Ересек тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Пән: Сөйлеуді дамыту
Өтпелі тақырып: «Киім және аяқ киім»
Тақырыбы: «Үй жануарлары»
Мақсаттары:
Балаларға үй жануарлары туралы білімдерін
толықтыру, олар туралы түсінік беру. Олардың түрлерін бір – бірінен
ажыратуға,
айтқандай зейін қойып тыңдауға үйрету көзделіп, үй жануарларына
байланысты сұрақ – жауап, жұмбақ шешу арқылы тіл байлықтарын
дамытумен бірге олардың бізге тигізер пайдасын айтып, ұлттық тәрбие
негізін еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Педагогикалық технологиялар: Ойын, денсаулық сақтау, АКТ
Ресурстармен қамтамасыз ету:.аудиожазба (соққан боранның дыбысы),жануарлардың дыбыстары,үй жануарлары төлдерімен,)
Сөздік жұмыс: төлдер,үй жануарлары,бақташы.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы
1.Ұйымдастырушылық кезеңі:
Балалар бүгін біз үй жануарлары туралы әңгімелесеміз.
Ал оларды неге үй жануарлары деп атайтынын білесіңдерме?
Дұрыс,оларға адам күтім жасайды.
(соққан боранның дыбысы естіледі)
Есіктен бақташы ата кіреді: Амансыңдар ма, балалар, кешіріңдер. - Мен, боранда ығып кеткен төлдерімді іздеп жүр едім, осы балабақшаның жанынан өтіп бара жатыр деп еді. Тауып берсеңдер сыйлығым бар. Көрмедіңдер ме?
2. Негізі бөлімі:
Келіп қалған екенсіз. Ата төрлетіңіз! Бүгін біз үй жануарлары туралы айтып жатыр едік
Мен сендерге жұмбақ жасырайын шешуін кім табады екен?
Кішкене ғана бойы бар
Айналдырып киген тоны бар.
Қане, балалар ендеше қойдың дыбысын салыңдаршы.
Бақташы ата: Ой, бәрекелді балалар жарайсыңдар!
Басында екі таяғы бар
Төрт аяғы бар
Бірақ тағы сақалы бар
-Сиыр..,?
-жылқы..?
Жарайсыңдар, Ата уайымдамаңыз, төлдеріңіз табылады шаршаған
шығарсыз бәріміз бірге сергіту сәтін орындап жіберейік, балалар
бойымызды сергітіп алайық.
Сергіту сәті:
Бақташы ата: Жарайсыңдар балалар! Көңілім көтеріліп сергіп қалдым.
Ал кәне көрейік енді сендер үй жануарларын дыбыстарынан таба аласыңдарма екен?
(Әуен ойналып, жануарлардың дыбыстары естіледі)
Балалар , сендер қандай жануардың дыбысы екенін ажыратып айтып бересіңдер?
Ойын: «Дыбысынан ажыратып, айтып бер»
Ой, балалар менің төлдерімнің дауысына ұқсайды.
Рахмет, балам өркенің өссін! Сүйіншіңді
берем.Балалар, менің қозым Қане, балалар ұстап көріңдерші. Қандай
екен?
Ата енді біздін балалар осы төлдерге аналарын тауып
берсін.
Ойын: «Төлін тауып бер де,атын ата»
Ал, енді ата сіздің жоғалған қошақаңызға арнап ән айтып береік.
«Қошақан» әні.
Бақташы ата: Рахмет,балалар маған көмектескендеріне. Мен сендерге
сыйлығымды беріп кетейін, мұны ауылдан әжелерің беріп жібірді дәм
татыңдар балалар. Жақсы сау болыңдар!
Тәрбиеші: Рахмет, бақташы ата сіз келіп, біздің көңіліміз көтеріліп
қалды. Жолыңыз болсын! Сау болыңыз!
3. Қорытынды:
-Балалар, сонымен үй жануарларына нелер
жатады?
- Малдың дыбысталғанын қалай атайды?
Жылқы ?- кісінейді
Сиыр?- мөңірейді
Қой, ешкі? - маңырайды
Қане, балалар орнымыздан тұрып келген қонақтармен
қоштасайық
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"үй жануарлары"
"үй жануарлары"
Ересек тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Пән: Сөйлеуді дамыту
Өтпелі тақырып: «Киім және аяқ киім»
Тақырыбы: «Үй жануарлары»
Мақсаттары:
Балаларға үй жануарлары туралы білімдерін
толықтыру, олар туралы түсінік беру. Олардың түрлерін бір – бірінен
ажыратуға,
айтқандай зейін қойып тыңдауға үйрету көзделіп, үй жануарларына
байланысты сұрақ – жауап, жұмбақ шешу арқылы тіл байлықтарын
дамытумен бірге олардың бізге тигізер пайдасын айтып, ұлттық тәрбие
негізін еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Педагогикалық технологиялар: Ойын, денсаулық сақтау, АКТ
Ресурстармен қамтамасыз ету:.аудиожазба (соққан боранның дыбысы),жануарлардың дыбыстары,үй жануарлары төлдерімен,)
Сөздік жұмыс: төлдер,үй жануарлары,бақташы.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы
1.Ұйымдастырушылық кезеңі:
Балалар бүгін біз үй жануарлары туралы әңгімелесеміз.
Ал оларды неге үй жануарлары деп атайтынын білесіңдерме?
Дұрыс,оларға адам күтім жасайды.
(соққан боранның дыбысы естіледі)
Есіктен бақташы ата кіреді: Амансыңдар ма, балалар, кешіріңдер. - Мен, боранда ығып кеткен төлдерімді іздеп жүр едім, осы балабақшаның жанынан өтіп бара жатыр деп еді. Тауып берсеңдер сыйлығым бар. Көрмедіңдер ме?
2. Негізі бөлімі:
Келіп қалған екенсіз. Ата төрлетіңіз! Бүгін біз үй жануарлары туралы айтып жатыр едік
Мен сендерге жұмбақ жасырайын шешуін кім табады екен?
Кішкене ғана бойы бар
Айналдырып киген тоны бар.
Қане, балалар ендеше қойдың дыбысын салыңдаршы.
Бақташы ата: Ой, бәрекелді балалар жарайсыңдар!
Басында екі таяғы бар
Төрт аяғы бар
Бірақ тағы сақалы бар
-Сиыр..,?
-жылқы..?
Жарайсыңдар, Ата уайымдамаңыз, төлдеріңіз табылады шаршаған
шығарсыз бәріміз бірге сергіту сәтін орындап жіберейік, балалар
бойымызды сергітіп алайық.
Сергіту сәті:
Бақташы ата: Жарайсыңдар балалар! Көңілім көтеріліп сергіп қалдым.
Ал кәне көрейік енді сендер үй жануарларын дыбыстарынан таба аласыңдарма екен?
(Әуен ойналып, жануарлардың дыбыстары естіледі)
Балалар , сендер қандай жануардың дыбысы екенін ажыратып айтып бересіңдер?
Ойын: «Дыбысынан ажыратып, айтып бер»
Ой, балалар менің төлдерімнің дауысына ұқсайды.
Рахмет, балам өркенің өссін! Сүйіншіңді
берем.Балалар, менің қозым Қане, балалар ұстап көріңдерші. Қандай
екен?
Ата енді біздін балалар осы төлдерге аналарын тауып
берсін.
Ойын: «Төлін тауып бер де,атын ата»
Ал, енді ата сіздің жоғалған қошақаңызға арнап ән айтып береік.
«Қошақан» әні.
Бақташы ата: Рахмет,балалар маған көмектескендеріне. Мен сендерге
сыйлығымды беріп кетейін, мұны ауылдан әжелерің беріп жібірді дәм
татыңдар балалар. Жақсы сау болыңдар!
Тәрбиеші: Рахмет, бақташы ата сіз келіп, біздің көңіліміз көтеріліп
қалды. Жолыңыз болсын! Сау болыңыз!
3. Қорытынды:
-Балалар, сонымен үй жануарларына нелер
жатады?
- Малдың дыбысталғанын қалай атайды?
Жылқы ?- кісінейді
Сиыр?- мөңірейді
Қой, ешкі? - маңырайды
Қане, балалар орнымыздан тұрып келген қонақтармен
қоштасайық
шағым қалдыра аласыз













