС» парағы.
|
СМС парағы |
||||
Саралауға қосымша сұрақтар мен сын тұрғысынан ойлауға арналған сұрақтар қою.Тапсырмалар бойынша саралау: Материалдарды игеру деңгейлерінде оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында ақпаратты қабылдаудың әр түрін ескеру. Оқушылардың ақпаратты қабылдауына байланысты тапсырмалар ұйымдастыру. |
Қалыптастырушы бағалау құралдары: -мадақтау, қолдау сөздер айту арқылы бағалау;-оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу арқылы бағалау.- «СМС» парағы |
-Сергіту жаттығуын орындау - әрекеттерді жиі ауыстыру - қауіпсіздік ережелерін сақтау |