Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
"Ү дыбысы мен әрпі" әліппе сабағы
Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға әліппе сабағында Ү дыбысы мен әрпін таныстырып оқыттым. Үш қадам әдісін қолдану арқылы балалардың сабаққа деген көңіл күйлерін қалыптастырдым.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Әліппе
сабағы
Пәні:
Әліппе
Күні:
28.11.2022
Педагогтіңаты-жөні:
Сынып:1
Қатысқандар саны: Қатыспағандар
саны:
Сабақтыңтақырыбы
Ү дыбысы мен
әрпі
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
Оқу түрлерін (буындап оқу,
тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолданады, түсініп оқиды; сызба –
модель,сурет,белгілер арқылы сөз, сөйлем, шағын мәтін құрастырады;
тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды, өз
ойын білдіреді; сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті
тыныс белгіні қояды.
Көркем жазу
талаптарына сай жазу жолы, жол аралығын, жолдың жоғары және төмен
сызықтарын сақтап, әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін
жазады.
Сабақтың
мақсаты
сөздерді буындап, қосып
оқиды
әріптің, әріптердің
өзара байланыс элементтерін
жазады
берілген сөйлемдердің
ретін анықтайды, мәтін
құрастырады
суретке сәйкес сөзді
табады, дыбыстық талдау
жасайды
Құндылықтар
өмір бойы оқуға дайын
болу
Р.ЛСабақ
барысы
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтіңәрекеті
Оқушыныңәрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтыңбасы(3мин)
Ұйымдастырукезеңі:
1.Сәлемдесу.
2.Оқушылардытүгендеу.
Психологиялық ахуал
орнату.
«Үш қадам»
әдісі
1.Көңіл – күйіміз қандай? (қол
бұлғау)
2.Сабаққа дайындықтарың қалай?
(шапалақтау)
3.Сабаққа ынталарың қандай? (басбармақ
көрсету)
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
Оқушылар сұраққа
жауап береді
Тамаша!Керемет!
Ғажап!
Сабақтың ортасы
(5мин)
10 мин
«Қарындаш»
әдісі
Құрамында Ү дыбысы бар
сөздерді буынға бөл.
Буын санына қарай
топтастыр.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
1-тапсырма
Жұптық жұмыс
«Оқы, ойыңа тоқы»
әдісі
Сөздерді буындап, қосып
оқы.
Құрамында ұ және ү
дыбысы бар сөздерді
салыстыр.
Дескриптор:
-сөздерді буындап, қосып
оқиды
- сөздерді
салыстырады
-қорытынды
жасайды
Құрамында Ү дыбысы бар сөздерді буын санына қарай
топтастырады
1.сөздерді буындап, қосып
оқиды
2.сөздерді
салыстырады
3.қорытынды
жасайды
Мадақтау
Білім зарядтарыменбағалау (жауабына
қарай)
Оқулық
72
бет
Ү
әрпінің
баспа,
жазба
түрлері
Оқулық
72
-бет
.
8
мин
Сергіту
сәті
2 минут
2-
тапсырма
Жеке
жұмыс
Дәптермен жұмыс
Сөздерді үлгі бойынша жаз.
Бос тор көздерге
қажетті әріпті жаз.
Сөздерге дыбыстық
талдау жаса.
Дескриптор:
-әріптің, әріптердің өзара
байланыс элементтерін жазады
- жол аралығын, жолдың жоғары
және төменгі сызықтарын
сақтап
жазады
-бос тор
көздерге қажетті әріпті жазады
-сөздердің дыбыстық
талдау жасайды
«Жүгіреді
балалар»
Бейнекөрініс
ұсынылады
1.әріптің, әріптердің өзара
байланыс элементтерін жазады
2.жол аралығын, жолдың жоғары
және төменгі сызықтарын
сақтап
жазады
3. бос тор көздерге
қажетті әріпті жазады
4.сөздердің дыбыстық
талдау жасайды
Балалар жаттығуды қайталап
жасайды
«Комментарий»
арқылы
«Басбармақ» арқылы
Дәптер
қаламсап
Сабақтыңсоңы
10мин
3 – тапсырма Топтық
жұмыс
«Құрастыр»
әдісі
Түлкі қандай ?
Жаз.
1 -
топ
Дескриптор:
-түлкіні сипаттайды
-ұяшықтарға сипаттау
сөздерін жазады
Берілген сөйлемдердің
ретін анықта.
Мәтін құрап
жаз.
2-
топ
Дескриптор:
-сөйлемдердің ретін
анықтайды
-мәтін құрап
жазады
Үреді, күркілдейді
сөздеріне сұрақ қой.
Суретке сәйкес сөзді
тап.
Дыбыстық талдау
жаса.
3-
топ
Дескриптор:
-сөздерге сұрақ қояды
-суретке сәйкес сөзді
табады
- дыбыстық талдау
жасайды
1. түлкіні
сипаттайды
2. ұяшықтарға сипаттау
сөздерін жазады
1. сөйлемдердің ретін
анықтайды
2.мәтін
құрастырады
1.сөздерге сұрақ
қояды
2.суретке сәйкес сөзді
табады
3.дыбыстық талдау
жасайды
«Отшашу» арқылы бір-ірін
бағалау
Таратпа
Қаламсап,
түрлі –түсті
қарындаш
тар
Рефлексия
7 мин
«Білім заряды» әдісі
(Бағалау)
Бүгінгі сабақты толық түсіндім (8,9,10
заряд)
Бүгінгі сабақты
түсіндім, сұрағым бар(5,6,7)
Бүгінгі сабақты түсінбедім
(1,2,3,4)
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады