Күні:
25.11.20
Сынып:
1 «Ә»
|
Қатысқандар саны:
15
Қатыспағандар
саны:15
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Менің отбасым. Ұ дыбысы мен
әрпі.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.7 Тыңдалған материал бойынша
өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме
құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды
орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс
айту
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы:
Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі:
Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Ұ дыбысы мен
әрпі.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
5
минут
|
Қолдарыңды көтеріңдер – бір
дейік.
Көп отырып, қатты шаршап
жүрмейік.
Қолды создық, басты бұрдық –
екі деп,
Қозғалыспен әрбір адам
жетіледі.
Алға, артқа қарадық та – үш
дедік.
Тағы жаңа жаттығулар
істедік.
Түсірейік қолды төрт пен бесті
айтып,
Отырайық көңілді енді
марқайтып.
/Б.Бөрiбаев/
– Балалар, бір-біріміздің
қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген
қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
№1 Сызба және сөздермен мәтінді
оқы.
Мысалы: Мынау-атам. Оның аты
–Мұрат. Ол-ұста.
Атам-ұстамды.
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Оңға түзу
тұр,
Солға түзу
тұр.
Алға бір
адым
Артқа бір
адым.
Оңға
бұрылып,
Солға
үңіліп
Жоғары, төмен
қарайық,
Орнымызды
табайық.
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Қызықты
тапсырма
8
минут
Аяқталуы
16
минут
|
№2 Өз отбасыңның әр мүшесі
туралы әңгімеле.
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
|
Кеменің
суреттері
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|