Аты
жөні
|
Баймурат Анарбек
|
Күні
|
|
Пәні
|
Алгебра
|
Сабақтың тақырыбы
|
Туынды көмегімен функцияны
зерттеу және графигін салу
|
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-
міндеттері
|
1) Ақпараттық: Функцияны туынды арқылы зерттеудің
схемасын алгоритмдеу, құрылымдау; жаттығулар орындау арқылы күрделі
функциялардың графигін салуды меңгерту .
2) коммуникативтік: өткен тақырыпта үйренген
білімдерін өз бетімен жұмыстануға, шығармашылық тапсырмалар
орындауда пайдалана білу; есептеу барысында кездесетін
қиыншылықтардан жол таба білуге бағыттау.
3) проблеманы шешу:
Оқушылардың өз бетімен жұмыстануларына дағдыландыру. Математика
пәнінің нақтылығына көз жеткізу.
|
Сабақта қолданылатын педагогикалық
технологиялар:
|
ынтымақтастық, білім беруді
ізгілендіру, дамыта
оқыту
|
Сабақтың түрі
|
Жаңа сабақ
|
Қолданалытан көрнекіліктері
|
Интерактивті тақта, тірек
конспект, тапсырмалар, нақыл сөз.
|
Сабақтың барысы
|
Мұғалімнің қызметі
|
Оқушының қызметі
|
Күтілетін нәтиже
|
І Ұйымдастыру
|
Амандасу, түгендеу;
оқу-құралдарының дайындығын, кезекшінің жұмысын
тексеру;
сабақтың мақсат-міндеттерін
таныстыру; бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын
ояту.
|
Амандасу;
оқу-құралдарын дайындау, кезекшілік міндеттерін
атқару;
сабақтың мақсат-міндеттерімен
танысады;
көңіл-күйі көтеріңкі болады.
|
Сынып сабаққа дайын болады, кезекшілік атқарылды,
мұғалім мен оқушының арасында ынтымақтастық қарым-қатынасы
орнайды.
|
І
кезең: Топқа
бөлу
|
Құрастырған проблеманы
түсіндіріп, ұсынылған ақпаратты тапсырмаға сәйкес түсіндіріп
таратады.
|
Жауаптары:
Алынған параақшалары бойынша
топтасып отырады.
|
Әртүрлі жағдайдағы
проблемаларды анықтайды, жауапты шешім қабылдайды, өз шешімінің
нәтижесін табады.
|
ІІ
кезең: Өткен сабақтарға
шолу
|
Тапсырмамен жұмыс
|
Актив студио бойынша кестені
толтыру
|
Тапсырманы орындау қадамдарының логикалық және
бірізділігін сақтайды.
Түсініктердің белгілерін,
қажеттісін бөліп алады және олардың бастысын нақты
есептейді.
Берілген кестеге сүйеніп
жіктейді.
Оқушылар өз ойларын ұсына отырып түсіндіреді
немесе топтың өзге де мүшелерінің идеяларына өз пікірін айтуды
үйренеді.
|
ІІІ кезең:Жаңа сабақты
игер:
|
|
|
Оқытудағы саналылық пен белсенділік
принципі
Ұсынылған жағдаяттан қойылған
міндеттерді шешуге қажетін бөліп алады . Проблеманы өз беттерімен
шеше алады.
|
|
Оқушының белсенділігін өзіңе
сенімділігін ояту мақсатында есептер
беріледі
|
Нұсқауды негізге ала отырып
талқылайды, орындайды
|
Тапсырманы орындауда
нұсқаулықпен қатаң сәйкестікте
жүргізеді.
|
Тақырыпты меңгеру нәтижелерін
автоматты түрде бағалау
|
Оқушылардың белсенділігіне байланысты
баіаланады
|
Оқушылар белсене қатысады
|
Өз
жауабын берілген өлшемдерге сәйкес бағалайды.
|
Үйге
тапсырма.
|
№57 ө/қ. с/д
|
Оқушылар өз беттерімен үй жұмысын орындап,
тақырыпты түгел қайталау.
|
|
Қорытындылау
|
Функцияны зерттеуде негізгі талаптарға қөңіл
бөліп қорытынды жасайды.
|
Өз беттерімен білім алуға
дағдыланады, ізденеді.
|
Сабақтың өз мақсатына жетуі.
|