Алматы облысы Үштөбе қаласы МКҚК №25 балабақша тәрбиешісі
№ 25 балабақша « Айгөлек » тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы .
Күні
Білім беру саласы. « Әлеумет ».
Бөлімі .Қоршаған орта.
Тақырыбы. « Үй жануарлары және олардың төлдері »
Мақсаты .Балалардың үй жануарлары туралы ұғымдарын кеңейту,оларың түрлерін бір-бірінен ажыратуға,төлдерін тануға үйрету .Үй жануарларына байланысты жұмбақтар,сұрақ-жауап арқылы тіл байлығын байыту .Олардың бізге тигізер пайдасын айтып ,өту ,күтіп, бағуға қорғап,қамқорлық жасауға тәрбиелеу .
Қолданылатын көрнекі құралдар . Үй жануарларының суреттері ,үлестірмелі материалдар .
Сөздік жұмыс .Шұбат, қымыз,төрт түлік .
Билингвалды компонент;Үй жануарлары-домашние –животные.
Пән аралық байланыс ,кіріктірілген сөйлеуді дамыту.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті . |
Балалардың іс әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Біз ерекшебаламыз. Айтқан тілді аламыз Апйларды көргенде . Қуана қарсы аламыз |
Балалар шаттық шеңберін орындайды . |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын ,ал сендер мұқият тыңдап жауабын тауып көріңдер . Міңсең желдей жүктейді. Көңілін таудай өседі . Алып ұшар алысқа « Ер қанаты дейді ». Екі айнасы бар , Екі айласы бар . Төрт сылдырмағы бар , Бір шыбырқысы бар. Үстінде екі тауы бар . Кезекті бір жануар. Жарға шығып ойнайды . Ойынға бір тоймайды . Болсадағы сақалды . Скекеңдеуді қоймайды Кішкентай ғана бойы бар , Айналдырып киген тоны бар , . -Жарайсыңдар ,енді бұлардың барлығын қандай жуануарларға жатқызамыз. Оларда үй алаңында жүреді . -Йә,балалар ,үй жануарлардың адамға тигізетін пайдасы көп .Ал біз оларға күтім жасап ,қамқор болуымыз керек . Тақтаға төрт түлік малдың суретін ілінеді -Мынау қандай жануар ? қасындағы төлін қалай атаймыз ? -Жылқы қазынаның бірі ,киелі мал. -Жылқының сүтін ,қымыз деп атаймыз. -Ал мынау не балалар ?қасындағы төлін недейміз ? Түйе біннеше күн аштық пен шөлге шыдайды .Сол себепті басқа жануарлар жемейтін тікен мен шөпті жейді . -Түйенің сүтін шуат деп атаймыз . -Мынау не балалар ? Қасындағы төлін не дейміз? Түйе бірнеше күн аштық пен шөлге шыдайды .Сол себепті басқа жануарлар жемейтін тікен мен шөпті жейді . -Түйенің сүтін шуат деп атаймыз ? -Мынау не балалар ? Қой төрт түлікің бірі .Оның төлінне Не дейміз ? Қойдың еті қорғасындеп бекер айтпаған ,дәмді құмарлы . -Мынау не балалар ?қасындағы төлін қалай атаймыз ? Сиыр кеуделі ,ауыр тұяқты жануардың бірі . -Ал мынау нелер ? Балалар қалай атаймыз ? Енді шамалы дем алайық. Орнымыздан тұрайық сергіту сәтін жасайық Сергіту сәті Үй жануардың қимылын жасату . Лақша секіріп, Қозыдай маңырады . Құлындай ойнақтап , Сиырша асықпай. Ботадай маң басып жүріп ,іс қимылын жасау . Дидактикалық ойын. « Төлдерін тап та көрсет » -Балалар жануардың төлдері адасып кетті,оларға аналарын тауыпт,көмектесеміз бе ? Балаларға жануардың және олардың төлдері тартылады . Жануардың әрқайсының қасына өз толдерін орналастырады . |
Балалар жұмбақты мұқият тыңдайды . Жылқы. Сиыр . Түйе Ешкі Қой Үй жануарларына жатқызамыз Өйткені оларды біз күтім жасаймыз . Ал оладың бізге берер пайдасы көп .Егер адамдар болмаса ,олар қараусыз қалады . Жылқы ,Төлін құлын деп айтамыз. Түйе, Төлін бота деп атаймыз. Бұл қой .Төлін қозы деп атаймыз . Бұл ешкі ,төлі лақ . Бұл сиыр ,бұзау деп атаймыз. Бұл ит пен мысық баласын марғау деп атаймыз. Балалар сергіту сәтін орындайды . Балалар келіседі . Ойынға жаппай қатысады . |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Жарайсыңдар, балалар Бүгін сабаққа жақсы қатыстыңыздар .Үй жануарлары жайлы көп нәрсе ,үйреніңдер. -Әрдайым оларды күтіп бағып қамқорлық көрсетйік .Балаларды мадақтау . |
Тәрбиеші ,тыңдап ,жақсы көңіл күймен сабақты аяқтайды . |
Күтілетін нәтиже .
Білу тиіс ,Үй жануарларына қамқорлық көрсете білу тиіс.
Нені игереді .Үй жануарларының төлдерін қайталап айтады .
Нені уйренеді .Олардың бізге тигізер пайдасын және оларды бір-бірінен ажырата айтуды .
Толтырылған .Саржигитова Назгүл Тортаевна
Тексерілді .
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Үй жануарлары және олардың төлдері»
«Үй жануарлары және олардың төлдері»
Алматы облысы Үштөбе қаласы МКҚК №25 балабақша тәрбиешісі
№ 25 балабақша « Айгөлек » тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы .
Күні
Білім беру саласы. « Әлеумет ».
Бөлімі .Қоршаған орта.
Тақырыбы. « Үй жануарлары және олардың төлдері »
Мақсаты .Балалардың үй жануарлары туралы ұғымдарын кеңейту,оларың түрлерін бір-бірінен ажыратуға,төлдерін тануға үйрету .Үй жануарларына байланысты жұмбақтар,сұрақ-жауап арқылы тіл байлығын байыту .Олардың бізге тигізер пайдасын айтып ,өту ,күтіп, бағуға қорғап,қамқорлық жасауға тәрбиелеу .
Қолданылатын көрнекі құралдар . Үй жануарларының суреттері ,үлестірмелі материалдар .
Сөздік жұмыс .Шұбат, қымыз,төрт түлік .
Билингвалды компонент;Үй жануарлары-домашние –животные.
Пән аралық байланыс ,кіріктірілген сөйлеуді дамыту.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті . |
Балалардың іс әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Біз ерекшебаламыз. Айтқан тілді аламыз Апйларды көргенде . Қуана қарсы аламыз |
Балалар шаттық шеңберін орындайды . |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын ,ал сендер мұқият тыңдап жауабын тауып көріңдер . Міңсең желдей жүктейді. Көңілін таудай өседі . Алып ұшар алысқа « Ер қанаты дейді ». Екі айнасы бар , Екі айласы бар . Төрт сылдырмағы бар , Бір шыбырқысы бар. Үстінде екі тауы бар . Кезекті бір жануар. Жарға шығып ойнайды . Ойынға бір тоймайды . Болсадағы сақалды . Скекеңдеуді қоймайды Кішкентай ғана бойы бар , Айналдырып киген тоны бар , . -Жарайсыңдар ,енді бұлардың барлығын қандай жуануарларға жатқызамыз. Оларда үй алаңында жүреді . -Йә,балалар ,үй жануарлардың адамға тигізетін пайдасы көп .Ал біз оларға күтім жасап ,қамқор болуымыз керек . Тақтаға төрт түлік малдың суретін ілінеді -Мынау қандай жануар ? қасындағы төлін қалай атаймыз ? -Жылқы қазынаның бірі ,киелі мал. -Жылқының сүтін ,қымыз деп атаймыз. -Ал мынау не балалар ?қасындағы төлін недейміз ? Түйе біннеше күн аштық пен шөлге шыдайды .Сол себепті басқа жануарлар жемейтін тікен мен шөпті жейді . -Түйенің сүтін шуат деп атаймыз . -Мынау не балалар ? Қасындағы төлін не дейміз? Түйе бірнеше күн аштық пен шөлге шыдайды .Сол себепті басқа жануарлар жемейтін тікен мен шөпті жейді . -Түйенің сүтін шуат деп атаймыз ? -Мынау не балалар ? Қой төрт түлікің бірі .Оның төлінне Не дейміз ? Қойдың еті қорғасындеп бекер айтпаған ,дәмді құмарлы . -Мынау не балалар ?қасындағы төлін қалай атаймыз ? Сиыр кеуделі ,ауыр тұяқты жануардың бірі . -Ал мынау нелер ? Балалар қалай атаймыз ? Енді шамалы дем алайық. Орнымыздан тұрайық сергіту сәтін жасайық Сергіту сәті Үй жануардың қимылын жасату . Лақша секіріп, Қозыдай маңырады . Құлындай ойнақтап , Сиырша асықпай. Ботадай маң басып жүріп ,іс қимылын жасау . Дидактикалық ойын. « Төлдерін тап та көрсет » -Балалар жануардың төлдері адасып кетті,оларға аналарын тауыпт,көмектесеміз бе ? Балаларға жануардың және олардың төлдері тартылады . Жануардың әрқайсының қасына өз толдерін орналастырады . |
Балалар жұмбақты мұқият тыңдайды . Жылқы. Сиыр . Түйе Ешкі Қой Үй жануарларына жатқызамыз Өйткені оларды біз күтім жасаймыз . Ал оладың бізге берер пайдасы көп .Егер адамдар болмаса ,олар қараусыз қалады . Жылқы ,Төлін құлын деп айтамыз. Түйе, Төлін бота деп атаймыз. Бұл қой .Төлін қозы деп атаймыз . Бұл ешкі ,төлі лақ . Бұл сиыр ,бұзау деп атаймыз. Бұл ит пен мысық баласын марғау деп атаймыз. Балалар сергіту сәтін орындайды . Балалар келіседі . Ойынға жаппай қатысады . |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Жарайсыңдар, балалар Бүгін сабаққа жақсы қатыстыңыздар .Үй жануарлары жайлы көп нәрсе ,үйреніңдер. -Әрдайым оларды күтіп бағып қамқорлық көрсетйік .Балаларды мадақтау . |
Тәрбиеші ,тыңдап ,жақсы көңіл күймен сабақты аяқтайды . |
Күтілетін нәтиже .
Білу тиіс ,Үй жануарларына қамқорлық көрсете білу тиіс.
Нені игереді .Үй жануарларының төлдерін қайталап айтады .
Нені уйренеді .Олардың бізге тигізер пайдасын және оларды бір-бірінен ажырата айтуды .
Толтырылған .Саржигитова Назгүл Тортаевна
Тексерілді .
шағым қалдыра аласыз













