-
Пән: алгебра
20. 04. 2016 ж
Сынып 10 «а»
Сабақтың тақырыбы
Туынды тарауын қорытындылау
Сілтеме
Алгебра 10-сынып оқулығы
Тест жинақтары.
Жалпы мақсаты
«Туындыны есептеу ережелері», «Тригонометриялық функциялардың туындысы», «Күрделі функцияның туындысы» тақырыптарын игеру барысында оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Оқу нәтижесі
- Өз пікірін айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.
– Пікірталасуға үйренеді .
-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға, емін-еркін сөйлеуге дағдыланады.
Туындайтын идеялар
Туынды тақырыбында берілген есептерді топпен жұмыс жасау барысында талқылап, шығарып оқушылардың білімдері толыға түседі.
Тапсырмалар
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды топтарға бөлу (тақтаға түрлі түсті стекерлер ілініп тұрады, астында қандай топта отыратыны жазылады, соны таңдау арқылы топқа бөлінеді)
ІІ. Постер қорғайды
ІІІ. Тест есептері
IV. Сергіту сәті
V. Үй тапсырмасын беру
VI. Сабақты пысықтау
VII. Сабақты қорытындылау («Табыс ағашын отырғызу»)
VIII. Бағалау
Топқа бөлінеді
- Бірін-бірі тексереді, ұпай беріледі
-Пысықтау сұрақтары бойынша сұрақтарға жауап береді.
-топпен жұмыс
-деңгейлік тапсырма
- рефлексия
-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Сыныпты үш топқа бөлемін. Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі. Оны оқушы сабақ бойы толтырып отырады.
Постер қорғайды
Тест есептері
Логикалық
есеп
Деңгейлік тапсырмалар
Барлық ұпай саны
Қорытынды бағасы
Ұпай саны
ІІ. Постер қорғайды. Оқушылар туынды тақырыбынан өткен формулаларды еске түсіру үшін постер қорғайды.
ІІІ. Тест есептері
1. Функцияның туындысын табыңыз:
.A)
B)
C)
D)
E) 
2.
функциясы туындысының
нүктесіндегі мәнін табыңыз.A) -3 B) 0 C) 4 D)
Е) 
3.
функциясының [2; 5]
кесіндісіндегіа) ең үлкен; б) ең кіші мәндерін табыңыз;
А)
;
В)
; 
С)
;
D)
; 
Е)
; 
4. Функцияның туындысын табыңыз. f(х)=

А)
В)
С)
D)
E) 
5. f(х)=
функциясы берілген. f′
(х)-табыңыз.A)
B)
C)
D)
E) 
ІV. Сергіту сәті. Логикалық есеп.
Математика ойлауды көп қажет ететін ғылым. Сондықтан біздің логикалық ойлау қабілетіміз де жақсы болу керек . Олай болса қазір топпен жұмыс.
-
Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? Жауабы: Үшеу
-
Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр? Жауабы: Бір ғана мотоцикл
-
Әсем пойыздың басынан есептегенде 7 вагонға отырды. Марина пойыздың соңынан есептегенде 7 вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. Пойызда неше вагон болған? (13 вагон)
-
Тақтада 7 зат есім, 5 етістік, 2 сын есім жазылып тұр. Сөйлем құрау үшін әр сөз табынан бір сөзден алу керек. Мұны неше тәсілмен жүзеге асыруға болады? Жауабы: 7*5*2=70
-
Салтанат есепті бірінші болып шығарып, есептің шешуін 5 оқушыға берді, ал олардың әрқайсысы 5 оқушыға түсіндірді. Сонда сыныптағы барлық оқушылар есепті шығарып болды. Сыныптағы оқушылар санын анықтаңыз. Жауабы: 31оқушы
V. Үйге тапсырма беру. Тест есептері
VI. Сабақты пысықтау.
Деңгейлік тапсырмалар:
А деңгейіндегі есептер.
Жауабы: х4 + х2−2х3
-
2-топ. Функцияның туындысын табыңыз: f(х)=2х4 −sinx+7.
Жауабы: 8х3- cosx
-
3-топ. Функцияның туындысын табыңыз f(х)= 2х6+ сtgх−5
Жауабы: 12х5 −

В деңгейіндегі есептер.
-
1-топ. х0=3 нүктесінде у= х2 −2х функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз.
Жауабы: у= 4х – 9
-
2- топ. х0=−1 нүктесінде у= 2х4 – х2 + 4 функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз.
Жауабы: у =-6х -1
-
3- топ. х0= 2 нүктесінде у= 2 –2 х2 функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз.
Жауабы: у = − 8х + 10
С деңгейіндегі есептер.
-
1- топ. Табыңыз
, егер
Жауабы: 
-
2- топ. Табыңыз
, егер
Жауабы: 
-
3- топ. Табыңыз
, егер
Жауабы: 
VII. Сабақты қорытындылау: «Табыс» ағашын отырғызайық. (Тақтада ағаштың суреті)
оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған ағашқа жапсырады.
-
Қызыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.
-
Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.
-
Жасыл алма: Сабақ маған түсініксіз.
VIII. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын орындаған және сабаққа белсене қатысып практикалық жұмыстарды орындаған ұпайларына байланысты бағаланады.
5– 6 ұпай - «3»
7 – 18 ұпай - «4»
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Туынды тақырыбын қорытындылау
Туынды тақырыбын қорытындылау
-
Пән: алгебра
20. 04. 2016 ж
Сынып 10 «а»
Сабақтың тақырыбы
Туынды тарауын қорытындылау
Сілтеме
Алгебра 10-сынып оқулығы
Тест жинақтары.
Жалпы мақсаты
«Туындыны есептеу ережелері», «Тригонометриялық функциялардың туындысы», «Күрделі функцияның туындысы» тақырыптарын игеру барысында оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Оқу нәтижесі
- Өз пікірін айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.
– Пікірталасуға үйренеді .
-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға, емін-еркін сөйлеуге дағдыланады.
Туындайтын идеялар
Туынды тақырыбында берілген есептерді топпен жұмыс жасау барысында талқылап, шығарып оқушылардың білімдері толыға түседі.
Тапсырмалар
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды топтарға бөлу (тақтаға түрлі түсті стекерлер ілініп тұрады, астында қандай топта отыратыны жазылады, соны таңдау арқылы топқа бөлінеді)
ІІ. Постер қорғайды
ІІІ. Тест есептері
IV. Сергіту сәті
V. Үй тапсырмасын беру
VI. Сабақты пысықтау
VII. Сабақты қорытындылау («Табыс ағашын отырғызу»)
VIII. Бағалау
Топқа бөлінеді
- Бірін-бірі тексереді, ұпай беріледі
-Пысықтау сұрақтары бойынша сұрақтарға жауап береді.
-топпен жұмыс
-деңгейлік тапсырма
- рефлексия
-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Сыныпты үш топқа бөлемін. Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі. Оны оқушы сабақ бойы толтырып отырады.
Постер қорғайды
Тест есептері
Логикалық
есеп
Деңгейлік тапсырмалар
Барлық ұпай саны
Қорытынды бағасы
Ұпай саны
ІІ. Постер қорғайды. Оқушылар туынды тақырыбынан өткен формулаларды еске түсіру үшін постер қорғайды.
ІІІ. Тест есептері
1. Функцияның туындысын табыңыз:
.A)
B)
C)
D)
E) 
2.
функциясы туындысының
нүктесіндегі мәнін табыңыз.A) -3 B) 0 C) 4 D)
Е) 
3.
функциясының [2; 5]
кесіндісіндегіа) ең үлкен; б) ең кіші мәндерін табыңыз;
А)
;
В)
; 
С)
;
D)
; 
Е)
; 
4. Функцияның туындысын табыңыз. f(х)=

А)
В)
С)
D)
E) 
5. f(х)=
функциясы берілген. f′
(х)-табыңыз.A)
B)
C)
D)
E) 
ІV. Сергіту сәті. Логикалық есеп.
Математика ойлауды көп қажет ететін ғылым. Сондықтан біздің логикалық ойлау қабілетіміз де жақсы болу керек . Олай болса қазір топпен жұмыс.
-
Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? Жауабы: Үшеу
-
Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр? Жауабы: Бір ғана мотоцикл
-
Әсем пойыздың басынан есептегенде 7 вагонға отырды. Марина пойыздың соңынан есептегенде 7 вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. Пойызда неше вагон болған? (13 вагон)
-
Тақтада 7 зат есім, 5 етістік, 2 сын есім жазылып тұр. Сөйлем құрау үшін әр сөз табынан бір сөзден алу керек. Мұны неше тәсілмен жүзеге асыруға болады? Жауабы: 7*5*2=70
-
Салтанат есепті бірінші болып шығарып, есептің шешуін 5 оқушыға берді, ал олардың әрқайсысы 5 оқушыға түсіндірді. Сонда сыныптағы барлық оқушылар есепті шығарып болды. Сыныптағы оқушылар санын анықтаңыз. Жауабы: 31оқушы
V. Үйге тапсырма беру. Тест есептері
VI. Сабақты пысықтау.
Деңгейлік тапсырмалар:
А деңгейіндегі есептер.
Жауабы: х4 + х2−2х3
-
2-топ. Функцияның туындысын табыңыз: f(х)=2х4 −sinx+7.
Жауабы: 8х3- cosx
-
3-топ. Функцияның туындысын табыңыз f(х)= 2х6+ сtgх−5
Жауабы: 12х5 −

В деңгейіндегі есептер.
-
1-топ. х0=3 нүктесінде у= х2 −2х функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз.
Жауабы: у= 4х – 9
-
2- топ. х0=−1 нүктесінде у= 2х4 – х2 + 4 функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз.
Жауабы: у =-6х -1
-
3- топ. х0= 2 нүктесінде у= 2 –2 х2 функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз.
Жауабы: у = − 8х + 10
С деңгейіндегі есептер.
-
1- топ. Табыңыз
, егер
Жауабы: 
-
2- топ. Табыңыз
, егер
Жауабы: 
-
3- топ. Табыңыз
, егер
Жауабы: 
VII. Сабақты қорытындылау: «Табыс» ағашын отырғызайық. (Тақтада ағаштың суреті)
оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған ағашқа жапсырады.
-
Қызыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.
-
Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.
-
Жасыл алма: Сабақ маған түсініксіз.
VIII. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын орындаған және сабаққа белсене қатысып практикалық жұмыстарды орындаған ұпайларына байланысты бағаланады.
5– 6 ұпай - «3»
7 – 18 ұпай - «4»
-
шағым қалдыра аласыз
х5+
х3− 












