|
Сабақтың тақырыбы: Үй жануарлары |
Мектеп: «№2 негізгі мектебі Серебрянск қ.» КММ |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: Қоянбаева Г.С. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
1.1.3.1 Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/заттық сурет/сызба таңдау |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі. Сұраққа жауап бере алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
|||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды |
|||||||||||||||||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 м |
Ұйымдастыру кезеңі
«Көңіл ашар»
шаттық шеңбермен Күлімдеп күн бүгін Сәлеметсіз
бе, күн! Қызығушылықты ояту |
Таныстыры лым, суреттер. |
|||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Жеке жұмыс Қима суреттер арқылы сөздік жұмысы сиыр- корова мысық-кошка үй жануарлары-домашние животные ма?ме? ба?бе?па?пе?-ли?
ешкі- коза ит-собака Жұптық жұмысы. Ойын кім тез? «Үй жануарлар атауын тап!»
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Дәптермен жұмыс |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
Керіледі мысық, бізге көзің қысып. Көріп қалса тышқан, жүгіреді жылдым |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Әр топқа жануарлардың бір-бір сөздер ұсынылады. Осы сөздерді әр топ пантамимо қимылымен көрсетеді.
|
Сөздік жұмысын жүргізу. |
|||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Үй жануарлары"
"Үй жануарлары"
|
Сабақтың тақырыбы: Үй жануарлары |
Мектеп: «№2 негізгі мектебі Серебрянск қ.» КММ |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: Қоянбаева Г.С. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
1.1.3.1 Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/заттық сурет/сызба таңдау |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі. Сұраққа жауап бере алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
|||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды |
|||||||||||||||||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 м |
Ұйымдастыру кезеңі
«Көңіл ашар»
шаттық шеңбермен Күлімдеп күн бүгін Сәлеметсіз
бе, күн! Қызығушылықты ояту |
Таныстыры лым, суреттер. |
|||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Жеке жұмыс Қима суреттер арқылы сөздік жұмысы сиыр- корова мысық-кошка үй жануарлары-домашние животные ма?ме? ба?бе?па?пе?-ли?
ешкі- коза ит-собака Жұптық жұмысы. Ойын кім тез? «Үй жануарлар атауын тап!»
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Дәптермен жұмыс |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
Керіледі мысық, бізге көзің қысып. Көріп қалса тышқан, жүгіреді жылдым |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Әр топқа жануарлардың бір-бір сөздер ұсынылады. Осы сөздерді әр топ пантамимо қимылымен көрсетеді.
|
Сөздік жұмысын жүргізу. |
|||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













