|
Тақырыбы Сабақ 108 |
10.4АТуындының қолданылуы Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері |
|
|
Күні,айы:12.04.21 |
Мұғалімнің аты-жөні: Ж.Бекбергенова |
|
|
10 сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны:11 |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.4.1.28 - функцияның кризистік нүктелерінің және экстремум нүктелерінің анықтамаларын, функция экстремумының бар болу шартын білу; 10.4.1.29 - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу |
|
|
Сабақ мақсаты |
- функцияның кризистік нүктелерінің және экстремум нүктелерінің анықтамаларын, функция экстремумының бар болу шартын білу; функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы09.04.21 |
Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. «Миға шабуыл» Өткенді қайталауға арналған зымыран сұрақтар.( Әр дұрыс жауап 1 ұпай).(7 мин) Ашық сұрақтар әдісі
|
«Қызығушылықты ояту» Ой қозғау» Оқушылардың функция туралы ойларын жинақтау
Функция
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
https://youtu.be/HS0LtA-NbEM |
|
Сабақтың ортасы |
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмі: 1.
2.
3. Сындық нүктелердің берілген кесіндіге тиістілігін анықтау 4. Кесіндінің шеткі нүктелеріндегі және осы аралыққа тиісті сындық нүктелеріндегі функцияның мәнін есептеу. 5. Функцияның табылған мәндерін салыстыра отырып, оның ең үлкен және ең кіші мәндерін анықтау Осы алгаритмге сүйене отырып әр топқа оқулықтағы мысалдарды оқып постерге жазыңдар. І
топ: 1-Мысал: .
ІІ
топ 2-мысал: ІІІ топ Қабырғасы а болатын квадрат қаңылтырдан табаны квадрат және төбесі ашық болып келген ең үлкен көлемді дайындай үшін бұрыштарынан бірдей квадрат қиып алу керек. (65 – сурет)
Топтық жұмыс:4 минут
а)
ә)
б) в)
мәндерін табыңдар Әр топқа карточка таратылады. Топ мүшелері жұмысты талдап, есептеп, дәптердеріне орындайды , бір оқушы тақтаға орындайды. Өзге топтар бір-бірінің жұмысын тексереді. Бағалау: смайликтер |
А) Деңгейлік тапсырмаларды орындау нұсқа
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
Оқулық Аудидиск: 1.4.1; 1.4.4; Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы |
Жаңа тақырып бойынша мұғалімнің сұрақтары: 1)Функцияның өсу, кему белгісін табу алгоритмән жаз? 2)Функция максимумының белгісі қандай? 3)Функция минимумының белгісі қандай?
|
Үлгі есеп:f функциясының өсу ,кему аралығын тап У= D(у)=R (анықталу облысы) Туынды табамын у/=х2+8х+7 туындыны 0-ге теңестіремін. х2+8х+7=0 теңдеуді шешемін. D=64-4*1*7=36 х1=-7; х2=-1 интервалдар әдісі арқылы сан түзуіне саламын
-7 -1 Өседі:( Кемиді : (-7;-1) |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
|
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды. Ұпайлар санына қарай бағалайды. Рефлексия. Интервию парақшасы Үйге тапсырма. |
Ұпайларын санап, өздерін бағалайды. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. Күнделіктеріне белгілеп алады. |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Туындыны қолдану
Туындыны қолдану
|
Тақырыбы Сабақ 108 |
10.4АТуындының қолданылуы Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері |
|
|
Күні,айы:12.04.21 |
Мұғалімнің аты-жөні: Ж.Бекбергенова |
|
|
10 сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны:11 |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.4.1.28 - функцияның кризистік нүктелерінің және экстремум нүктелерінің анықтамаларын, функция экстремумының бар болу шартын білу; 10.4.1.29 - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу |
|
|
Сабақ мақсаты |
- функцияның кризистік нүктелерінің және экстремум нүктелерінің анықтамаларын, функция экстремумының бар болу шартын білу; функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы09.04.21 |
Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. «Миға шабуыл» Өткенді қайталауға арналған зымыран сұрақтар.( Әр дұрыс жауап 1 ұпай).(7 мин) Ашық сұрақтар әдісі
|
«Қызығушылықты ояту» Ой қозғау» Оқушылардың функция туралы ойларын жинақтау
Функция
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
https://youtu.be/HS0LtA-NbEM |
|
Сабақтың ортасы |
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмі: 1.
2.
3. Сындық нүктелердің берілген кесіндіге тиістілігін анықтау 4. Кесіндінің шеткі нүктелеріндегі және осы аралыққа тиісті сындық нүктелеріндегі функцияның мәнін есептеу. 5. Функцияның табылған мәндерін салыстыра отырып, оның ең үлкен және ең кіші мәндерін анықтау Осы алгаритмге сүйене отырып әр топқа оқулықтағы мысалдарды оқып постерге жазыңдар. І
топ: 1-Мысал: .
ІІ
топ 2-мысал: ІІІ топ Қабырғасы а болатын квадрат қаңылтырдан табаны квадрат және төбесі ашық болып келген ең үлкен көлемді дайындай үшін бұрыштарынан бірдей квадрат қиып алу керек. (65 – сурет)
Топтық жұмыс:4 минут
а)
ә)
б) в)
мәндерін табыңдар Әр топқа карточка таратылады. Топ мүшелері жұмысты талдап, есептеп, дәптердеріне орындайды , бір оқушы тақтаға орындайды. Өзге топтар бір-бірінің жұмысын тексереді. Бағалау: смайликтер |
А) Деңгейлік тапсырмаларды орындау нұсқа
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
Оқулық Аудидиск: 1.4.1; 1.4.4; Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы |
Жаңа тақырып бойынша мұғалімнің сұрақтары: 1)Функцияның өсу, кему белгісін табу алгоритмән жаз? 2)Функция максимумының белгісі қандай? 3)Функция минимумының белгісі қандай?
|
Үлгі есеп:f функциясының өсу ,кему аралығын тап У= D(у)=R (анықталу облысы) Туынды табамын у/=х2+8х+7 туындыны 0-ге теңестіремін. х2+8х+7=0 теңдеуді шешемін. D=64-4*1*7=36 х1=-7; х2=-1 интервалдар әдісі арқылы сан түзуіне саламын
-7 -1 Өседі:( Кемиді : (-7;-1) |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
|
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды. Ұпайлар санына қарай бағалайды. Рефлексия. Интервию парақшасы Үйге тапсырма. |
Ұпайларын санап, өздерін бағалайды. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. Күнделіктеріне белгілеп алады. |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз
















