"Үй жануарлары"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Үй жануарлары"

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған ашық оқу қызметі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің картасы технологиялық картасы


Білім беру саласы: «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлемет»,

«Денсаулық»

Бөлімі: «Сөйлеуді дамыту», «Жаратылыстану», «Мүсіндеу», «Қоршаған

ортамен танысу», «Дене шынықтыру».

Тақырыбы: «Үй жануарлары»

Мақсаты: Үй жануарлары туралы білімдерін тиянақтау. Төлдерін ажырата

білу, ненің қалай дыбыстайтынын білу. Ойын арқылы тіл

үйренуге ауызша сөйлеуге қызықтыру.Балалардың тілін дамыта

отырып, төрт түлік малдың адамдарға тигізер пайдасы жете

түсінулеріне мүмкіндік тудыру, төрт түлікті құрметтеуге

білуге тәрбиелеу.

Көрнекілік құрамдар: Үй жануарлардың суреттері: слайд үнтаспа

Құрал жабдықтар: Тұзды қамыр, құм, терапеясы

Билингвалдық компонент: Сиыр-корова, қой-баран, ешкі-коза,

Сөздік жұмыс:

Инклюзивті әлеумет: Жібекке үй жануарларын, төлдерін ажыратып атауды

үйрету

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің оқу қызметі

Балалардың қызметі

Мотивациялық қозғаушы

Шаттық шеңбер

Қайырлы таң, қайырлы таң

Қайырлы таң саған!

Қайырлы таң, қайырлы таң!

Қуаныштымыз саған!


Доброго утра, доброго утра!

Доброго утра тебе!

Доброго утра, доброго утра

Мы рады видеть тебя


Good morning good morning.

Good morning to you

Good morning good morning

We are glad to see you


Іздену ұйымдастыру













































































































Рефлексивті

түзетуші

Ал балалар бәріміз шеңберге тұрайықшы. Балалар сендер ауылға барғыларың келе ме?

Олай болса біз ауылға қонаққа барамыз (үн таспада әуен ойналып тұрады)

Балалар ат арбаға отырып ауылға келеді. (мұғалім әже қарсы алады)

-Сәлеметсіңдер ме, балалар!

Ауылда басқада қонақтар бар, солармен де амандасыңдар. Жарайсыңдар, жайғасып отырыңыздар. Балалар қараңдаршы менде үй жануарлары бар. Сендердің білетіндеріңді қазір көремін. Қазір мен мынадай жұмбақтар жасырамын. Сендер оны шешуін көрсетулерің керек.

1.Кішкене ғана бойы, бар

Айналдырып киген торы бар,

Ол не?

Дұрыс, көрсете ғой

Қойдың төлі не?

2. Мұртымен туады

Мұртымен күнде жуады

Ол не?

Дұрыс, мысықтың түсі қандай?

3. Басында екі таяғы бар

Төрт аяғы бар ол не?

Өте жақсы, көрсет төлін?

Лақ қандай?

Жұмбақтардың жауабын слайд арқылы көрсет

Ал балалар қәне тыныс алу жаттығуларын жасайық

Таңғы ауамен тыныстап бәріміз бірге тауық пен балапан ойынын ойнаймыз.



Қуат тауық болады. Қалғандарымыз балапандар боламыз. Тауық ауладан тары тауып алды, қуанып балапандарын шақырады

қыт-қыт-қыт

Балапандар шық-шық деп жүгіреді, тағы нені көріп тұрсыңдар? Итті

Ит қандай?


Ал қазір «мені жалғастыр» ойынын ойнаймыз

Түйе үлкен-бота

Қой үлкен-қозы

сиыр үлкен- бұзау

кішкентай құлын-жылқы

Тауық үлкен-балапандар

ешкі үлкен-кішкентай

Өте тамаша! Бұл ойынды ойнадыңдар.

Жарайсыңдар, балалар!

Ал енді тыңдаңдаршы.

«ненің дыбысы екенін тыңдаңдар»

(Үнтаспадан жануарлар дыбысы естіледі: сиырдың,

қойдың, тауықтың, мысықтың, күшіктің, жылқының)

Қой не істейді?

Жылқы кісінеді

мысық мияулады

ит үрді

сиыр мөңіреді

тауық қыт-қыттады

Мұғалім әже! Жарайсыңдар!

Балалар!

Ал балалар кім айтады?

Үй жануарлардың қандай пайдасы бар!

Ет, май, сүт жүн береді екен

Дұрыс айтасыңдар балалар!

Сергіту сәті

Мультимедиалық көрініс «Қыдырып қайтайық», «Өз үйіңді тап» ойын арқылы екі орталыққа бөлу.

1-ші: Тұзды қамырдан

құрт жасайды.

2-ші Құм терапиясы

үй жануарлардың суретін салу

Саусақ жаттығулар

Қуыр қуыр қуырмаш

Балапанға бидай шаш

Тауықтарға тары шаш


Қәне Жібек айта қойшы сиырдың төлі қалай аталады?

Мұғалім әже жарайсыңдар балалар! Сендер алғыр екенсіңдер!

(Балалар мұғалім әжемен қойштасады)

Сау болыңдар Балалар!

Ал балалар біз бүгін қайда бардық?

Біз қандай жануарлармен таныстық?

Үй жануарларға не жатады?

Балаларды мадақтау қорытынды.



-Иә







-Сәлеметсіз бе!


-Сәлеметсіздер ме!











-Қой


-Қозы



-мысық

-ақ


-ешкі

-лақ

-кішкентай


















-ит қара




















-Қой маңырайды









-етін жейміз

-сүтін ішеміз

-шұлық тоқимыз






Балалар бойларын сергітіп алады












-Жібек

-Бұзау






-Сау болыңыз әже!


-Ауылға


-Үй жануарларымен қой, сиыр, ешкі, мысық, жылқы т.б


Күтілетін нәтижелер

Не алды? Үй жануарларының адамға тигізетін пайдасын ажырата алады.

Не білді? Балалар төрт түлікті олардың төлдерін ажырата біледі.

Не істей алады? Шығармашылық пен жұмыс жасай алады.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.06.2018
478
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі