Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
5
минут
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа
дайындықтарын тексеру.
Сабақты жағымды ахуалдан
бастау.
Үй тапсырмасын
тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс
жауабымен көрсетіліп тұрады.
«Мен саған, сен
маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй
тапсырмасын тексереді.
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе
тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы
көңіл күй сыйлайды.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі
|
Оқу
құралдары;
«Математика», 6-сынып,
2-бөлім
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
-
Өтілген тақырыпқа
қысқаша шолу
y=kx формуласымен берілген
тура
пропорционалдықтың графигі – координаталар
басынан өтетін түзу
|
№1.
График
бойынша төмендегі кестені толтырыңыз.
t (с)
|
3
|
6
|
9
|
12
|
15
|
S (м)
|
|
|
|
|
|
V (м/с)
|
|
|
|
|
|
Тәуелсіз
айнымалы шама неше есе өскеніне (кемігеніне) байланысты тәуелді
айнымалы шама сонша есе өссе (кемісе), онда бұл шамалар өзара тура
пропорционал деп аталады.
Мысалы, 10 км/сағ
тұрақты жылдамдықпен өткен S жол осы жолды өтуге
жұмсалған t уақытына тура пропорционал:
t = 2 сағат
болғанда S = 20 км,
t = 10 сағат
болғанда S = 100 км.
Уақыттың 5 есе өсуі өткен жолдың 5 есе
өсуіне әкелетіні көрініп тұр.
Сондықтан S = 10t формуласы тура пропорционал тәуелділікті
сипаттайды.
|
Оқушылар
бір-бірінің сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!, Керемет!,
Жақсы!, Талпын!,.
|
Оқу
құралдары;
«Математика», 6-сынып,
2-бөлім
|
Сабақтың
ортасы
25минут
|
Тапсырма
№1.
a) y=-4/5x; c) y=
-4x;
функцияның графиктері
координаталық жазықтықтың нешінші ширегінде жататынын
анықтаңыз.
|
№2.
Кесте бойынша шамалар
арасындағы (тура немесе тура емес пропорционал) байланысты
анықтаңыз. Формуласын жазыңыз және графигін
тұрғызыңыз.
Х
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
У
|
3
|
6
|
9
|
12
|
15
|
18
|
Оқулықтан
№1356.
|
Дискрптор:
Тура пропорционалдық
формуласын көрсетеді
Бағалаудың дискриптор бойынша
өзін өзі бағалау түрі қолданылады
|
Оқу
құралдары;
«Математика», 6-сынып,
2-бөлім
|
|
Тапсырма.3
|
№4
тапсырма. Мына формуламен берілгенлген тура пропорционалдықтың
графигін сал
|
Дискрптор:
Тура
пропорционалдық формуласын
көрсетеді
Бағалаудың дискриптор бойынша
өзін өзі бағалау түрі қолданылады
|
Оқу
құралдары;
«Математика», 6-сынып,
2-бөлім
|
|
|
Дискрптор:
Тура пропорционалдық
формуласын көрсетеді
Бағалаудың дискриптор бойынша
өзін өзі бағалау түрі қолданылады
|
Оқу
құралдары;
«Математика», 6-сынып,
2-бөлім
|
Сабақтың
соңы
5мин
|
Сабақты
қорытындылау:
«Жалғасын тап»
әдісі арқылы сабақты
қорытындылаймын:
Үйге тапсырма беру:
№
|
кері байланыс парағы
таратылады.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап,
саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс
табады.
|
Оқушылар бір-бірінің сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!, Керемет!,
Жақсы!, Талпын!,.
|
Оқу
құралдары;
«Математика», 6-сынып,
2-бөлім
|