Материалдар / "Ү дыбысы мен әрпі" әліппе сабағы

"Ү дыбысы мен әрпі" әліппе сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға әліппе сабағында Ү дыбысы мен әрпін таныстырып оқыттым. Үш қадам әдісін қолдану арқылы балалардың сабаққа деген көңіл күйлерін қалыптастырдым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2022
275
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әліппе сабағы

Пәні:

Әліппе

Күні:

28.11.2022

Педагогтің аты-жөні:


Сынып: 1

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ү дыбысы мен әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолданады, түсініп оқиды; сызба – модель,сурет,белгілер арқылы сөз, сөйлем, шағын мәтін құрастырады; тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды, өз ойын білдіреді; сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қояды.

Көркем жазу талаптарына сай жазу жолы, жол аралығын, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады.

Сабақтың мақсаты

сөздерді буындап, қосып оқиды

әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады

берілген сөйлемдердің ретін анықтайды, мәтін құрастырады

суретке сәйкес сөзді табады, дыбыстық талдау жасайды

Құндылықтар

өмір бойы оқуға дайын болу

Р.Л Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

«Үш қадам» әдісі

1.Көңіл – күйіміз қандай? (қол бұлғау)

2.Сабаққа дайындықтарың қалай? (шапалақтау)

3.Сабаққа ынталарың қандай? (басбармақ көрсету)

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Оқушылар сұраққа жауап береді

Тамаша!Керемет!

Ғажап!



Сабақтың ортасы

(5 мин)







10 мин

«Қарындаш» әдісі

Құрамында Ү дыбысы бар сөздерді буынға бөл.

Буын санына қарай топтастыр.



Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау



1-тапсырма

Жұптық жұмыс

«Оқы, ойыңа тоқы» әдісі

Сөздерді буындап, қосып оқы.

Құрамында ұ және ү дыбысы бар сөздерді салыстыр.

Дескриптор:

- сөздерді буындап, қосып оқиды

- сөздерді салыстырады

-қорытынды жасайды

Құрамында Ү дыбысы бар сөздерді буын санына қарай топтастырады







1.сөздерді буындап, қосып оқиды

2. сөздерді салыстырады

3.қорытынды жасайды


Мадақтау










Білім зарядтарыменбағалау (жауабына қарай)

Оқулық

72 бет

Ү әрпінің

баспа, жазба

түрлері





Оқулық

72 -бет

.


8 мин















Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма

Жеке жұмыс

Дәптермен жұмыс

Сөздерді үлгі бойынша жаз.

Бос тор көздерге қажетті әріпті жаз.

Сөздерге дыбыстық талдау жаса.

Дескриптор:

- әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады

- жол аралығын, жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап

жазады

- бос тор көздерге қажетті әріпті жазады

-сөздердің дыбыстық талдау жасайды


«Жүгіреді балалар»

Бейнекөрініс ұсынылады

1. әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады

2.жол аралығын, жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап

жазады

3. бос тор көздерге қажетті әріпті жазады

4.сөздердің дыбыстық талдау жасайды





Балалар жаттығуды қайталап жасайды

«Комментарий» арқылы














«Басбармақ» арқылы

Дәптер

қаламсап














Сабақтың соңы

10 мин

3 – тапсырма Топтық жұмыс

«Құрастыр» әдісі

Түлкі қандай ? Жаз.

1 - топ

Дескриптор:

-түлкіні сипаттайды

-ұяшықтарға сипаттау сөздерін жазады

Берілген сөйлемдердің ретін анықта.

Мәтін құрап жаз.

2- топ

Дескриптор:

- сөйлемдердің ретін анықтайды

-мәтін құрап жазады

Үреді, күркілдейді сөздеріне сұрақ қой.

Суретке сәйкес сөзді тап.

Дыбыстық талдау жаса.

3- топ

Дескриптор:

-сөздерге сұрақ қояды

- суретке сәйкес сөзді табады

- дыбыстық талдау жасайды

1. түлкіні сипаттайды

2. ұяшықтарға сипаттау сөздерін жазады


1. сөйлемдердің ретін анықтайды

2.мәтін құрастырады

1.сөздерге сұрақ қояды

2. суретке сәйкес сөзді табады

3.дыбыстық талдау жасайды


«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау

Таратпа

Қаламсап,

түрлі –түсті қарындаш

тар

Рефлексия

7 мин

«Білім заряды» әдісі (Бағалау)

Бүгінгі сабақты толық түсіндім (8,9,10 заряд)

Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(5,6,7)

Бүгінгі сабақты түсінбедім (1,2,3,4)

770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ