ҰБТ 2023 – 2024 оқу
жылындағы дайындық жұмысы
бойынша
МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ПАПКАСЫ
Математика
пәні,
математикалық
сауаттылық
Пән мұғалімінің аты –
жөні Кашаева
К.К.
2023- 2024 оқу жылы
Мазмұны
-
2023-2024 оқу жылында ҰБТ – ның білім сапасының
іске асырудың жоспары.
-
2023- 2024 оқу жылында 11 сынып оқушыларына
аралық бақылау тестінің
өту кестесі.
-
2023 - 2024оқу жылында пән мұғалімнің ҰБТ – ға
дайындық жоспарлары.
-
ҰБТ -
ның қосымша сабақтарының кестесі.
-
Аралық бақылау тестіне сынып бойынша мониторинг
нәтижесі.
-
Аралық бақылау тестіне пән бойынша әр оқушыға
арналған жеке мониторинг
нәтижесі.
-
Аралық тесте төмен нәтиже көрсеткен оқушыға
арналған пән мұғалімінің түзету жұмысының жоспары ( тоқсан
бойынша)
-
Аралықтест нәтижесі бойынша үлгерімі
жақсы оқушыға арналған пән мұғалімінің түзету жұмысының
жоспары
-
Аралық бақылау тестінің талдауы (
І,ІІ,ІІІ,IV тоқсан)
-
Оқушылардың қосымша , жекелей қосымша сабақтарға
қатысу журналы.
Бекітемін-------------
Мектеп директоры
.
Жоспар
ҰБТ 2023- 2024 оқу
жылы.
Мақсаты : оқушыларды сапалы дайындаудың арқасында
ҰБТ – ны жақсы тапсыруға ықпал ету.
Міндеттері:
№
|
Өткізілетін іс - ара
|
Мерзімі
|
Жауапты
|
Қорытындылау нысаны
|
|
2.
|
Ақпараттық ҰБТ- ын бұрышын
рәсімдеу
|
қыркүйек
|
Кашаева
К.К.
|
рәсімделінді
|
|
4.
|
Оқу
жылының білім сапасын болжау
|
қыркүйек
|
Кашаева
К.К.
|
Мат. сауат10 ұпай,
Таңдау пән 30 жоғары
|
|
5.
|
Аралық бақылау тестін
өткізу
|
жыл
бойы
|
Кашаева
К.К.
|
апта сайын
|
|
8.
|
Тест нәтижесін және қорытындысын талқылап
отыру
|
жыл бойы
|
Кашаева
К.К.
|
апта сайын
|
|
9.
|
Пән
бойынша әр оқушыға жеке түзету жұмыстарын енгізу
|
жыл
бойы
|
Кашаева
К.К.
|
мониторинг өткізу
|
|
14.
|
ҚР
Білім және ғылым министрлігі білім беру мен тестілеудің мемлекеттік
стандарттарының ұлттық орталығы шығарған оқу-әдістемелік құралмен
жұмыс істеу әр жыл бойынша.
|
Жыл
бойы
|
Кашаева
К.К.
|
202-2023 жж тест жинақтарымен
жұмыс
|
15.
|
Жіберген қателеріне талдау
жасау.
|
Уақытында
|
Кашаева
К.К.
|
апта сайын
|
16.
|
Төмен ұпай жинап отырған оқушымен жеке жұмыстар
өткізу.
|
Үнемі
|
Кашаева
К.К.
|
|
17.
|
Электрондық оқулықтармен және онлайн тест жұмыс
жасау.
|
Жыл
бойы
|
Кашаева
К.К.
|
|
«Бекітемін»
Мектеп директорының
Математикалық сауаттылықтан ҰБТ дайындық
жоспары.
11
сынып
(аптасына 1 сағаттан, барлығы 34
сабақ)
№
|
Тақырыптың атауы
|
Сағат саны
|
Мерзімі
|
|
І. Сандық талқылау
|
|
|
1
|
Есептеуге арналған мысалдар
|
1
|
01.09
|
2-3
|
Мәтіндік тапсырмалар
|
2
|
08,15
|
4-5
|
Процентке байланысты есептер
|
2
|
22,29
|
6-7
|
Теңдеулер
|
2
|
06.10,13
|
8
|
Санды және әріпті өрнектерді ықшамдау, мәнін
табу
|
1
|
20
|
9
|
Дөңгелек және бағанды диаграммаларды оқи білу.
Олардың сандық сипаттамаларын анықтай білу.
|
1
|
27
|
10
|
Тест
|
1
|
13.11
|
|
ІІ. Анықсыздық
|
|
|
11-12
|
Ықтималдықтар теориясына берілген
есептер
|
2
|
10,17
|
13
|
Математикалық статистикаға байланысты
есептер
|
1
|
24
|
14
|
Тест
|
1
|
01.12
|
|
ІІІ. Өзгерістер мен
тәуелділіктер
|
|
|
15-16
|
Функционалдық тәуелділікке байланысты
есептер
|
2
|
08,15
|
17-18
|
Тәуелділіктің графикалық кескінімен жұмыс
жасау
|
2
|
22,29
|
19-20
|
Диаграммамен берілген тәуелділікке байланысты
есептер
|
2
|
05,12.01
|
21-22
|
Бір
шаманың екінші шамаға тәуелді өзгеруіне байланысты
есептер
|
2
|
19,26
|
23
|
Тізбектерге берілген есептер
|
1
|
02.02
|
24
|
Кестедегі мәліметтерді талдай
білу
|
1
|
09
|
25
|
Тест
|
1
|
16
|
|
ІV. Кеңістік пен форма
|
|
|
26
|
Геометриялық мазмұндағы мәтіндік
есептер
|
1
|
23
|
27-28
|
Геометриялық фигуралардың периметрі мен ауданының
формуласын қолдануға берілген есептер
|
2
|
01,07.03
|
29-30
|
Геометриялық денелердің көлемі мен беттік
аудандарының формулаларын қолдану арқылы есептерді шеше
білу
|
2
|
15,20
|
31-32
|
Геометриялық фигуралар мен денелер өлшемдерінің
тәелділігіне байланысты есептер.
|
2
|
29.03,
05.04
|
33
|
Геометриялық мазмұндағы стандартты емес
есептер.
|
1
|
12
|
34
|
Тест
|
1
|
19,мамыр
айы
|
Математика таңдау
пәнінен
ҰБТ-ға дайындық
жоспары
11
сынып
(аптасына 1 сағаттан, барлығы 34
сабақ)
Р/с
|
Тақырыптар
|
С/с
|
Өтілетін уақыты
|
1
|
Сандық және алгебралық өрнектерді теңбе-тең
түрлендір
|
1
|
01.09
|
2
|
Алгебралық теңдеулер мен оның жүйелерін шешу
тәсілдері
|
1
|
08
|
3
|
Теңсіздіктерді шешу
тәсілдері
|
1
|
15
|
4
|
Модуль таңбасы бар теңдеулер мен теңсіздіктерді
шешу тәсілдері
|
1
|
22
|
5
|
Иррационал теңдеулер,теңсіздіктер мен оның
жүйелерін шешу
тәсілдері
|
1
|
29
|
6
|
Көрсеткіштік теңдеулер,теңсіздіктер мен оның
жүйелерін шешу
тәсілдері
|
1
|
06.10
|
7
|
Логарифмдік өрнектерді
түрлендіру
|
1
|
13
|
8
|
Логарифмдік теңдеулер,теңсіздіктер мен оның
жүйелерін шешу
тәсілдері
|
1
|
20
|
9
|
Тригонометриялық өрнектерді
түрлендіру
|
1
|
27
|
10
|
Тригонометриялық теңдеулер, теңсіздіктер мен оның
жүйелерін шешу
тәсілдері
|
1
|
03.11
|
11
|
Арифметикалық
прогрессия
|
1
|
10
|
12
|
Геометриялық прогрессия
|
1
|
17
|
13
|
Мәтіндік есептер:Қозғалысқа және жұмысқа
есептер.
|
1
|
24
|
14
|
Мәтіндік есептер:Концентраттар мен
процент
|
1
|
01.12
|
15
|
Мәтіндік есептер:Арифметикалықт
есептеулер
|
1
|
08
|
16
|
Функция және оның
қасиеттері
|
1
|
15
|
17
|
Функцияның туындысы және оны есептеу
|
1
|
22
|
18
|
Туындыны қолданып функцияны
зерттеу
|
1
|
29
|
19
|
Функцияға жанаманың теңдеуін
қолдану
|
1
|
05.01
|
20
|
Алғашқы функция және оны
есептеу
|
1
|
12
|
21
|
Анықталған интегралды
есептеу
|
1
|
19
|
22
|
Үшбұрыштар
Төртбұрыштар Шеңбер
және
дөңгелек
|
1
|
26
|
23
|
Декрттық
координаттар
|
1
|
02.02
|
24
|
Бірнеше жағдайларды біріктіріп шығарылатын
есептер
|
1
|
09
|
25
|
Жазықтықтағы және кеңістіктегі
векторлар
|
|
|
26
|
Стреометрия бөлімінен есептер шығару. Көпжақтар.
Фигуралардың ауданы, көлемі
|
1
|
16
|
27
|
Стреометрия бөлімінен есептер шығару. Көпжақтар.
Фигуралардың ауданы, көлемі
|
1
|
23
|
28
|
Стреометрия бөлімінен есептер шығару. Айналу
денелер
|
1
|
01.03
|
29
|
Стреометрия бөлімінен есептер шығару. Айналу
денелер
|
1
|
07
|
30
|
Тест есептерін шығару
|
1
|
15
|
31
|
Тест есептерін шығару
|
1
|
20
|
32
|
Тест есептерін шығару
|
1
|
29
|
33
|
Тест есептерін
шығару
|
1
|
05.04
|
34
|
Тест есептерін
шығару
|
1
|
12,мамыр
айы
|
1
Күтілетін
нәтижелер:
· бағдарлама мен
оқулықтағы білім негіздерін оқытып, үйрету
;
· оқу
қорытындысын дәлелдеу, білім бағытын және мазмұнын
жетілдіру;
· оқушының
білімін объективті түрде айқындап,
бағалау;
· оқушының
жинақтаған білімі мен біліктілік сапасын жүйелеп, ҰБТ-дан әр оқушы
өз деңгейіндегі жоғары көрсеткіш
көрсету.