Материалдар / Туынды табу ережелері 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Туынды табу ережелері 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
,
Авторы:
31 Қаңтар 2024
258
24 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Алгебра және анализ бастамалары


Бөлім:

5-тарау


Педагогтің аты-жөні:



Күні:



Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Туындыны табу ережелері


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.3.1.10 - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табу;

10.3.1.11 - дифференциалдаудың ережелерін білу және қолдану;


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын біледі;

Оқушылардың басым бөлігі: анықтама бойынша функцияның туындысын табады;

Кейбір оқушылар: тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табады;


Пәнге қатысты лексика және терминология:

Туынды, аргумент өсімшесі, Функция,нүкте,шексіздік, анықтама, біртекті көпмүшелер, симметриялы,бос мүше,жіктеу,формула, коэффициенттер,


Диалогтар және жазу үшін керекті тіркестер:

- функцияның нүктедегі шегінің анықтамасы?

- симметриялы және біртекті көпмүшелер дегеніміз не?

-Көпмүше дегенді қалай түсінесіңдер?

- Туынды дегеніміз не?

- аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің ...


Құндылықтарға

баулу




Оқушыларды азаматтық жауапкершілікке, өзіне және басқаларға құрметпен қарауға, жағдайларды сараптау, жаңа жағдайларға қалыптасу, топта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өмір бойы білім алуға баулу.


Пәнаралық

байланыс

Геометрия, әдебиет

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

Өткен білімді еске түсіру


6 мин.


а ) Сәлемдесу, түгелдеу, кеспе қағазға (1,2)сан жазып , соны таңдау арқылы топқа бөлу.

Үй тапсырмасын өзін-өзі тексеру әдіспен бағалау. (смайликтер арқылы бағалайды) жауаптар тақтада көрсетіледі.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу;


«Тарсио» » әдісі бойынша тақырыпқа сай формулаларды сәйкестендіреді (формуланың берілуі мен жауабы қиып бөліп тасталынған)


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»




Түрлі түсті қима қағаздар

Смайликтер

Сабақтың ортасы


Оқушылар деңгейлі тапсырмалар алады, алдымен жеке сосын жұппен кейін топпен талқылайды)


Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

«Стоп кадр әдісі бойынша бірінші топтың дәлелдеген жарты есебін екінші топ жалғастырады.

1-4 топпен, 2-3 топқа есептерін түсіндіреді, +,- арқылы бағалайды) жауаптар тақтада слайдта көрсетіледі

Ерте шығарып қойған оқушылар қажеттілікті талап ететін оқушыларға түсіндіреді.


Сабақ барысын-да смайлик-термен бағалана-ды



Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің10- сыныбына арналған оқулық.


Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға қолдау көрсету.





Мақсаты: Берілген есептің туындысын тауып, нөлге теңестіріп, айнымалының мәнін табады.



Мақсаты: Берілген есептің туындысын тауып, теңсіздікті шешеді





Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

Слайдтар


Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің10- сыныбына арналған оқулық.

ДК экраны


Функционалдық сауатты-лық тапсырма-сы



Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды..


Слайдтар

ДК экраны


Сабақтың соңы

Бекіту


Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың

Слайдтар

ДК экраны

10-сынып оқулығы

Кері байланыс





Бағындырдым

Бағындырамын

Оқушылар сабақтан алған білім көрсеткіші туралы жазба қалдырады

«Қорытынды» тәсілі көрініс табады









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!