"Бекітемін"
Мектеп
директоры
_____________
Үй тұрмыс жағдайын
тексеру
АКТІСІ
жасалған күні
______________
Біз, комиссия мүшелері
:
1. Әлеуметтік
педагог
2.
ДТІЖО
3.
_________________________________________________
Мекен-жайы_______________көшесі №_____ үй ____________
пәтер мекен жайында тұратын
азамат(ша)__________________________________________________________________________
Үй көлемі _________бөлмеден
тұрады, жалпы көлемі__________шаршы метр телемі көлемінде
орналасқанын, үй иесін анықтап:
№р/с
|
Аты -
жөні
|
Туған
жылы
|
Туыстық
байланысы
|
Қандай жұмыс
істейді
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
Қысқаша тұрмыс жағдайы жайлы
мәлімет:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қосалқы шаруашылығы жайлы
мәлімет:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
анықтады қорытындысы.
1.
___________________________
2.
____________________________
3.________________________
____________________________
Тексеру қорытындысымен
таныстым __________________________________өтініш
иесі
«№орта мектеп»
МКМ
___
«
» сыныбының әлеуметтік
картасы
№
|
Оқушылардың әлеуметтік
топтамасы
|
Саны
|
1
|
Оқушылардың жалпы
саны
|
|
Оның
ішінде:
|
Ұлы
|
|
Қызы
|
|
2
|
Жетім және ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған
балалар
|
|
3
|
Жартылай жетім
балалар
|
|
Оның
ішінде:
|
Әкесі қайтыс
болған
|
|
Анасы қайтыс
болған
|
|
4
|
Аз қамтылған
отбасы
|
|
Оның
ішінде
|
Жалғыз басты аналардың
балалары
|
|
Ажырасқан отбасы
балалары
|
|
Шұғыл әлеуметтік көмекті қажет
ететін оқушылар
|
|
5
|
Көпбалалы отбасынан шыққан
оқушылар
|
|
6
|
Оралман
оқушылар
|
|
7
|
Өзге ұлт
өкілдері
|
|
8
|
Мүгедек балалар (үйден
оқытылатын балалар)
|
|
Мектеп
директоры:
Әлеуметтік педагог:
Е
Сынып
жетекші:
Бекітемін
Мектеп
директоры
______________
Әлеуметтік педагог пен
сынып жетекшінің бірлескен жылдық жұмыс
жоспары
оқу
жылы
№
|
Іс-шаралар мазмұны
|
Мерзімі
|
Жауапты
|
1.
|
Жетім және
ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған балалар
мен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың жеке
іс-қағаздарын реттеу, оқушылардың жеке қызығушылығын бақылау, есепке
алу
|
Жүйелі түрде
|
Әлеуметтік педагог
Е.С.
Шайланов
Сынып
жетекшілері
|
2.
|
Жетім және
ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған балалар
мен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың
құжаттарын жинау, ай сайын сыныптың әлеуметтік қозғалысы туралы
есеп алып отыру
|
Ай сайын
|
Әлеуметтік педагог Е.С.
Шайланов
Сынып
жетекшілері
|
3.
|
Сынып жетекшілермен бірлесе,
қайырымдылық акцияларын әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушыларға
ұйымдастыру, бірлескен іс-шаралар жүргізу
|
Жыл бойы
|
Әлеуметтік педагог
Е.С.
Шайланов
Сынып
жетекшілер
|
4.
|
Сынып жетекшілермен бірлесе жетім және
ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған балалардың қорғаншыларынан
мәлімет алу, сонымен қатар әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың
ата-аналарының әлеуметтік
үй-тұрмыс жағдайын анықтау. Ата-аналарының ата-аналар
жиналысына келетіндігін бақылау, ата-аналар жиналысына
қатысу.
|
Жүйелі түрде
|
Әлеуметтік педагог
Е.С.
Шайланов
Сынып
жетекшілері
|
5.
|
Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз
қалған балалар мен
әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың кітаппен және тегін ыстық
тамақпен қамтамасыз етілуін ұйымдастыру, қызығушылықтарына қарай
түрлі үйірмелерге қамту
|
Жыл бойы
|
Әлеуметтік педагог
Е.С.
Шайланов
Сынып
жетекшілері
|
6.
|
Жетім және
ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған балалардың
әлеуметтік үй-тұрмыс жағдайымен танысу,
үй-тұрмыс жағдайын зерттеу
актілерін толтыру.
|
Жылына 2 рет
|
Әлеуметтік педагог
Е.С.
Шайланов
Сынып
жетекшілері
|
7.
|
Әлеуметтік мәртебеге ие
оқушыларға,
қиын және құқықбұзушылыққа
бейім оқушылардың отбасымен және
үй-тұрмыс жағдайын зерттеу
актілерін толтыру
|
Жылына 1 рет
|
Әлеуметтік педагог
Е.С.
Шайланов
Сынып
жетекшілері
|
8.
|
Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз
қалған балалар мен
әлеуметтік мәртебеге ие оқушыларға «Қамқорлық» қайырымдылық акциясы
кезінде қамту,
әлеуметтік-материалдық көмектер көрсету
|
Жыл бойы
|
Әлеуметтік педагог
Е.С.
Шайланов
Сынып
жетекшілері
|
9.
|
Жетім және
ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың үй-мүлкінің сақталуын
қадағалау
|
Жүйелі түрде
|
Әлеуметтік педагог
Е.С.
Шайланов
Сынып
жетекшілері
|
10
|
Жетім және
ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар мен әлеуметтік мәртебеге
ие оқушылардың жазғы лагерьге баруын қамтамасыз
ету
|
Маусым, шілде, тамыз
|
Әлеуметтік педагог
Е.С.
Шайланов
Сынып
жетекшілері
|
Әлеуметтік
педагог
Тел:
Бекітемін
Мектеп
директоры
Сыныптың әлеуметтік
паспорты
Сыныбы: « » Сынып
жетекшісі:
Сыныптағы жалпы оқушы саны:
Оның ішінде: ұл балалар саны:
қыз балалар
саны:
№
|
Оқушының
аты-жөні
|
Туған күні, айы,
жылы
|
ЖСН
|
Ата-анасы туралы
мәлімет
|
Отбасы-ның әлеумет-тік
жағдайы, бала саны
|
Мәртебесі
|
|