Туризм туралы жалпы сипаттама

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Туризм туралы жалпы сипаттама

Материал туралы қысқаша түсінік
• Туризм (франц. tourіsme, tour – серуендеу, жол жүру) — адамның бос уақытында негізінен айтқанда жұмыстық, не мәлім міндеттік мәжбүрлеумен емес, туысшылаумен емес, өз еркінше көңіл көтеру мен демалу үшін, тәуекел жасау үшін, көріп қызықтау үшін, яғни субъективті рухани қажеттілік бойынша басқа бір жерге ерікті саяхаттап, серуендеп баруы. Жақын жердегі қысқа мезетті орындалатыны — серуен делінсе, алыс жерге аттанған ұзақ мерзімдісі — саяхат делінеді. Туризм әлемдік экономикада басты рөлдің бірін атқарады. Дүниежүзілік туризм ұйымының (ДТҰ) деректері бойынша ол әлемдегі жалпы ұллтық өнімнің оннан бір бөлігін, халықаралық инвестицияның 11 пайыздан астамын ұстайды, әлемдік өндірістің әрбір 9-шы жұмыс орнын туризм қамтамасыз етеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді сабақ жоспары

«Атамекен» географиялық өлкетану

Балалар мен жасөспірімдер орталығы

Күні:

Тобы: І-ІІ-ІІІ топтар

Оқытушының аты- жөні: Бошкаева М.

Сабақтың тақырыбы:

Туризм туралы жалпы сипаттама

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары:

Оқушыларға туризм туралы жалпы түсінік беру

Сабақтың мақсаты:


Оқушылардың ой өрістерін дамыту

Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңдері



Мұғалім іс - әрекеті



Оқушы іс - әрекеті

Ресурстар

Басталуы


Ι.

Ұйымдастыру кезеңі





а) Оқушылырмен сәлемдеседі.


б) Оқушыларды түгендейді


в) Оқушының сабаққа дайындығын тексереді.



Сәлемдеседі


Сабаққа қажетті құрал - жабдықтарын алады.




ІІ.

Қайталау сабақтары

Оқушыларға өткен жылғы сабақтардан сұрақтар қойылады.


Оқушылар қойылған сұрақтарға ойлан-тап, миға шабуыл әдістері арқылы жауап береді

Қазақстан ұлттық энциклопедиясы

Ортасы

ΙΙΙ.

Жаңа сабақты түсіндіру.

  • Туризм (франц. tourіsmetour – серуендеу, жол жүру) — адамның бос уақытында негізінен айтқанда жұмыстық, не мәлім міндеттік мәжбүрлеумен емес, туысшылаумен емес, өз еркінше көңіл көтеру мен демалу үшін, тәуекел жасау үшін, көріп қызықтау үшін, яғни субъективті рухани қажеттілік бойынша басқа бір жерге ерікті саяхаттап, серуендеп баруы. Жақын жердегі қысқа мезетті орындалатыны — серуен делінсе, алыс жерге аттанған ұзақ мерзімдісі — саяхат делінеді. Туризм әлемдік экономикада басты рөлдің бірін атқарады. Дүниежүзілік туризм ұйымының (ДТҰ) деректері бойынша ол әлемдегі жалпы ұллтық өнімнің оннан бір бөлігін, халықаралық инвестицияның 11 пайыздан астамын ұстайды, әлемдік өндірістің әрбір 9-шы жұмыс орнын туризм қамтамасыз етеді.







Оқушылар тыңдайды, жазып алады


olketanu@karlib.kz

ΙV

Жаңа сабақты бекіту

Туризмнен түскен табыс мұнай, өнімдері және автомобиль экспорты табысынан кейін тұрақты 3-ші орында келеді. Мұндай оң үрдіс жаңа мың жылдықтың бас кезінде де ұсақталады деп күтілуде. Әлемдік туристік рыноктың дәстүрлі аудандары өзінің рекреациялық сыйымдылығының шегіне іс жүзінде жеткендіктен, туризмнің өсуі туристер баратын жаңа аумақтар есебінде басым дамитын болады. Осыған байланысты, Қазақстанның әлемдік туристік рынокта өзінің лайықты орнын табуға бірегей мүмкіндігі бар.



Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

(http://www.kazneb.kz)



V

Қорытынды

Мұғалім сабақты қорытындылап, жаңа сабаққа байланысты бірнеше сұрақтарды қояды.

Туризм дегенімізне?

Қысқаша шығарма жазу.



Оқушылар сұраққа жауап береді.


Оқушылар дәптерге жазып алады.







Аяғы

Кері байланыс









Оқушылар кері байланысқа шығады.


VΙΙ

Үйге тапсырма


Мұғалім үй жұмысын түсіндіреді.






Әр түрлі сөзжұмбақтар құрастыру.

Берілген тапсырманы жазып алады




Қысқа мерзімді сабақ жоспары

«Атамекен» географиялық өлкетану

Балалар мен жасөспірімдер орталығы

Күні:

Тобы: І-ІІ-ІІІ топтар

Оқытушының аты- жөні: Бошкаева М.

Сабақтың тақырыбы:

Туризм және өлкетану туралы түсінік.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары:

Оқушыларға туризм және өлкетанудың байланысы туралы жалпы түсінік беру

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу.

Оқушылардың ой өрістерін дамыту

Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңдері



Мұғалім іс - әрекеті



Оқушы іс - әрекеті

Ресурстар

Басталуы


Ι.

Ұйымдастыру кезеңі





а) Оқушылырмен сәлемдеседі.


б) Оқушыларды түгендейді


в) Оқушының сабаққа дайындығын тексереді.



Сәлемдеседі


Сабаққа қажетті құрал - жабдықтарын алады.




ІІ

Үй тапсырмасы


Оқушыларға өткен жылғы сабақтардан сұрақтар қойылады.


Оқушылар қойылған сұрақтарға ойлан-тап, миға шабуыл әдістері арқылы жауап береді

Қазақстан ұлттық энциклопедиясы

Ортасы

ΙΙΙ.

Жаңа сабақты түсіндіру.

Сапалы туристік қызмет көрсетуді ұсынатын туристік орталық ретінде Қазақстан туралы туристер жіберілетін негізгі елдерде жағымды пікір қалыптастыру;Қазақстанды ерекшелейтін сипаттамаларға және артықшылықтарға негізделген маркетингтік іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыру;Қосымша мүмкіндіктер бере отырып, төлем қабілеті жоғары деңгейдегі туристерді тарту;Жеке сек тордыңмаркетингтікжұмысына қолдау көрсету;Германия, АҚШ, Ұлыбритания, Франция, Ресей, Қытай, Жапония және тағы басқа туристер ағынының дәстүрлі рыноктарына ұлттық туристік өнімнің енгізілуін күшейту;Рыноктың жаңа сегментерін айқындауға бағытталған зерттеулер жүргізу;Ел аумағында орналасқан көрнекті туристік орындар мен обьектілердің бүкіл ауқымын әлемдік рынокқа жылжыту;








Оқушылар тыңдайды, жазып алады


olketanu@karlib.kz

ΙV

Жаңа сабақты бекіту

Ғылыми негізделген өткізу элеуетін ескере отырып, республика аумақтарына туристік ағынның теңдестіре бөлінуін қамтамасыз ету;

Жыл ішінде туристік инфрақұрылымның бірқалыпты жүктемесін камтамасыз етуге бағытталған маркетингтік және базалық тэсілдерді қолдану арқылы туризмнің маусымдық жылжытылуын күшейту;

Ұлттық, туристік өнімді жылжытудың жаңа ақпараттык технологияларын пайдалану;.

Туризмді дамытудың тұрақты сипатын насихаттау қажет.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

(http://www.kazneb.kz)



V

Қорытынды

Мұғалім сабақты қорытындылап, жаңа сабаққа байланысты бірнеше сұрақтарды қояды.

Туризм дегенімізне?

Қысқаша шығарма жазу.



Оқушылар сұраққа жауап береді.


Оқушылар дәптерге жазып алады.







Аяғы

Кері байланыс





Оқушылар кері байланысқа шығады.


VΙΙ

Үйге тапсырма


Мұғалім үй жұмысын түсіндіреді.






Эссе жазып келу

Берілген тапсырманы жазып алады














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.04.2025
184
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі