Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ № 39

    Колледж: «Колледж транспорта» КГКП

    Күні:30.01.2024

    Оқытушының аты-жөні: Жумадилова Ж.Ш.

    Топ:11ЭАк

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Туындының анықтамасы. Туындыны табу ережелері.

    Сабақ тақырыбы

    Сабақтың түрі:

    Жаңа тақырыпты меңгеру.

    Сабақ мақсаттары

    Туындының анықтамасын есептер шығаруда қолдана білуге бейімдеу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.4.1.16 аргумент өсімшесін және функция өсімшесін біледі;

    10.4.1.17 функцияның туындысын біледі және анықтамасы бойынша туындыны таба алады;

    10.4.1.18 тұрақты және дәрежелік функцияның туындысын таба алады және дифференциалдау ережесін біледі және қолданады.

    Бағалау критерийлері

    Аргумент өсімшесін қолдана отырып, функция өсімшесін табады. Анықтамасы бойынша туындыны таба алады. Тұрақты және дәрежелік функцияның туындысын таба алады

    Тілдік мақсаттар

    Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.

    Қазақша

    Русский

    English

    Туынды

    производной

    Derivative

    Жанама түзу

    Касательная линия

    Tangent line

    Жылдамдық

    Скорость

    Velocity

    Өзгеру жылдамдығы

    Скорости изменений

    Rates of change

    Сызықты жуықтау

    Линейное приближение

    Linear approximation

    Сызықтық қозғалыс

    Линейное движение

    Linear motion

    Абсолютті максимум

    Абсолютный максимум

    Absolute maximum

    Абсолютті минимум

    Абсолютный минимум

    Absolute minimum


    Пәнаралық байланыстар

    физика

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-3 мин


    5-7 мин





    5-20 мин








































































    Сабақтың ортасы

    25-35 мин















    35-65 мин

    Ұйымдастыру сәті

    Амандасу

    Оқушыларды топқа бөлу. Пазл арқылы топқа бөлінеді

    Үй жұмысын тексеру

    Үй жұмысы( топтағы оқушылар дәптерлерін ауыстыру арқылы тексереді). Әр дұрыс жауап 1 ұпай

    Шыршаны безендіру. (сұрақ -жауап) өткен сұрақтарға шолу жасап, жаңа тақырыптың мақсатын айқындау. Өткен тақырыптарда еске түсіреміз.

    1.Функция нүктесінде аргумент өсімшесі нөлге ұмтылғанда сәйкес функция өсімшесінің шегі нөлге тең болса , онда функция нүктесінде қалай аталады? үздіксіз

    2.у=f(x) функциясының графигінің М нүктесі шексіздікке ұмтылғанда бір L түзуінен ара қашықтығы нөлге ұмтылса, онда L түзуін у=f(x) функциясын қалай атайды? асимптота

    3.Функция асимптотасы неше түрге бөлінеді: үш , вертикаль x=a, горизонталь y=b, көлбеу y=kx+b.

    4. басқа айнымалыға тәуелді қандай-да бір айнымалының, тәуелсіз айнымалының белгілі бір өзгеруінде, қандай-да бір тұрақты мәнге шексіз ұмтылатындығын білдіретін математикадағы негізгі түсініктердің бірі қалай аталады. Шегі

    5.  Шама шегі 0 болатын айнымалы шаманы қалай атайды. Шексіз кіші шама 
    6. Шама шегі шексіздік болатын айнымалы шаманы қалай атайды: Шексіз үлкен шама табылады.

    Тақтаға слайд ашылады.

    Тақырып ашылады.

    Сабақтың тақырыбы: Туындының анықтамасы. Туындыны табу ережелері.

    Функцияны қарапайым қозғалыстар, құбылыстар мен процестерді және олардың өзгерісін математикалық модель тұрғысынан зерттеу мақсатында қолданады.

    Аргумент және функцияның өсімшелері ұғымдарын анықтап алайық.

    у=f(х) функциясы берілсін. Аргументтің х және х1 мәндері функцияның анықталу облысынан алынған.

    Анықтама: х1 –х айырымын аргументтің х нүктесіндегі өсімшесі деп аталады.

    Өсімшені Δх таңбасымен белгілеп, “дельта икс” деп оқиды, яғни Δх= -х

    Аргумент х-ке Δх өсімшесін у=f(х) функциясы да өсімше қабылдайды. Бұл функцияның өсімшесі Δу деп белгіленіп, Δу =(у+ Δу )-у немесе , Δу = f(х+Δх)-f(х) теңдігімен анықталады.Сонда функция өсімшесі функцияның екі нүктедегі мәндерінің айырымына тең.

    1-мысал. Аргументтің мәнін 1 ден 1,5 ке дейін өзгерткенде ,f(x)=4 функциясы аргументінің өсімшесі мен функциясының өсімшесі қандай болады?

    Шешуі : Аргументтің өсімшесін табамыз :∆х=?_2−?_1 ∆x=1,5-1=0,5 ∆y=f( )-f( болғандықтан , f( ) және f( мәндерін есептейміз: f( )=f(1,5)=4*2,25-3+4=10 және f( )=f(1)=4*1-3+4=5 ∆y= y=f( )-f( =10-5=5 сондықтан жауабы 0,5 және 5

    Туындының анықтамасы. Егер функция өсiмшесiнiң аргумент өсiмшесiне қатынасының аргумент өсiмшесi х0 да шегi бар болатын болса, онда оны f(x) функциясының нүктесiндегi туындысы деп атайды:

    Туынды табу ережелері

    Sinˈx= cosx

    Cosˈx=-sinx

    ctˈgx=


    Туындыны табу алгоритмі

    1. Аргументке өсімшесін беру

    2. өсімшеге сәйкес функция өсімшесін анықтау

    3.Функция өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасын табу, яғни

    4.Соңғы теңдіктен аргумент өсімшесі нөлге ұмтылғандағы шекті анықтау:

    Text Box 1

    lim






    Есептер шығару:

    f(х)=0 теңдеуін шешіңдер: f(х)=4х2 – 8х + 4

    4*2х-8+0=8x+8=8(x+1)

    f(х)0 теңсіздігін шешіңдер: f(х)= х3 + 4х2 – 9х + 1

    *3x2+4*2x-9+0=x2+8x-9

    Функцияның туындысын табыңдар: f(х)=(4  + 3)(4  – 3) + 2х2

    (16x-9+2x2)= 16+4x

    f(х)=0 теңдеуін шешіңдер: f(х)=-6х2 + 12х + 5

    -6*2x+12=-12x+12=12(-x+1)=12(1-x)

    f(х)0 теңсіздігін шешіңдер: f(х)= -  х3 + х2 + 3х

    f(х)=0 теңдеуін шешіңдер: f(х)=5х2 – 20х + 1

    f(х)0 теңсіздігін шешіңдер: f(х)= х3 – 27х

    f (х) =3х3 - 2х

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жумадилова Жадыра Шарипхановна
    30 Сәуір 2024
    627
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Туындының анықтамасы. Туындыны табу ережелері.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Туындының анықтамасы. Туындыны табу ережелері.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    11 сынып алгебра пәнінен
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ № 39

    Колледж: «Колледж транспорта» КГКП

    Күні:30.01.2024

    Оқытушының аты-жөні: Жумадилова Ж.Ш.

    Топ:11ЭАк

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Туындының анықтамасы. Туындыны табу ережелері.

    Сабақ тақырыбы

    Сабақтың түрі:

    Жаңа тақырыпты меңгеру.

    Сабақ мақсаттары

    Туындының анықтамасын есептер шығаруда қолдана білуге бейімдеу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.4.1.16 аргумент өсімшесін және функция өсімшесін біледі;

    10.4.1.17 функцияның туындысын біледі және анықтамасы бойынша туындыны таба алады;

    10.4.1.18 тұрақты және дәрежелік функцияның туындысын таба алады және дифференциалдау ережесін біледі және қолданады.

    Бағалау критерийлері

    Аргумент өсімшесін қолдана отырып, функция өсімшесін табады. Анықтамасы бойынша туындыны таба алады. Тұрақты және дәрежелік функцияның туындысын таба алады

    Тілдік мақсаттар

    Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.

    Қазақша

    Русский

    English

    Туынды

    производной

    Derivative

    Жанама түзу

    Касательная линия

    Tangent line

    Жылдамдық

    Скорость

    Velocity

    Өзгеру жылдамдығы

    Скорости изменений

    Rates of change

    Сызықты жуықтау

    Линейное приближение

    Linear approximation

    Сызықтық қозғалыс

    Линейное движение

    Linear motion

    Абсолютті максимум

    Абсолютный максимум

    Absolute maximum

    Абсолютті минимум

    Абсолютный минимум

    Absolute minimum


    Пәнаралық байланыстар

    физика

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-3 мин


    5-7 мин





    5-20 мин








































































    Сабақтың ортасы

    25-35 мин















    35-65 мин

    Ұйымдастыру сәті

    Амандасу

    Оқушыларды топқа бөлу. Пазл арқылы топқа бөлінеді

    Үй жұмысын тексеру

    Үй жұмысы( топтағы оқушылар дәптерлерін ауыстыру арқылы тексереді). Әр дұрыс жауап 1 ұпай

    Шыршаны безендіру. (сұрақ -жауап) өткен сұрақтарға шолу жасап, жаңа тақырыптың мақсатын айқындау. Өткен тақырыптарда еске түсіреміз.

    1.Функция нүктесінде аргумент өсімшесі нөлге ұмтылғанда сәйкес функция өсімшесінің шегі нөлге тең болса , онда функция нүктесінде қалай аталады? үздіксіз

    2.у=f(x) функциясының графигінің М нүктесі шексіздікке ұмтылғанда бір L түзуінен ара қашықтығы нөлге ұмтылса, онда L түзуін у=f(x) функциясын қалай атайды? асимптота

    3.Функция асимптотасы неше түрге бөлінеді: үш , вертикаль x=a, горизонталь y=b, көлбеу y=kx+b.

    4. басқа айнымалыға тәуелді қандай-да бір айнымалының, тәуелсіз айнымалының белгілі бір өзгеруінде, қандай-да бір тұрақты мәнге шексіз ұмтылатындығын білдіретін математикадағы негізгі түсініктердің бірі қалай аталады. Шегі

    5.  Шама шегі 0 болатын айнымалы шаманы қалай атайды. Шексіз кіші шама 
    6. Шама шегі шексіздік болатын айнымалы шаманы қалай атайды: Шексіз үлкен шама табылады.

    Тақтаға слайд ашылады.

    Тақырып ашылады.

    Сабақтың тақырыбы: Туындының анықтамасы. Туындыны табу ережелері.

    Функцияны қарапайым қозғалыстар, құбылыстар мен процестерді және олардың өзгерісін математикалық модель тұрғысынан зерттеу мақсатында қолданады.

    Аргумент және функцияның өсімшелері ұғымдарын анықтап алайық.

    у=f(х) функциясы берілсін. Аргументтің х және х1 мәндері функцияның анықталу облысынан алынған.

    Анықтама: х1 –х айырымын аргументтің х нүктесіндегі өсімшесі деп аталады.

    Өсімшені Δх таңбасымен белгілеп, “дельта икс” деп оқиды, яғни Δх= -х

    Аргумент х-ке Δх өсімшесін у=f(х) функциясы да өсімше қабылдайды. Бұл функцияның өсімшесі Δу деп белгіленіп, Δу =(у+ Δу )-у немесе , Δу = f(х+Δх)-f(х) теңдігімен анықталады.Сонда функция өсімшесі функцияның екі нүктедегі мәндерінің айырымына тең.

    1-мысал. Аргументтің мәнін 1 ден 1,5 ке дейін өзгерткенде ,f(x)=4 функциясы аргументінің өсімшесі мен функциясының өсімшесі қандай болады?

    Шешуі : Аргументтің өсімшесін табамыз :∆х=?_2−?_1 ∆x=1,5-1=0,5 ∆y=f( )-f( болғандықтан , f( ) және f( мәндерін есептейміз: f( )=f(1,5)=4*2,25-3+4=10 және f( )=f(1)=4*1-3+4=5 ∆y= y=f( )-f( =10-5=5 сондықтан жауабы 0,5 және 5

    Туындының анықтамасы. Егер функция өсiмшесiнiң аргумент өсiмшесiне қатынасының аргумент өсiмшесi х0 да шегi бар болатын болса, онда оны f(x) функциясының нүктесiндегi туындысы деп атайды:

    Туынды табу ережелері

    Sinˈx= cosx

    Cosˈx=-sinx

    ctˈgx=


    Туындыны табу алгоритмі

    1. Аргументке өсімшесін беру

    2. өсімшеге сәйкес функция өсімшесін анықтау

    3.Функция өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасын табу, яғни

    4.Соңғы теңдіктен аргумент өсімшесі нөлге ұмтылғандағы шекті анықтау:

    Text Box 1

    lim






    Есептер шығару:

    f(х)=0 теңдеуін шешіңдер: f(х)=4х2 – 8х + 4

    4*2х-8+0=8x+8=8(x+1)

    f(х)0 теңсіздігін шешіңдер: f(х)= х3 + 4х2 – 9х + 1

    *3x2+4*2x-9+0=x2+8x-9

    Функцияның туындысын табыңдар: f(х)=(4  + 3)(4  – 3) + 2х2

    (16x-9+2x2)= 16+4x

    f(х)=0 теңдеуін шешіңдер: f(х)=-6х2 + 12х + 5

    -6*2x+12=-12x+12=12(-x+1)=12(1-x)

    f(х)0 теңсіздігін шешіңдер: f(х)= -  х3 + х2 + 3х

    f(х)=0 теңдеуін шешіңдер: f(х)=5х2 – 20х + 1

    f(х)0 теңсіздігін шешіңдер: f(х)= х3 – 27х

    f (х) =3х3 - 2х

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 11 сынып
    30.04.2024
    627
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жумадилова Жадыра Шарипхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации