Материалдар / "Туынды және оның қолданылуы"

"Туынды және оның қолданылуы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың туындыға қатысты білімін, туынды Ережелерін қолдану шеберлігі мен дағдыларын жетілдіру және бақылап, тексеру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1661
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ШҚО Ұлан ауданыМ. Ломоносов атындағы орта мектептіңМатематика пәні мұғалімі Чүкүева Бақытжан Қазезқызы10"А" сынып. Сабақтың тақырыбы: "Туынды және оның қолданылуы"

Сабақтың білімділік мақсаты: Оқушылардың туындыға қатысты білімін, туынды Ережелерін қолдану шеберлігі мен дағдыларын жетілдіру және бақылап, тексеру. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруда логикалық ойлауын, математикалық дүниетанымын кеңейту. Тәрбиелік мақсаты: Жауапкершілікке, бірлесе жұмыс істеуге және шапшаңдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Оқушының білімін, біліктілігін және дағдысын тексеріп, қорытындылау сабағы. Сабақтың әдісі: Деңгейлеп оқыту, топтық-жұптық, интерактивтік. Көрнекілік: Тапсырмалар слайдтан көрсетіледі. Бағалау парағы. Сабақтың барысы:
  • Ұйымдастыру
  • Сұрақ-жауап
  • Туындының математикалық, геометриялық, физикалық мағынасын ашу.
  • Деңгейлік тапсырмалар.
  • Тест тапсырмалары.
  • Тест тапсырмаларын қорытындылау, талдау.
  • Бағалау.
  • Үйге тапсырма
  • Қорытынды.
































1. "Математиканың өз тілі бар – ол формула". С. Ковалевская.Топтау страгиясы арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді. Сұрақтарға жауап беру арқылы топтың атын анықтау.
  • Айнымалының әрбір мәніне у айнымалының тек қана бір мәні сәйкес келетін тәуелділік не ? (Функция)
  • Кез-келген функцияның графигінің бір ғана нүктесіне жүргізілген түзу сызық қалай аталады ? (Жанама)
  • Функцияның туындысын табу қалай аталады ? (Дифференциал)
2. Үй тапсырмаларын пысықтауға арналған теориялық сұрақтар
  • Туынды терминин алғаш рет қолданушы кім ?
  • Туындыны жүйелі түрде дамытқан кімдер ?
  • Туындыны олар қалай атаған ?
  • Функцияның нүктедегі туындысы
  • Функциялардың қосындысының туындыларының ережелері ?
  • Функциялардың көбейтіндісінің туындысы ережелері ?
  • Тағы қандай туындыны есептеу ережесі бар ?
  • Тригонометриялық функциялардың туындысының формуласын жазыңдар.
  • Күрделі функцияның туындысы формуласын жазыңдар.
  • Жанаманың теңдеуң формуласын жазыңдар.
3. Тақтада 3 топтан 3оқушы туындының математикалық, геометриялық және физикалық мағынасын ашады.4. Деңгейлік тапсырмалар. №1 "Ойлан тап"А тобы. Материалдық нүкте х(t)=t3-4t2 заңы бойынша түзу сызықты қозғалады. t=5 мезеттегі жылдамдықты және үдеуді тап. (Орын ауыстыру метрмен өлшенеді)Шешуі: v(t)= х/(t)=(t3-4t2)=3t2-8t v(5)=3*52-8*5=75-40=35 м/с а(t)= v/(t)= (3t2-8t)/=6t-8 а(5)=6*5-8=30-8=22м/с 10 ұпай

В тобы. Массасы m-ге тең материалдық нүкте х(t)=2t3-t2 заңы бойынша түзу сызықты қозғалады. Осы нүкте t=2 болғанда әсер етуші күшті тап.Шешуі: Ϝ= х(t)=2t3-t2; v(t)= х/(t)= (2t3-t2)/=6t2-2t а(t)= v/(t)=(6t2-2t)/=12t-2 Ϝ= mа= m(12t-2); t=2 Ϝ= m(12*2-2) =22m 20 ұпай

Стобы. Массасы 2 кг дене х(t)=t2+t+1 заңы бойынша қозғалады. Х координатасын сантиметрмен, t уақыт секундпен өлшенеді.Әсер етуші күшті. Қозғалыс басталғаннан кейін 2с өткендегі кинетикалық энергиясын тап.Шешуі: х(t)=t2+t+1 v(t)=( t2+t+1) / =2t+1 Ϝ= mа=2*2кг*см/с2=4кг*см/с2=0,04кг*м/с2=0,04Н Ек= mv2/2; t=2с v(2)= 2*2+1=5 Ек=2*52/2кг*см22 = 0,0025Дж 30 ұпай



2 "Кім жылдам ?"В тобы. f функциясы графигінің жанама абсцисса осіне параллель болатын нүктені тап. f (х) = Жауабы: х=(-1)к+, кϵẕ.

3 "Кім озық ойлы ?" А тобы. Функцияның туындысын тап. f (х) = 2tgх Жауабы: f /(х) = - . 10 ұпай

В тобы. Функцияның туындысын тап. f (х) = х4+ tg 2х Жауабы: f /(х) =4х3+ 20 ұпай



С тобы. Функцияның туындысын тап. f (х) = Жауабы: f /(х) = 30 ұпай

5. Туындының қолданыс кеңістігі.(Оқушының шағын жобасын тыңдау)





6. Тест тапсырмасын орындау қорытындылау, талдау.7.Оқушылардың білімін бағалау. (Ұпай санын жинақтау)8.Үйге тапсырма.(122-125 бет.Тест тапсырмалары)9.Қорытындылау.(Жеңіске жеткен топты марапаттау)







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ