Ұйымдастырылған оқу қызметінің картасы технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлемет»,
«Денсаулық»
Бөлімі: «Сөйлеуді дамыту», «Жаратылыстану», «Мүсіндеу», «Қоршаған
ортамен танысу», «Дене шынықтыру».
Тақырыбы: «Үй жануарлары»
Мақсаты: Үй жануарлары туралы білімдерін тиянақтау. Төлдерін ажырата
білу, ненің қалай дыбыстайтынын білу. Ойын арқылы тіл
үйренуге ауызша сөйлеуге қызықтыру.Балалардың тілін дамыта
отырып, төрт түлік малдың адамдарға тигізер пайдасы жете
түсінулеріне мүмкіндік тудыру, төрт түлікті құрметтеуге
білуге тәрбиелеу.
Көрнекілік құрамдар: Үй жануарлардың суреттері: слайд үнтаспа
Құрал жабдықтар: Тұзды қамыр, құм, терапеясы
Билингвалдық компонент: Сиыр-корова, қой-баран, ешкі-коза,
Сөздік жұмыс:
Инклюзивті әлеумет: Жібекке үй жануарларын, төлдерін ажыратып атауды
үйрету
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің оқу қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңбер Қайырлы таң, қайырлы таң Қайырлы таң саған! Қайырлы таң, қайырлы таң! Қуаныштымыз саған! Доброго утра, доброго утра! Доброго утра тебе! Доброго утра, доброго утра Мы рады видеть тебя Good morning good morning. Good morning to you Good morning good morning We are glad to see you |
|
|
Іздену ұйымдастыру Рефлексивті түзетуші |
Ал балалар бәріміз шеңберге тұрайықшы. Балалар сендер ауылға барғыларың келе ме? Олай болса біз ауылға қонаққа барамыз (үн таспада әуен ойналып тұрады) Балалар ат арбаға отырып ауылға келеді. (мұғалім әже қарсы алады) -Сәлеметсіңдер ме, балалар! Ауылда басқада қонақтар бар, солармен де амандасыңдар. Жарайсыңдар, жайғасып отырыңыздар. Балалар қараңдаршы менде үй жануарлары бар. Сендердің білетіндеріңді қазір көремін. Қазір мен мынадай жұмбақтар жасырамын. Сендер оны шешуін көрсетулерің керек. 1.Кішкене ғана бойы, бар Айналдырып киген торы бар, Ол не? Дұрыс, көрсете ғой Қойдың төлі не? 2. Мұртымен туады Мұртымен күнде жуады Ол не? Дұрыс, мысықтың түсі қандай? 3. Басында екі таяғы бар Төрт аяғы бар ол не? Өте жақсы, көрсет төлін? Лақ қандай? Жұмбақтардың жауабын слайд арқылы көрсет Ал балалар қәне тыныс алу жаттығуларын жасайық Таңғы ауамен тыныстап бәріміз бірге тауық пен балапан ойынын ойнаймыз. Қуат тауық болады. Қалғандарымыз балапандар боламыз. Тауық ауладан тары тауып алды, қуанып балапандарын шақырады қыт-қыт-қыт Балапандар шық-шық деп жүгіреді, тағы нені көріп тұрсыңдар? Итті Ит қандай? Ал қазір «мені жалғастыр» ойынын ойнаймыз Түйе үлкен-бота Қой үлкен-қозы сиыр үлкен- бұзау кішкентай құлын-жылқы Тауық үлкен-балапандар ешкі үлкен-кішкентай Өте тамаша! Бұл ойынды ойнадыңдар. Жарайсыңдар, балалар! Ал енді тыңдаңдаршы. «ненің дыбысы екенін тыңдаңдар» (Үнтаспадан жануарлар дыбысы естіледі: сиырдың, қойдың, тауықтың, мысықтың, күшіктің, жылқының) Қой не істейді? Жылқы кісінеді мысық мияулады ит үрді сиыр мөңіреді тауық қыт-қыттады Мұғалім әже! Жарайсыңдар! Балалар! Ал балалар кім айтады? Үй жануарлардың қандай пайдасы бар! Ет, май, сүт жүн береді екен Дұрыс айтасыңдар балалар! Сергіту сәті Мультимедиалық көрініс «Қыдырып қайтайық», «Өз үйіңді тап» ойын арқылы екі орталыққа бөлу. 1-ші: Тұзды қамырдан құрт жасайды. 2-ші Құм терапиясы үй жануарлардың суретін салу Саусақ жаттығулар Қуыр қуыр қуырмаш Балапанға бидай шаш Тауықтарға тары шаш Қәне Жібек айта қойшы сиырдың төлі қалай аталады? Мұғалім әже жарайсыңдар балалар! Сендер алғыр екенсіңдер! (Балалар мұғалім әжемен қойштасады) Сау болыңдар Балалар! Ал балалар біз бүгін қайда бардық? Біз қандай жануарлармен таныстық? Үй жануарларға не жатады? Балаларды мадақтау қорытынды. |
-Иә -Сәлеметсіз бе! -Сәлеметсіздер ме! -Қой -Қозы -мысық -ақ -ешкі -лақ -кішкентай -ит қара
-етін жейміз -сүтін ішеміз -шұлық тоқимыз Балалар бойларын сергітіп алады -Жібек -Бұзау -Сау болыңыз әже! -Ауылға -Үй жануарларымен қой, сиыр, ешкі, мысық, жылқы т.б |
Күтілетін нәтижелер
Не алды? Үй жануарларының адамға тигізетін пайдасын ажырата алады.
Не білді? Балалар төрт түлікті олардың төлдерін ажырата біледі.
Не істей алады? Шығармашылық пен жұмыс жасай алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Үй жануарлары"
"Үй жануарлары"
Ұйымдастырылған оқу қызметінің картасы технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлемет»,
«Денсаулық»
Бөлімі: «Сөйлеуді дамыту», «Жаратылыстану», «Мүсіндеу», «Қоршаған
ортамен танысу», «Дене шынықтыру».
Тақырыбы: «Үй жануарлары»
Мақсаты: Үй жануарлары туралы білімдерін тиянақтау. Төлдерін ажырата
білу, ненің қалай дыбыстайтынын білу. Ойын арқылы тіл
үйренуге ауызша сөйлеуге қызықтыру.Балалардың тілін дамыта
отырып, төрт түлік малдың адамдарға тигізер пайдасы жете
түсінулеріне мүмкіндік тудыру, төрт түлікті құрметтеуге
білуге тәрбиелеу.
Көрнекілік құрамдар: Үй жануарлардың суреттері: слайд үнтаспа
Құрал жабдықтар: Тұзды қамыр, құм, терапеясы
Билингвалдық компонент: Сиыр-корова, қой-баран, ешкі-коза,
Сөздік жұмыс:
Инклюзивті әлеумет: Жібекке үй жануарларын, төлдерін ажыратып атауды
үйрету
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің оқу қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңбер Қайырлы таң, қайырлы таң Қайырлы таң саған! Қайырлы таң, қайырлы таң! Қуаныштымыз саған! Доброго утра, доброго утра! Доброго утра тебе! Доброго утра, доброго утра Мы рады видеть тебя Good morning good morning. Good morning to you Good morning good morning We are glad to see you |
|
|
Іздену ұйымдастыру Рефлексивті түзетуші |
Ал балалар бәріміз шеңберге тұрайықшы. Балалар сендер ауылға барғыларың келе ме? Олай болса біз ауылға қонаққа барамыз (үн таспада әуен ойналып тұрады) Балалар ат арбаға отырып ауылға келеді. (мұғалім әже қарсы алады) -Сәлеметсіңдер ме, балалар! Ауылда басқада қонақтар бар, солармен де амандасыңдар. Жарайсыңдар, жайғасып отырыңыздар. Балалар қараңдаршы менде үй жануарлары бар. Сендердің білетіндеріңді қазір көремін. Қазір мен мынадай жұмбақтар жасырамын. Сендер оны шешуін көрсетулерің керек. 1.Кішкене ғана бойы, бар Айналдырып киген торы бар, Ол не? Дұрыс, көрсете ғой Қойдың төлі не? 2. Мұртымен туады Мұртымен күнде жуады Ол не? Дұрыс, мысықтың түсі қандай? 3. Басында екі таяғы бар Төрт аяғы бар ол не? Өте жақсы, көрсет төлін? Лақ қандай? Жұмбақтардың жауабын слайд арқылы көрсет Ал балалар қәне тыныс алу жаттығуларын жасайық Таңғы ауамен тыныстап бәріміз бірге тауық пен балапан ойынын ойнаймыз. Қуат тауық болады. Қалғандарымыз балапандар боламыз. Тауық ауладан тары тауып алды, қуанып балапандарын шақырады қыт-қыт-қыт Балапандар шық-шық деп жүгіреді, тағы нені көріп тұрсыңдар? Итті Ит қандай? Ал қазір «мені жалғастыр» ойынын ойнаймыз Түйе үлкен-бота Қой үлкен-қозы сиыр үлкен- бұзау кішкентай құлын-жылқы Тауық үлкен-балапандар ешкі үлкен-кішкентай Өте тамаша! Бұл ойынды ойнадыңдар. Жарайсыңдар, балалар! Ал енді тыңдаңдаршы. «ненің дыбысы екенін тыңдаңдар» (Үнтаспадан жануарлар дыбысы естіледі: сиырдың, қойдың, тауықтың, мысықтың, күшіктің, жылқының) Қой не істейді? Жылқы кісінеді мысық мияулады ит үрді сиыр мөңіреді тауық қыт-қыттады Мұғалім әже! Жарайсыңдар! Балалар! Ал балалар кім айтады? Үй жануарлардың қандай пайдасы бар! Ет, май, сүт жүн береді екен Дұрыс айтасыңдар балалар! Сергіту сәті Мультимедиалық көрініс «Қыдырып қайтайық», «Өз үйіңді тап» ойын арқылы екі орталыққа бөлу. 1-ші: Тұзды қамырдан құрт жасайды. 2-ші Құм терапиясы үй жануарлардың суретін салу Саусақ жаттығулар Қуыр қуыр қуырмаш Балапанға бидай шаш Тауықтарға тары шаш Қәне Жібек айта қойшы сиырдың төлі қалай аталады? Мұғалім әже жарайсыңдар балалар! Сендер алғыр екенсіңдер! (Балалар мұғалім әжемен қойштасады) Сау болыңдар Балалар! Ал балалар біз бүгін қайда бардық? Біз қандай жануарлармен таныстық? Үй жануарларға не жатады? Балаларды мадақтау қорытынды. |
-Иә -Сәлеметсіз бе! -Сәлеметсіздер ме! -Қой -Қозы -мысық -ақ -ешкі -лақ -кішкентай -ит қара
-етін жейміз -сүтін ішеміз -шұлық тоқимыз Балалар бойларын сергітіп алады -Жібек -Бұзау -Сау болыңыз әже! -Ауылға -Үй жануарларымен қой, сиыр, ешкі, мысық, жылқы т.б |
Күтілетін нәтижелер
Не алды? Үй жануарларының адамға тигізетін пайдасын ажырата алады.
Не білді? Балалар төрт түлікті олардың төлдерін ажырата біледі.
Не істей алады? Шығармашылық пен жұмыс жасай алады.
шағым қалдыра аласыз













