«Қысқа мерзімді сабақ жоспары №17 Сабақтың тақырыбы: Тура пропорционалдық және оның графигі
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Шамалар арасындағы тәуелділіктер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Малкен Анар |
|
Күні: |
23.04.24 |
|
Сыныбы: 6A |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тура пропорционалдық және оның графигі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.5.2.11тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділік-тердің графиктеріне талдау беру; 6.5.2.12сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
тура пропорционал тәуелділіктерді танып білу және мысалдар келтіру; тура пропорционалдықтың формуласын білу және графигін салу; тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділік-тердің графиктеріне талдау беру; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
I.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі |
Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
y=kx формуласымен берілген тура пропорционалдықтың графигі – координаталар басынан өтетін түзу
|
№1. График бойынша төмендегі кестені толтырыңыз.
Тәуелсіз айнымалы шама неше есе өскеніне (кемігеніне) байланысты тәуелді айнымалы шама сонша есе өссе (кемісе), онда бұл шамалар өзара тура пропорционал деп аталады. Мысалы, 10 км/сағ тұрақты жылдамдықпен өткен S жол осы жолды өтуге жұмсалған t уақытына тура пропорционал: t = 2 сағат болғанда S = 20 км, t = 10 сағат болғанда S = 100 км. Уақыттың 5 есе өсуі өткен жолдың 5 есе өсуіне әкелетіні көрініп тұр. Сондықтан S = 10t формуласы тура пропорционал тәуелділікті сипаттайды.
|
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Тапсырма №1. a) y=-4/5x; c) y= -4x; функцияның графиктері координаталық жазықтықтың нешінші ширегінде жататынын анықтаңыз. |
№2. Кесте бойынша шамалар арасындағы (тура немесе тура емес пропорционал) байланысты анықтаңыз. Формуласын жазыңыз және графигін тұрғызыңыз.
Оқулықтан №1356. |
Дискрптор: Тура пропорционалдық формуласын көрсетеді Бағалаудың дискриптор бойынша өзін өзі бағалау түрі қолданылады |
Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||
|
|
Тапсырма.3
|
№4 тапсырма. Мына формуламен берілгенлген тура пропорционалдықтың графигін сал
|
Дискрптор: Тура пропорционалдық формуласын көрсетеді Бағалаудың дискриптор бойынша өзін өзі бағалау түрі қолданылады |
Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||
|
|
|
Дискрптор: Тура пропорционалдық формуласын көрсетеді Бағалаудың дискриптор бойынша өзін өзі бағалау түрі қолданылады |
Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Сабақты қорытындылау: «Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын: Үйге тапсырма беру: №
|
кері байланыс парағы таратылады. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тура прорпорционалдық және оның графигі
Тура прорпорционалдық және оның графигі
«Қысқа мерзімді сабақ жоспары №17 Сабақтың тақырыбы: Тура пропорционалдық және оның графигі
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Шамалар арасындағы тәуелділіктер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Малкен Анар |
|
Күні: |
23.04.24 |
|
Сыныбы: 6A |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тура пропорционалдық және оның графигі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.5.2.11тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділік-тердің графиктеріне талдау беру; 6.5.2.12сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
тура пропорционал тәуелділіктерді танып білу және мысалдар келтіру; тура пропорционалдықтың формуласын білу және графигін салу; тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділік-тердің графиктеріне талдау беру; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
I.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі |
Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
y=kx формуласымен берілген тура пропорционалдықтың графигі – координаталар басынан өтетін түзу
|
№1. График бойынша төмендегі кестені толтырыңыз.
Тәуелсіз айнымалы шама неше есе өскеніне (кемігеніне) байланысты тәуелді айнымалы шама сонша есе өссе (кемісе), онда бұл шамалар өзара тура пропорционал деп аталады. Мысалы, 10 км/сағ тұрақты жылдамдықпен өткен S жол осы жолды өтуге жұмсалған t уақытына тура пропорционал: t = 2 сағат болғанда S = 20 км, t = 10 сағат болғанда S = 100 км. Уақыттың 5 есе өсуі өткен жолдың 5 есе өсуіне әкелетіні көрініп тұр. Сондықтан S = 10t формуласы тура пропорционал тәуелділікті сипаттайды.
|
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Тапсырма №1. a) y=-4/5x; c) y= -4x; функцияның графиктері координаталық жазықтықтың нешінші ширегінде жататынын анықтаңыз. |
№2. Кесте бойынша шамалар арасындағы (тура немесе тура емес пропорционал) байланысты анықтаңыз. Формуласын жазыңыз және графигін тұрғызыңыз.
Оқулықтан №1356. |
Дискрптор: Тура пропорционалдық формуласын көрсетеді Бағалаудың дискриптор бойынша өзін өзі бағалау түрі қолданылады |
Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||
|
|
Тапсырма.3
|
№4 тапсырма. Мына формуламен берілгенлген тура пропорционалдықтың графигін сал
|
Дискрптор: Тура пропорционалдық формуласын көрсетеді Бағалаудың дискриптор бойынша өзін өзі бағалау түрі қолданылады |
Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||
|
|
|
Дискрптор: Тура пропорционалдық формуласын көрсетеді Бағалаудың дискриптор бойынша өзін өзі бағалау түрі қолданылады |
Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Сабақты қорытындылау: «Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын: Үйге тапсырма беру: №
|
кері байланыс парағы таратылады. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















