Ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімі: Қоршаған ортамен танысу
Тақырыбы: «Үй құстары және дала құстары»
Мақсаты: Ұй құстары туралы және дала құстары туралы түсініктерін бекіту.
Оларға қамқорлық жасауға, аттарын толық білуге үйрету. Ұй
құстары мен дала құстарын ажырата білуге үйрету.
Сөздік жұмыс: қарға, сауысқан, қарлығаш.
Көрнекіліктер: құстардың суреттері, құс ұялары.
Билингвистикалық компонент: құстар-птицы ұя-гнездо
Инклюзивтік әлеумет: Балалардың құстар тіршілігі туралы түсініктерін, тіл
байлықтарын арттыру.
|
Іс-әрекет бөлімі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы Іздену ұйымдастырушы |
Балалардың шеңбер бойына тұрғызып, келген қонақтармен амандастыру. Балалар, көктем мезгілі, күн жылынып, басқа жақтан құстар ұшып келіп жатыр. Енді мына кішкене құс арқылы бір-бірімізге жылы тілектер айтайық. Бүгін сендермен үй құстары және дала құстарымен танысамыз. Дала құстары өз азықтарын өздері тауып жейді. Міне дала құстары: қарға, сауысқан,қарлығаш т.б. олар сапанда ұшып жүреді. Ал үй құстары адамдардың көмегімен азықтанады. Оларға адамдар қамқорлық жасайды. Арнайы қора салады, уақытымен жем-суларын береді. |
Табиғатым тамаша, Көз тоймайды қараса! Табиғатты аялап, Жүрейікші жараса, Сәлем саған, Жер-ана! Сәлем саған нұрлы күн! Аман есен болайық, Бейбітшілік қалайық! Ойыншық торғайды ұсынып бір-бірлеріне шын жүректен өз тілектерін айтады. Балалар қызыға тыңдайды. Тәрбиешімен бірге құстарды жеке-жеке атап отырады. |
|
|
Балалар,сендер құстарымен таныстыңдар,енді үнтаспа арқылы құстардың дауысын тыңдайықшы,бұл дауыстар дала құстарының үні ме,үй құстарының үні ме? Неге дала құстары деп ойлайсындар? Дұрыс айтасыңдар,орнымыздан тұрайық. Сергіту сәті; Қане,қанат жазайық, Қарлығаш боп ұшайық. Ұшып-ұшып алайық, Торғай болып қонайық. Сауысқан болып секіріп, Тоқылдақ боп шоқиық. Жақсы,балалар,сендер дала құстары мен үй құстары жайлы білдіңдер. (Осы кезе есік қағып топқа әтеш кіреді.) Балалар әтеш бізге хат әкеліпті. Ішінде құстардың суретері бар екен. Қазір сендер сол суреттерді алып дала құстарын-бөлек үй құстарын бөлек атайсыңдар. Ойын;(Не қалай дауыстайды?) Тәрбиеші құстарды көрсетеді,балалар ол қай құс екенін айтып дауысын салады. |
Құстардың үнін тыңдап олардың дала құстарының дыбыстары екенін айтып түсіндіреді. Торғайлар шиқылдап жатыр,т.б(дала құстарының дыбыстарын салады.) Құстарды жеке-жеке атап көрсетеді. Қарлығаш-дала құсы,құйрығы айыр,шиқылдайды, Аспанда ұшады. |
|
Рефлексивті-коррекция. |
Сендер енді үй құстары мен дала құстарын ажырата аласыңдар. Құс туралы тақпақ білесіңдер ме? Балалар,енді барлығымыз отырып геометриялық пішіндерден торғайды құрастырайық (торғайдың суреттерін көрсету). Торғайдың басы қандай геометриялық пішінге ұқсайды?Түсі ше?Денесі ше? Сұрақтар; Балалар,бүгін біз қандай құстарымен таныстық? Үй құстарын атайық? Неге «дала құсы» деп атаймыз? |
Балалар тақпақтарын айтады. Домалақ,сары. Жарты шеңбер,қоңыр. Балалар жауаптары. |
Күтілетін нәтиже;
Не білді: Оларға қамқорлық жасауға, аттарын толық атай алды.
Не алды:Дала мен үй құстары түралы түсініктерін ажырата білді.
Не істей алады: Қамқорлық жасай алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Үй құстары және дала құстары»
«Үй құстары және дала құстары»
Ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімі: Қоршаған ортамен танысу
Тақырыбы: «Үй құстары және дала құстары»
Мақсаты: Ұй құстары туралы және дала құстары туралы түсініктерін бекіту.
Оларға қамқорлық жасауға, аттарын толық білуге үйрету. Ұй
құстары мен дала құстарын ажырата білуге үйрету.
Сөздік жұмыс: қарға, сауысқан, қарлығаш.
Көрнекіліктер: құстардың суреттері, құс ұялары.
Билингвистикалық компонент: құстар-птицы ұя-гнездо
Инклюзивтік әлеумет: Балалардың құстар тіршілігі туралы түсініктерін, тіл
байлықтарын арттыру.
|
Іс-әрекет бөлімі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы Іздену ұйымдастырушы |
Балалардың шеңбер бойына тұрғызып, келген қонақтармен амандастыру. Балалар, көктем мезгілі, күн жылынып, басқа жақтан құстар ұшып келіп жатыр. Енді мына кішкене құс арқылы бір-бірімізге жылы тілектер айтайық. Бүгін сендермен үй құстары және дала құстарымен танысамыз. Дала құстары өз азықтарын өздері тауып жейді. Міне дала құстары: қарға, сауысқан,қарлығаш т.б. олар сапанда ұшып жүреді. Ал үй құстары адамдардың көмегімен азықтанады. Оларға адамдар қамқорлық жасайды. Арнайы қора салады, уақытымен жем-суларын береді. |
Табиғатым тамаша, Көз тоймайды қараса! Табиғатты аялап, Жүрейікші жараса, Сәлем саған, Жер-ана! Сәлем саған нұрлы күн! Аман есен болайық, Бейбітшілік қалайық! Ойыншық торғайды ұсынып бір-бірлеріне шын жүректен өз тілектерін айтады. Балалар қызыға тыңдайды. Тәрбиешімен бірге құстарды жеке-жеке атап отырады. |
|
|
Балалар,сендер құстарымен таныстыңдар,енді үнтаспа арқылы құстардың дауысын тыңдайықшы,бұл дауыстар дала құстарының үні ме,үй құстарының үні ме? Неге дала құстары деп ойлайсындар? Дұрыс айтасыңдар,орнымыздан тұрайық. Сергіту сәті; Қане,қанат жазайық, Қарлығаш боп ұшайық. Ұшып-ұшып алайық, Торғай болып қонайық. Сауысқан болып секіріп, Тоқылдақ боп шоқиық. Жақсы,балалар,сендер дала құстары мен үй құстары жайлы білдіңдер. (Осы кезе есік қағып топқа әтеш кіреді.) Балалар әтеш бізге хат әкеліпті. Ішінде құстардың суретері бар екен. Қазір сендер сол суреттерді алып дала құстарын-бөлек үй құстарын бөлек атайсыңдар. Ойын;(Не қалай дауыстайды?) Тәрбиеші құстарды көрсетеді,балалар ол қай құс екенін айтып дауысын салады. |
Құстардың үнін тыңдап олардың дала құстарының дыбыстары екенін айтып түсіндіреді. Торғайлар шиқылдап жатыр,т.б(дала құстарының дыбыстарын салады.) Құстарды жеке-жеке атап көрсетеді. Қарлығаш-дала құсы,құйрығы айыр,шиқылдайды, Аспанда ұшады. |
|
Рефлексивті-коррекция. |
Сендер енді үй құстары мен дала құстарын ажырата аласыңдар. Құс туралы тақпақ білесіңдер ме? Балалар,енді барлығымыз отырып геометриялық пішіндерден торғайды құрастырайық (торғайдың суреттерін көрсету). Торғайдың басы қандай геометриялық пішінге ұқсайды?Түсі ше?Денесі ше? Сұрақтар; Балалар,бүгін біз қандай құстарымен таныстық? Үй құстарын атайық? Неге «дала құсы» деп атаймыз? |
Балалар тақпақтарын айтады. Домалақ,сары. Жарты шеңбер,қоңыр. Балалар жауаптары. |
Күтілетін нәтиже;
Не білді: Оларға қамқорлық жасауға, аттарын толық атай алды.
Не алды:Дала мен үй құстары түралы түсініктерін ажырата білді.
Не істей алады: Қамқорлық жасай алады.
шағым қалдыра аласыз













