Материалдар / үй жануары

үй жануары

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2021
305
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«№26 Қарлығаш» бөбекжайы»

















Үй жануарлары

« Ортаңғы топ »

























Ақтау қаласы – 2021 жылы

Білім беру саласы: «Коммуникация», «Әлеуметтік орта»
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, Сөйлеуді дамыту, Қоршаған орта.
Тақырыбы: « Үй жануарлары»
Мақсаты: 1. Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін тереңдету. Олардың төлдерін бір-бірінен ажырата білуге, зейін қойып тыңдауға үйрету. Олардың бізге тигізетін пайдасы туралы айту.
2. Балаларға үй жануарларына байланысты тақпақ, жұмбақтарды қайталай отырып, сұрақ-жауап арқылы тілін дамыту.
3. Үй жануарларын күтіп баптауға, қорғап қомқор жасауға тәрбиелеу.
Әрекеттер кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың
іс-әрекеті
Рефлексиялық-түзетушілік

Жылулық шеңбері
Атам мені, «құлыным»- дейді,
Әжем мені, «ботам»- дейді.
Әкем мені, «шырағым»- дейді,
Анам мені, «қозым»- дейді.
Ал шынында мен кіммін?
Мен дарынды баламын!

-Жарайсыңдар балалар!
Айдай жарқырап,
Күндей жадырап,
Судай мөлдір таза көңілмен,
Бүгінгі күнімізді бастайық.
-Балалар, ойын ойнағыларың келе ме?
Дидактикалық ойын:
«Ғажайып текше»
Шарты: ойын арқылы көктем мезгілінің ерекшелігін айту, суреттер арқылы әңгіме құрастыру.
-Жарайсыңдар балалар!
-Балалар адамдардың күнделікті тіршілік етіп өмір сүретін баспанасын қалай атаймыз?
-Үй қандай бөліктерден тұрады?
-Осы үй бөліктері қандай пішіндерге ұқсайды?

-Үй деп атайды.
-Үйдің шатыры, есігі, терезесі, қабырғалары болады.
-Шатыры- үшбұрышқа, қабырғалары-төртбұрышқа, терезесі, есігі- шаршыға ұқсайды
Балалар үйдің терезелерін санайды.
-Бұл үйдің бес терезесі бар.
-Жарайсыңдар балалар!
-Дұрыс айтасыңдар, мына тұрған үйдің неше терезесі бар?
-Дұрыс, осы әр терезеде жұмбақтар бар, мен сендерге оқып берейін сендер шешімін (жауабын) табыңдар.
Жұмбақ.
1. Қамыс құлақ,
Тостаған тұяқ.
Мінсең қанат,
Сүті дәрі, еті тамақ.
(Жылқы-лошадь)

2.Кезікті бір жануар,
Үстінде екі тауы бар.
(Түйе- верблюд)

3.Кішкене ғана бойы бар,
Айналдырып киген тоны бар.
(Қой-овец)

4.Өзі күшті, мүйізі мықты,
Төрт бұлағы сүт,
Баға білсең құт.
(Сиыр-корова)

5. Секең-секең етеді,
Таумен тасқа жетеді.
(Ешкі-коза)
-Міне, қызық балалар, жұмбақтардың жауабын дұрыс таптыңдар. Үйдің әр терезесінен шешілген жұмбақ жауаптарынан жануарлар шықты.
-Балалар, неліктен бұл жануарлар үй ішінен шықты?
-Ал, жабайы жануарлар қайда мекендейді?

Сергіту жаттығуы
-Балалар, мен сендерге үй жануарлары туралы кішкене мағұлмат берейін, сендер мұқият тыңдаңдар.
1. Жылқы атасы- Қамбар ата.
2. Сиыр атасы- Зеңгі баба.
3. Түйе атасы- Ойсыл қара.
4. Қой атасы- Шопан ата.
5. Ешкі атасы- Сексек ата.
-Үй жануарларын төрт түлік деп атайды.
-Балалар, үй жануарларының төлдерін атап беріңдерші?
-Ойын ойнағыларың келе ме?
Дидактикалық ойын:
«Адаспай тап»

Шарты: төлдерді өз енелеріне біріктіру, қоршау ішіне салу.
-Балалар, осы үй жануарлары қандай дыбыс шығарады?
-Қой қалай дыбыстайды?
-Қойларды суарарды қалай шақырады?
- Дұрыс айтасыңдар, қойдың сүті пайдалы, етін жейді, жүнін тұрмыста пайдаланады.
-Ешкі қалай дыбыстайды, және оны қалай шақырады?
-Ешкі сүті құнарлы, ем болып келеді. Ешкі жүнінен тоқымалар тоқиды.
-Жылқы қалай дыбыстайды және қалай шақырады?
-Жылқының сүтін саумал деп атайды, оны ашытып қымыз жасайды. Жылқының саумалы, қымызы, еті адам ағзасына өте пайдалы.
-Ал, түйе қалай дыбыстайды және оны қалай шақырады?
-Түйенің сүтін қымыран деп атайды . қымыранды ашытып шұбат дайындайды.Түйенің етін жейді, жүнінен тоқыма тоқиды.
-Сиыр қалай дыбыстайды және оны қалай шақырады?
-Балалар, сиыр сүті өте пайдалы, сүттен айран ұйытады, қаймақ, май, қатық, ірімшік жасайды,етін жейміз.
-Сонымен балалар, бұл үй жануарларының бізге тигізетін пайдасы өте көп екен. Сондықтан біз оларды күтіп, бағуымыз керек.
-Балалар, осы жануарлардың ішінен мен сендерге сиыр туралы толығырақ айтып және тәжірибе көрсеткім келіп отыр.
-Сиыр сүтінен одан шығатын тағамдарға тәжірибе жасаймыз.
-Міне сүт, сүттен қаймақ, айран аламыз. Айраннан сүзбе аламыз, сүзбе екіге бөлінеді сүзбе (творг) және құртқа арналған сүзбе.
- -Жарайсыңдар балалар!
Сұрақ-жауап:
-Балалар, сендерге бүгінгі оқу қызметі ұнады ма?
-Сендер қандай үй жануарларымен таныстыңдар?

-Сау болыңыздар!
Күтілетін нәтиже:
Біледі: төрт түліктің пайдасын және атауларын біледі.
Меңгереді: тақырыпты толық меңгерді.
Жасай алады: үй жануарлары туралы жұмбақ, тақпақтарды айтады.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ